הנתיב המהיר!

  • פותח הנושא 846
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

846

Active member
הנתיב המהיר!
כל הנהגים בקווים 405 ו 480 דיוחו בבוקר בסיפוק רב על הגעה בזמן סביר ביותר לת"א ללא עיכובים מיותרים! 55 דקות במקום השעה וחצי לה הם התרגלו! התנועה בשאר הנתיבים עמדה / זחלה כרגיל.
 

אוהד11

New member
הנתיב המהיר!
כל הנהגים בקווים 405 ו 480 דיוחו בבוקר בסיפוק רב על הגעה בזמן סביר ביותר לת"א ללא עיכובים מיותרים! 55 דקות במקום השעה וחצי לה הם התרגלו! התנועה בשאר הנתיבים עמדה / זחלה כרגיל.
על העדכון, המשך לעדכן בשעות שונות
 
על העדכון, המשך לעדכן בשעות שונות
החלטת בית המשפט בנושא עיצומי וועד העובדים
בית הדין לעבודה בחיפה בראשות השופט רמי כהן קבע כי לא יהיו עיצומים של וועד העובדים ולא יחולו שיבושים בתנועת הרכבות. בהתאם להחלטתו, תמשיך הנהלת רכבת ישראל לקיים מו"מ מול ספקי הציוד הנייד בנוגע לתחזוקת הקרונות החדשים אותן היא צפויה לספק, ובמקביל תנהל מו"מ מול הועד. בכוונת הנהלת רכבת ישראל להמשיך ולפעול על מנת להיערך להמשך הביקושים הגדלים לנסיעה ברכבת. ובין השאר להגדיל את צי הרכבות, להרחיב את ההיצע של מקומות הישיבה ולספק שירות בסטנדרטים בינלאומיים. בברכה, בן, נציג רכבת ישראל
 

Golf Bravo

New member
החלטת בית המשפט בנושא עיצומי וועד העובדים
בית הדין לעבודה בחיפה בראשות השופט רמי כהן קבע כי לא יהיו עיצומים של וועד העובדים ולא יחולו שיבושים בתנועת הרכבות. בהתאם להחלטתו, תמשיך הנהלת רכבת ישראל לקיים מו"מ מול ספקי הציוד הנייד בנוגע לתחזוקת הקרונות החדשים אותן היא צפויה לספק, ובמקביל תנהל מו"מ מול הועד. בכוונת הנהלת רכבת ישראל להמשיך ולפעול על מנת להיערך להמשך הביקושים הגדלים לנסיעה ברכבת. ובין השאר להגדיל את צי הרכבות, להרחיב את ההיצע של מקומות הישיבה ולספק שירות בסטנדרטים בינלאומיים. בברכה, בן, נציג רכבת ישראל
קצת צבע
נקלעי למסדרון אולמו של הנשיא רמי כהן לצורך ענייני, בדיוק בהפסקה בדיון, שבה ביקש כנראה השופט לתת לצדדים הזדמנות להגיע ביניהם להבנות. לחזות בסכסוך עובדים מן הצד זו חוויה מיוחדת (לעומת אלה שמעורבים בעניין, אשר ודאי היו שמחים לוותר על החוויה).
 

846

Active member
הנתיב המהיר!
כל הנהגים בקווים 405 ו 480 דיוחו בבוקר בסיפוק רב על הגעה בזמן סביר ביותר לת"א ללא עיכובים מיותרים! 55 דקות במקום השעה וחצי לה הם התרגלו! התנועה בשאר הנתיבים עמדה / זחלה כרגיל.
נ.ב
ה"שפיריות" נוסעות כמעט ריקות.... "שפירית" = מיניבוס של יונייטד טורס / שפיר
 

amit1270

New member
נ.ב
ה"שפיריות" נוסעות כמעט ריקות.... "שפירית" = מיניבוס של יונייטד טורס / שפיר
תן להם זמן...
אם כי אני חושב שנעשתה טעות איומה כשלא נבנתה שם תחנת רכבת (ועל הנתיב עצמו שמקשה מאוד על הרחבת המסילות אני כבר לא מדבר).
 
