הנתיב המהיר!
כל הנהגים בקווים 405 ו 480 דיוחו בבוקר בסיפוק רב על הגעה בזמן סביר ביותר לת"א ללא עיכובים מיותרים! 55 דקות במקום השעה וחצי לה הם התרגלו! התנועה בשאר הנתיבים עמדה / זחלה כרגיל.
לפחות בתחזיות שלי הנתיב עומד...על העדכון, המשך לעדכן בשעות שונות
נראה לי שבנתונים המוצעים הוא יהיה פיל לבן,לפחות בתחזיות שלי הנתיב עומד...
החלטת בית המשפט בנושא עיצומי וועד העובדיםעל העדכון, המשך לעדכן בשעות שונות
קצת צבעהחלטת בית המשפט בנושא עיצומי וועד העובדים
בית הדין לעבודה בחיפה בראשות השופט רמי כהן קבע כי לא יהיו עיצומים של וועד העובדים ולא יחולו שיבושים בתנועת הרכבות. בהתאם להחלטתו, תמשיך הנהלת רכבת ישראל לקיים מו"מ מול ספקי הציוד הנייד בנוגע לתחזוקת הקרונות החדשים אותן היא צפויה לספק, ובמקביל תנהל מו"מ מול הועד. בכוונת הנהלת רכבת ישראל להמשיך ולפעול על מנת להיערך להמשך הביקושים הגדלים לנסיעה ברכבת. ובין השאר להגדיל את צי הרכבות, להרחיב את ההיצע של מקומות הישיבה ולספק שירות בסטנדרטים בינלאומיים. בברכה, בן, נציג רכבת ישראל
נ.בהנתיב המהיר!
כל הנהגים בקווים 405 ו 480 דיוחו בבוקר בסיפוק רב על הגעה בזמן סביר ביותר לת"א ללא עיכובים מיותרים! 55 דקות במקום השעה וחצי לה הם התרגלו! התנועה בשאר הנתיבים עמדה / זחלה כרגיל.
תן להם זמן...נ.ב
ה"שפיריות" נוסעות כמעט ריקות.... "שפירית" = מיניבוס של יונייטד טורס / שפיר
מי אחראי על השאטלים? חברת דן?נ.ב
ה"שפיריות" נוסעות כמעט ריקות.... "שפירית" = מיניבוס של יונייטד טורס / שפיר
השאטלים של השפריות אחראיתמי אחראי על השאטלים? חברת דן?
הנהגים שייכים ישירות לדן או למשדן? והמכונות?
שים לב המספר הפנימי של השפריות מתחיל ב 8השאטלים של השפריות אחראית
חברת הבת יונטד טורס
כמו כל המספרים של יונייטדשים לב המספר הפנימי של השפריות מתחיל ב 8
היה מכרז? איך נתנו לחברת בת של דן להשתתף?השאטלים של השפריות אחראית
חברת הבת יונטד טורס
היה מכרז ודן חברו לחברת שפיר בהתמודדותהיה מכרז? איך נתנו לחברת בת של דן להשתתף?
ולגבי השאלה של הנהגים- האם הם נהגי דן או נהגים שתמיד עובדים ביונייטד טורס? אם הם נהגים של דן זה מסביר את הבלבול הגדול שהיה עם נהגי דן היום: נהג שקבוע עושה את 50,350 בבוקר ואחה"צ עבד בבוקר על 70, מכונה של קו 28 עבדה על 51, מפרקית של בת ים עבדה על 38, נהג של לילה עבד בוקר וכו'. חשבתי שאולי השתנו משמרות כיוון שחלק מהנהגים עברו לשאטלים
זה לא שייךהיה מכרז? איך נתנו לחברת בת של דן להשתתף?
ולגבי השאלה של הנהגים- האם הם נהגי דן או נהגים שתמיד עובדים ביונייטד טורס? אם הם נהגים של דן זה מסביר את הבלבול הגדול שהיה עם נהגי דן היום: נהג שקבוע עושה את 50,350 בבוקר ואחה"צ עבד בבוקר על 70, מכונה של קו 28 עבדה על 51, מפרקית של בת ים עבדה על 38, נהג של לילה עבד בוקר וכו'. חשבתי שאולי השתנו משמרות כיוון שחלק מהנהגים עברו לשאטלים
קו 202 של קונקס נפגע קשות מהנתיב המהיר.הנתיב המהיר!
כל הנהגים בקווים 405 ו 480 דיוחו בבוקר בסיפוק רב על הגעה בזמן סביר ביותר לת"א ללא עיכובים מיותרים! 55 דקות במקום השעה וחצי לה הם התרגלו! התנועה בשאר הנתיבים עמדה / זחלה כרגיל.
תוך חצי שנה גם הוא יסתם לחלוטין.הנתיב המהיר!
כל הנהגים בקווים 405 ו 480 דיוחו בבוקר בסיפוק רב על הגעה בזמן סביר ביותר לת"א ללא עיכובים מיותרים! 55 דקות במקום השעה וחצי לה הם התרגלו! התנועה בשאר הנתיבים עמדה / זחלה כרגיל.
עם העומס עולה המחירתוך חצי שנה גם הוא יסתם לחלוטין.
מנסיון עם מס העומס (אותו C בניק) - ביום שהוא נוצר ההשלכות שלו הורגשו בכבישים 2 קילומטר מצפון לגבול הצפוני שלו, הכבישים היו ריקים. אחרי שאנשים התרגלו שצריך לשלם במרכז ואפשר לא להכנס לאזור האגרה העומס מחוץ לאזור חזר להיות בערך כפי שהיה, והעומס במרכז עצמו התחיל לעלות הדרגתית (למרות שרוב המכוניות שאינן מוניות שחורות או אוטובוסים הן מוניות מסוג משני). מה שיקרה עם הנתיב המהיר הזה הוא שיותר ויותר אנשים יסכימו לשלם כדי להתשמש בו על בסיס הנתונים של החודש הראשון, ואז העומס בו יבטל את המהירות שיש בו עכשיו. ואיך יורדים ממנו במחלפים? האם צריך לעבור דרך הנתיבים הרגילים או שהוא מימין והם צריכים לחתוך אותו? ההשתלבות הזו תאיט את כל הפרוייקט.
מס העומס כיום הוא ₪60, ובערכי 2006 - ₪80עם העומס עולה המחיר
וקשה לראות רכבים פרטיים רבים שיסכימו ליסוע מדי יום במחיר של עד 75 ש"ח לנסיעה. היציאה מהנתיב היא רק לקראת קיבוץ גלויות, כשהנתיב נגמר. הנסיעה היום (קצת אחרי 7:00) בקו 480 אכן הייתה נעימה ביותר, וזה ביום שעומס התנועה התחיל להיות מורגש כבר לפני מחלף לוד.
בקשר ל-75 שקלעם העומס עולה המחיר
וקשה לראות רכבים פרטיים רבים שיסכימו ליסוע מדי יום במחיר של עד 75 ש"ח לנסיעה. היציאה מהנתיב היא רק לקראת קיבוץ גלויות, כשהנתיב נגמר. הנסיעה היום (קצת אחרי 7:00) בקו 480 אכן הייתה נעימה ביותר, וזה ביום שעומס התנועה התחיל להיות מורגש כבר לפני מחלף לוד.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.