הנה יש לי הזדמנות להשתמש בפורום הזה

דיאנה1

New member
הנה יש לי הזדמנות להשתמש בפורום הזה

ולקטר על משהו שהוא אולי שטותי לחלוטין אבל קשור להנקה. אני לא יכולה לנסוע לחרמון לעשות סקי
בדרך כלל אנחנו רק מחכים לרגע שאתר החרמון ייפתח ומיד מסתערים עליו. בשנה שעברה כמובן שזה לא בא בחשבון כי הייתי בהריון. עכשיו בעלי התקשר והציע שניסע לעשות סקי. התחלנו לחשוב מה לעשות עם בר. להשאיר אותו בבית אי אפשר, זה יותר מדי זמן והוא רגיל לינוק כל כמה שעות. גם אם הוא מקבל מוצקים וחלב שאוב בכוס הוא עדיין צריך את ההנקה. לכן גם להשאיר אותו עם מישהו בנווה אטיב זו לא אופציה, לוקח יותר מדי זמן להגיע ולחזור אפילו משם. אז חשבנו לקחת אותו, ולבקש ממישהו מהמשפחה להיות איתו בקפיטריה, או שאנחנו נעשה תורנות, אחד ישמור עליו והשני יגלוש. ורק חשבתי על הנסיעה הארוכה איתו, אחר כך להסתדר איתו שם בצפיפות, לא להחליק על הקרח כשלוקחים אותו על הידיים, להניק עם בגדי סקי, לא לגלוש יחד ובעצם להיות שם כל הזמן לבד על המסלולים או עם תינוק בקפיטריה הלא כל כך נקיה ונוחה שלהם, יצא לי כל החשק. אז הלכה לי עוד שנה של סקי. ומאד קיוויתי שבעלי יגיד שלא נורא ושנעשה שנינו סקי בשנה הבאה. אבל הוא אמר שנראה ונדבר וכנראה שהוא יסע לבד. וזה מעצבן כי כשאני לא בהריון או מניקה אני זו שצריכה לדרבן אותו לנסוע ועכשיו כשאני לא יכולה הוא פתאום מלא מרץ. כיף שיש איפה לקטר בלי לשמוע תכף "אז למה את לא נותנת לו בקבוק עם פורמולה?"
 
תירוצים, תירוצים...

אנחנו חזרנו לשגרה השנה (סופסוף אני לא בהריון) ונסענו לשבוע (10 ימים) בצפון. עם שני ילדים ואוהל (וצימרים וחברים בדרך), זה בכלל לא נורא! צריך להתארגן מראש, לצאת מוקדם יותר, לעשות הפסקות בדרך, ולהנות מכל רגע (ולא לסבול עד שמגיעים...), זאת חוויה מגניבה, ועכשיו היא יכולה להפוך לחוויה משפחתית. ודווקא כל הפתרונות שהעלית ושללת, נראו לי ממש טובים. אז למה את לא נותנת לו בקבוק עם פורמולה???
 

ענבל30

New member
אני אשמח אם בכל זאת תסעו ביחד..../images/Emo13.gif

ואתם מוזמנים לעשות חניית ביניים בבנימינה
לי אין רכב, וזה הדבר היחידי שמונע ממני לצאת לטייל ברחבי הארץ. כששאלתי רכב מהורי, הייתי נוסעת נסיעות ארוכות עם רומי (רק היא ואני) לימים שלמים מחוץ לבית, והסתדרנו יופי. כשמניקים, אין צורך לדאוג לכל עניין המזון...
ואני משוכנעת שאפשר למצוא סידור נוח לגלישה ובייביסיטר לבר. חבל שתוותרו, יש יופי של שלג השנה... תהיה עונה מוצלחת לגולשים
 

דיאנה1

New member
בא לך לבדוק איך זה להניק שלישיה? ../images/Emo8.gif

תודה על ההצעה! אבל בגלל האירגון ה"נפלא" של אתר החרמון צריך להגיע לשם מוקדם מאד בבוקר ולוקח גם המון זמן לצאת משם, אז אי אפשר להשאיר אותו בשום מקום מחוץ לאתר. אולי נמצא דרך כאן עוד זוג גולשים מניקים (או לא מניקים, שאין להם איפה להשאיר את התינוק) ולעשות תורנות בלשמור על התינוקות. ככה לא יצא לי לגלוש לבד וגם לא להיות תקועה לבד עם תינוק בקפיטריה. יש קופצים?
 

דיאנה1

New member
תודה רבה, את ממש מתוקה. אבל זה יותר

מדי זמן לעזוב את בר בלעדי. הוא לא רגיל לעזוב אותי ליותר משלש שעות מקסימום וגם רק לעתים די נדירות. לא בא לכם לקחת את גלי לשחק בשלג
 
האמת שנורא בא לנו.

אותי נורא מפחידים הפקקים בכניסה לאתר. שנה שעברה זה היה מטורף, וראינו כי גרנו על הדרך לשם, היה עומס של הסוף שבוע. זה הדבר ביחיד שמרתיע אותי. אם אתם לא מתעקשים על השבתות הקרובות ומוכנים לחכות קצת, אולי יהיה על מה לדבר.
 

דיאנה1

New member
אנחנו מעדיפים באמצע השבוע, אם זה

בסדר מבחינתכם. יש הרבה פחות עומס.
 

zimes

New member
אז תבואו לסופ"ש ../images/Emo13.gif

הקיצר - הבית שלנו פתוח, תרגישו חופשי לתכנן תכניות.
 
בעלים! עם מעצבן אבל...../images/Emo3.gif

אי אפשר איתם ואי אפשר בלעדיהם!..ולגבי השלג: כולי הזדהות...אמנם אני ממש לא בקטע של גלישה ובכלל פוחדת לעלות ברכבל לחרמון אבל יש המון "וויתורים" בקטע של הנקה, וגם אני מוותרת על המון דברים בגלל זה (דוגמא טרייה: יום כיף שחברה הציעה לי, בירושלים...רק חשבתי על לסחוב את משה איתי לירושלים ולהסתובב איתו שם כל היום ולהניק בכל מני מקומות, יצא לי כל החשק, בדיוק כמו שאת מתארת...). אבל עושים את זה בלב שלם, לא?
 
למעלה