השאטלים של השפריות אחראית
חברת הבת יונטד טורס
היה מכרז? איך נתנו לחברת בת של דן להשתתף?
ולגבי השאלה של הנהגים- האם הם נהגי דן או נהגים שתמיד עובדים ביונייטד טורס? אם הם נהגים של דן זה מסביר את הבלבול הגדול שהיה עם נהגי דן היום: נהג שקבוע עושה את 50,350 בבוקר ואחה"צ עבד בבוקר על 70, מכונה של קו 28 עבדה על 51, מפרקית של בת ים עבדה על 38, נהג של לילה עבד בוקר וכו'. חשבתי שאולי השתנו משמרות כיוון שחלק מהנהגים עברו לשאטלים
 
היה מכרז? איך נתנו לחברת בת של דן להשתתף?
ולגבי השאלה של הנהגים- האם הם נהגי דן או נהגים שתמיד עובדים ביונייטד טורס? אם הם נהגים של דן זה מסביר את הבלבול הגדול שהיה עם נהגי דן היום: נהג שקבוע עושה את 50,350 בבוקר ואחה"צ עבד בבוקר על 70, מכונה של קו 28 עבדה על 51, מפרקית של בת ים עבדה על 38, נהג של לילה עבד בוקר וכו'. חשבתי שאולי השתנו משמרות כיוון שחלק מהנהגים עברו לשאטלים
היה מכרז ודן חברו לחברת שפיר בהתמודדות
להקמת הנתיב המהיר ולהפעלתו. אינני יודע לגבי הנהגים, אך יש להניח שמדובר בנהגים של יונייטד טורס.
 

droriko

New member
היה מכרז? איך נתנו לחברת בת של דן להשתתף?
ולגבי השאלה של הנהגים- האם הם נהגי דן או נהגים שתמיד עובדים ביונייטד טורס? אם הם נהגים של דן זה מסביר את הבלבול הגדול שהיה עם נהגי דן היום: נהג שקבוע עושה את 50,350 בבוקר ואחה"צ עבד בבוקר על 70, מכונה של קו 28 עבדה על 51, מפרקית של בת ים עבדה על 38, נהג של לילה עבד בוקר וכו'. חשבתי שאולי השתנו משמרות כיוון שחלק מהנהגים עברו לשאטלים
זה לא שייך
לפעמים כשיש עומס באיזור מסויים מביאים נהגים מאיזורים אחרים .
 

moosa1

New member
הנתיב המהיר!
כל הנהגים בקווים 405 ו 480 דיוחו בבוקר בסיפוק רב על הגעה בזמן סביר ביותר לת"א ללא עיכובים מיותרים! 55 דקות במקום השעה וחצי לה הם התרגלו! התנועה בשאר הנתיבים עמדה / זחלה כרגיל.
קו 202 של קונקס נפגע קשות מהנתיב המהיר.
נסיעה הבוקר בקו 202 של קונקס ממודיעין לפ"ת ארכה שעה וארבעים דקות. אמנם מי שנסע בנתיב המהיר נהנה מנסיעה מהירה, אבל מי שהיה בנתיבים הרגילים נפגע מפקק תנועה יוצאי דופן. כל הכבוד למשרד התחבורה על הפתרון המושלם והכוללני לעידוד הנסיעה בתח"צ.
 

