הנחיות חדשות בארה"ב ממליצות - בצעו ברית מילה

יוסף 785

New member
האנלוגיות הן במקום

ופילוסופיה בגרוש תקראי במטותא לחברים שלך. את לא יודעת לזהות תשובה אינטלקטואלית טובה, אין לך מה לענות ולכן את מתעצבנת ומתלהמת. אין לך כבוד מינימאלי לבני אדם שעונים לך בצורה מכובדת.

למרות שאת מתנגדת לברית מילה את לא ממש יודעת מה לענות, לא ממש יודעת לנהל דיון אינטלקטואלי ואין לך כבוד מינימאלי לבני אדם. אולי רק לתינוקות שעושים להם ברית מילה. אני מאמין שיש מבין מתנגדי המילה אנשים מכובדים ואינלקטואלים אבל בינתיים לא נראה שאת נמנית עימהם.
 

true to you

New member
אלוהים ברא אותי

(או את ה״טרולית״ שאני) ועל כן שאל אותו מדוע הוא כיוון את מהלך היקום שהביא אותי לענות לך במילים שעניתי. אני לא מתיימרת להבין אותו ובטוח שהסבריך הפסאודו מפולפלים לא תרמו לי לכך. אין לי צורך לתת לך הסבר מנומק מדוע דבריך לא תרמו לי. לעומת זאת, אתה צריך לתת הסבר לעצמך ולבוראיך מדוע הרוע שלך והכינויים הבזויים בתגובתך נזרקו לחלל הפורום ללא גבולות לפיך.
 

יוסף 785

New member
אין לי בורא

ומילותייך הפסאודו חכמות לא מציירות אותך באור חיובי.
 

יוסף 785

New member
גם אם את חושבת שהאנלוגיות לא במקום

יש דרך להגיד את זה. במקום להתנגח, תני תשובה מנומקת ומכובדת למה הן לא במקום. במקום זה רק כתבת באופן סתמי ולא מנומק שהן לא במקום או מתחמקות במקום להציג נימוק. גם כתבת בצורה דוחה ומגעילה שמדובר בפילוסופיה בגרוש כאילו אין בני אדם מאחורי המקלדת אלא שקי אגרוף. אבל העיקר שאת מגינה על זכויות התינוקות לא לעבור מילת בנים. נראה שכל העניין שלך הוא בהתנגחות ולא בדיונים. התלהמות במקום אנושיות ושמירה על כבוד האדם.

אני מאוד מכבד את המנהלת של פורום מוותרים שביקשה לכבד את הפורום הזה וגולשיו אבל לא נראה שאת שמה על הבקשה שלה. אני אכתוב לה מסר שבו אציין שאני מעריך אותה על כך וגם את הדוגמא שלך של גולשת שבאה להיות טרולית כאן ולהעליב גולשים שעונים לה בצורה רצינית (ותשובה רצינית אינה רק תשובה בהתאם לציפיות שלך) רק בגלל שהיא לא מסכימה איתם.
 

יוסף 785

New member
על התגובה המזלזלת "פילוסופיה בגרוש"

שהיא גם לא מבוססת. הדבר דומה לכך שתכתבי "אין טעם להמשיך עם תגובות טפשיות כאלה" החטא בתשובה כזאת הוא כפול: ההתלהמות וחוסר הכבוד ובנוסף גם חוסר הצידוק לטענה. זו טענה ולא טיעון.

גם אני יכול לכתוב לך שאין טעם לענות לך על טענות בגרוש או על שאלות בגרוש. היכולת לעשות את זה קיימת, השאלה מה יצא מהרפש הזה?

לא יותר מכובד לענות תשובה עניינית מה לדעתך לא בסדר בתגובה שלי? במקום לאפיין אותה בכותרות ללא הצגת טעמים, פרסי את טעמייך לביקורת על תגובתי.
 

true to you

New member
זכותנו לחתוך איבר

מבלי לעצור ולחשוב מדוע (כי לא אנחנו המצאנו את המוח כפרפרזה על דבריך), אבל לי אין זכות לא להגיב בפרוט לדבריך מבלי להקרא ״טרולית״ בתגובה. לוגיקה מעניינת...
 

יוסף 785

New member
האם ייתכן שהפסאודו לוגיקה שלך

הביאה אותך לחשוב שאני חושב שזכותנו לכרות איבר? הדבר נובע ממשהו שכתבתי? או שאני טוען שאם את לא עונה לי בפירוט אז את טרולית? הדבר נובע ממשהו שכתבתי?

אולי זו לוגיקה מעניינת במוחך אבל ניסיון לקשור אותה אלי הוא אולי פרי דימיונך אבל זה אינו המהלך שלי
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הכותרת מטעה; ל-CDC אין כמובן שום עניין ב"ברית" עם הקב"ה

או בטקס היהודי, והם מתייחסים למחקרים בנוגע למילת גברים (הליך רפואי פרופר שבוצע בגברים בוגרים) שבוצעו באפריקה (יבשת מוכת מחלות והגיינה). לא ברור עד כמה נתונים מאפריקה רלוונטיים למדינות מערביות שבהן המצב שונה בתכלית; למשל, היינו מצפים שישראל (מדינה מערבית שבה מעל 95% מהגברים נימולים) תוביל את הטבלה באחוזי האיידס ומחלות המין (הרלוונטיות) הנמוכים ביותר, ולמיטב ידיעתי זה ממש לא המצב.
&nbsp
בכל מקרה, גם אם נקבל את ההמלצה ונניח שהיא רלוונטית גם למדינות מערביות, הרי שמדובר באפשרות אחת (מתוך כמה) להפחית את הסיכוי בהידבקות במחלות מין, כלומר החלטה שגבר פעיל מינית אמור לקבל בעצמו כחלק מניהול חיי המין שלו ושמירה על אורח חיים בריא ועל מין בטוח (וכאן כדאי לציין ששימוש נכון בקונדום מונע ולא רק מפחית סכנה בהידבקות, בפרט ממחלות שהמילה לא משפיעה על אחוזי ההידבקות בהן, כפי שכתוב בטיוטה שפורסמה, ולכן גם לנימולים מומלץ להשתמש בו).
&nbsp
כפי שכתב מנהל הפורום בצדק רב, ברית מילה היא מצווה יהודית, טקס דתי/מסורתי שלא נעשה מטעמים רפואיים (ולרוב גם לא מבוצע ע"י רופא). ההליך דומה (לא בהכרח באופן שבו מוהלים מבצעים אותו, יש שיטות נוספות) וכך גם התוצאה הסופית, אבל הסיבה והתכלית שונות בתכלית.
 

פולספגן

New member
למה את לא מכבדת את בקשתו של מנהל הפורום לא לכתוב בשבת


בעצם זו שאלה רטורית, כי מי שלא מכבד את המסורת ושורשיו, לא יכבד אף אחד אחר מלבד את עצמו
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בקשה כזאת אינה כתובה בכללי ההתנהגות או באודות הפורום והנהלתו

יש אפשרות לחסום פורום לכתיבה בשבת, הפורום הזה אינו חסום. לו היה מבקש ממני הייתי כמובן מכבדת את בקשתו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא במקומות שציינתי, שהם המקומות שבהם מנהלים כותבים את הכללים

ולא בהודעה רגילה שתגיע במהרה לארכיון. אני לא גולשת כאן בפורום ולא קראתי את כל ההודעות בו; נכנסתי לשרשור הזה כי קישרו אליו בפורום אחר, ואני מסכימה עם דבריו של מנהל הפורום. מעבר לכך, אני משאירה לו את עבודת הניהול. תודה על הערתך, שבוע טוב.
 
למעלה