הסבר וידע

david999

New member
הסבר וידע

שלום לכולם . כתבתי דברים רבים ונחרצים בפורום זה . והיום הייתי רוצה להרחיב את מסגרת ההבנה בצורה יותר מובנת ואולי פחות נחרצת . גישתי היא יהודית קבלית , הרואה אחדות בין הגשמי והרוחני כפעילות התודעה האלוקית כאור בעולם , ואף מקיימת את הניגוד הנקרא רוחני וגשמי . לדוגמא : הר סיני - אינו רק מקום גאוגרפי בעל גובה , אלה ש-הר הינו נקודת נביעה של המציאות או צורת השקפה של התודעה על ניגודים בין הרוחני והגשמי ,כלומר הר - משמעותו התודעה כירידתה למרחב שאנו קוראים לו מציאות . והר סיני הוא צורת ההשקפה של התודעה על הניגוד בין הרוחני והגשמי (המציאות)בו המציאות הסובבת כיחסיות של התהוויות ליחסיות , מעין ראיה מהצד של תהליכי המציאות לעומת התודעה היורדת . מקום שבו צורת התודעה הפרטית של כל אינדבידואל היא תהליך נראה של התודעה היורדת כתודעה בכל אדם . מושג האור הפנימי או מתן תורה הראשון שבו תודעת הפרט הייחודית יורדת למציאות . מתן תורה הוא מושג של דרך או צורת התודעה היורדת לתחום ספציפי , בהר סיני לאינדבידואל כתודעת הפרט . אהל מועד - מתן התורה השני הוא מושג של דרך או צורת התודעה היורדת ככלל כל הפעילויות או צורות המודעות היורדות כחלק מירידת התודעה בין הניגודים של הרוחני והגשמי וזה בכל הזמן והמרחב של ניגודים אלה המקיפים כמקומות וזמנים את ירידת כל התודעה . ומכאן שלכל דבר עת . מתן תורה השלישי הוא בערבות מואב . ערבות מואב - הוא שם ומושג לכל המציאויות היורדות כניגודים של הרוח והגשמיות כזמן ומרחב כמקומות ועולמות בהם החוקיות של הזמן והמרחב תואמים את המודעות היורדת בהם והם מתייחסים לירידת התודעה הכללית והוצאתם ממקומות נפרדים והבדלתם חזרה לתודעה הכללית היא פעולת הקדושה , וצורת חיבורם של כל המקומות ומועד חיבורם הוא רעיון מתן תורת בערבות מואב , כלומר איחוד כל הניגודים של הפרט ואיחוד כל המקומות והזמנים של הכלל לתודעה הכללית האחת . וזה הרעיון של דרך ארץ קדמה לתורה , והשפלת הפרט ונשיאת המקום אותו , לפי החיבור לתודעה הכוללת . ושמירת התורה ומצוותיה בכלל , היא צורה ודרך החיבור לכלל התודעה הכללית שמעבר לזמן ולמרחב ומעבר לפרט , ובדרך זן אין קסם או כישוף או מיסטיקה , זו דרך פעולת תודעת האלוקות , ובכלל זה נגישותינו לרעיון העוצמה האישית ככלי הנושא לתודעה האלוקית , והמציאות היא ההפרש בין עשיית החיבור שמעבר לזמן ולמרחב ולפרט , בעשייתינו אנו , סיום תהליך החיבור מתרחש בימים אלה ממש , ולכן כולם מתעוררים לרוחני , ומגלים כל אחד בדרכו את הרוח האלוקית , וזו הסיבה להבדלי התפישה העמוקים ביני לבין חלק מחברי הפורום הזה , ונחרצותי בענין , זה סך עולם הרוח והמיסטיקה המציאות וסיבתם, והתייחסות לזוית ראיה זו או אחרת המתקיימת כרוחניות בעולם הרוח אם זו דת או אידיולוגיה או שיטה בעלת הסברים חלקים שאינה תואמת את כלל התודעה ויישומה . כמו שכבר כתבתי אנו עומדים בשלב החיבור הסופי הנקרא עמידה מול בית פעור , שזו ראיית המציאות כמציאות , ראיית הפנימיות של העולם (הניגודים בין הרוח והגשם) כתחום המציאות לבין התודעה האלוקית כתודעה . ראיית התודעה כתודעה אלוקית , היא דרך מדבר תימן והר פארן שזה ההקדמה לביאת המשיח , שלו כל הזמנים המקומות הרוחני והגשמי וכל המציאויות כלפיו מתכופפות . מדבר תימן , הוא שם לכל הזמן והמרחב של המציאויות האפשריים המתקיימים כתחומי המציאות המאוחדת שמתאחדת כהיסטוריה וטכנולוגיה שלנו שדברי הפסוק ושבתי את שבותכם לעיניכם . והר פארן , זו תודעת האלוקות המאוחדת היורדת שמעבר לזמן ולמרחב . ובסיומה בימים אלה ממש ביאת משיח . ועיצתי לכם היא קיימו מצוות ובעיקר קראו תהילים . זהוא זמן האמת עבורינו , מי יהיה חלק מתודעת האלוקות ומי יהיה חלק מתודעת בית פעור . כולי תקווה שתתעוררו ותדעו את עצמותכם האמתית , ולא תלכו שולל בימים אלה ממש . דוד
 
למעלה