Ccyclist

Well-known member
הנתיב המהיר!
כל הנהגים בקווים 405 ו 480 דיוחו בבוקר בסיפוק רב על הגעה בזמן סביר ביותר לת"א ללא עיכובים מיותרים! 55 דקות במקום השעה וחצי לה הם התרגלו! התנועה בשאר הנתיבים עמדה / זחלה כרגיל.
תוך חצי שנה גם הוא יסתם לחלוטין.
מנסיון עם מס העומס (אותו C בניק) - ביום שהוא נוצר ההשלכות שלו הורגשו בכבישים 2 קילומטר מצפון לגבול הצפוני שלו, הכבישים היו ריקים. אחרי שאנשים התרגלו שצריך לשלם במרכז ואפשר לא להכנס לאזור האגרה העומס מחוץ לאזור חזר להיות בערך כפי שהיה, והעומס במרכז עצמו התחיל לעלות הדרגתית (למרות שרוב המכוניות שאינן מוניות שחורות או אוטובוסים הן מוניות מסוג משני). מה שיקרה עם הנתיב המהיר הזה הוא שיותר ויותר אנשים יסכימו לשלם כדי להתשמש בו על בסיס הנתונים של החודש הראשון, ואז העומס בו יבטל את המהירות שיש בו עכשיו. ואיך יורדים ממנו במחלפים? האם צריך לעבור דרך הנתיבים הרגילים או שהוא מימין והם צריכים לחתוך אותו? ההשתלבות הזו תאיט את כל הפרוייקט.
 
תוך חצי שנה גם הוא יסתם לחלוטין.
מנסיון עם מס העומס (אותו C בניק) - ביום שהוא נוצר ההשלכות שלו הורגשו בכבישים 2 קילומטר מצפון לגבול הצפוני שלו, הכבישים היו ריקים. אחרי שאנשים התרגלו שצריך לשלם במרכז ואפשר לא להכנס לאזור האגרה העומס מחוץ לאזור חזר להיות בערך כפי שהיה, והעומס במרכז עצמו התחיל לעלות הדרגתית (למרות שרוב המכוניות שאינן מוניות שחורות או אוטובוסים הן מוניות מסוג משני). מה שיקרה עם הנתיב המהיר הזה הוא שיותר ויותר אנשים יסכימו לשלם כדי להתשמש בו על בסיס הנתונים של החודש הראשון, ואז העומס בו יבטל את המהירות שיש בו עכשיו. ואיך יורדים ממנו במחלפים? האם צריך לעבור דרך הנתיבים הרגילים או שהוא מימין והם צריכים לחתוך אותו? ההשתלבות הזו תאיט את כל הפרוייקט.
עם העומס עולה המחיר
וקשה לראות רכבים פרטיים רבים שיסכימו ליסוע מדי יום במחיר של עד 75 ש"ח לנסיעה. היציאה מהנתיב היא רק לקראת קיבוץ גלויות, כשהנתיב נגמר. הנסיעה היום (קצת אחרי 7:00) בקו 480 אכן הייתה נעימה ביותר, וזה ביום שעומס התנועה התחיל להיות מורגש כבר לפני מחלף לוד.
 

Ccyclist

Well-known member
עם העומס עולה המחיר
וקשה לראות רכבים פרטיים רבים שיסכימו ליסוע מדי יום במחיר של עד 75 ש"ח לנסיעה. היציאה מהנתיב היא רק לקראת קיבוץ גלויות, כשהנתיב נגמר. הנסיעה היום (קצת אחרי 7:00) בקו 480 אכן הייתה נעימה ביותר, וזה ביום שעומס התנועה התחיל להיות מורגש כבר לפני מחלף לוד.
מס העומס כיום הוא ₪60, ובערכי 2006 - ₪80
ואנשים משלמים גם משלמים £10. תודה לך ולמגיב השני על הפירוט. אני מניח שבאיילון עצמו כולם באותה הסירה?
 

droriko

New member
עם העומס עולה המחיר
וקשה לראות רכבים פרטיים רבים שיסכימו ליסוע מדי יום במחיר של עד 75 ש"ח לנסיעה. היציאה מהנתיב היא רק לקראת קיבוץ גלויות, כשהנתיב נגמר. הנסיעה היום (קצת אחרי 7:00) בקו 480 אכן הייתה נעימה ביותר, וזה ביום שעומס התנועה התחיל להיות מורגש כבר לפני מחלף לוד.
בקשר ל-75 שקל
הכביש מלכתחילה נבנה בשביל השאטלים ולא בשביל מכוניות רגילות , שזה שלעצמו דבר חיובי . טוב לראות שמשרד התחבורה מיישם בזמן האחרון פעולות שמעודדות שימוש בתחבורה ציבורית (כמו המטרונית או התח"צ בקינג' ג'ורג' ).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה