הסוף שלא רציתם....

הסוף שלא רציתם....

בעקבות מחשבה על סדרות שנגמרו מהר מדי, בסוף פתוח מדי, או ההפך, סגרו כל קצוות סיפור אפשרי או משכו את הסוף לפחות 7 עונות מיותרות חשבתי שדווקא נושא הפרקים מתחמק פה... האם יש פרק של אקס פיילס שלדעתכם היה רצוי שייגמר אחרת?? האם יש פרק שמתחו אותו יותר מדי? האם יש פרק שאולי הייתם עושים לו המשך? שהוא נגמר מהר ולא סגור??
 

Gilliana

New member
היום כשאני מסתכלת על זה אחורה...

כל פרקי המיתולוגיה. הם תמיד הסתיימו inconclusive כזה, וזה בכל פעם עיצבן מחדש. כמה אפשר להשתמש באותו טריק?
 

aerynsun

New member
אני מכירה כמה אנשים

שזה מה שהכריע לא להמשיך לראות את הסדרה.
 

Gilliana

New member
כולם הפריעו לי בשורה התחתונה

אל זה לא שאפשר לכתוב להם סוף אחר, אלא שכל התפיסה הזו היתה צריכה להשתנות.
 

Gilliana

New member
באיזשהו שלב, ולא רחוק מדי...

הייתי מתחילה לתת תשובות ענייניות: כן, כן - לא, לא, אבל לא הייתי מושכת את זה תמיד עד לנקודה שבה יש מקום לספק. זה גימיק נחמד להתחלה, אבל זו לא אופרת סבון ואי אפשר למשוך סיטואציה כזו לנצח. כפי שאמרה תמי, שהיא מכירה אנשים שהפסיקו לראות את הסדרה מהסיבה הזו - אפשר בהחלט להבין. נכון שלקראת העונות המתקדמות הדברים כבר היו ברורים יותר, אבל בנקודה הזו כבר נוצרה כזו תסבוכת שזה כבר לא כ"כ שינה את המצב העגום.
 
שראו שזה התסריטאי של אבודים

ראו את זה מקילומטרים... מזל שסדרה נגמרה אחרי עונה 1 אחרת זה היה נגמר רע.
 

1Shir

New member
לא ידעתי/זכרתי שזה התסריטאי של אבודים

בכל אופן לא ראיתי אבודים אז לא יודעת לשפוט. היתה עונה נחמדה מאוד שבאמת הסתיימה לא-משהו.
 

1Shir

New member
לדעתי, לא רק פרקי המיתולוגיה

כמעט כל הפרקים בסדרה הסתיימו בסוג של "סוף פתוח". נראה לי שזה היה הקטע של הסדרה
תיק באפלה, לא?
(אחד התרגומים הטובים, לא ככה?)
 

Marsnik1

New member
זהו, שאנשים אמרו לי שבגלל זה הם לא אהבו

וגם, שלא היו הסברים ומסקנות בסוף כל פרק, כמו נגיד בסטאר גייט שיש בעיה שהם פותרים אף פעם לא הפריע לי... כנראה כי תמיד היה את מאבק מאלדר- סקאלי ועם מי מהם אתה מזדהה יותר (למרות שמאלדר תמיד צודק, לול) ואהבתי את המסתורין שנשאר בסוף
 

1Shir

New member
כפי שכתבת, זה לא היה באמת מאבק ביניהם

בפרקים ספורים היא צדקה, לעומת כל השאר ורוח הסדרה. קראתי ב"7לילות" הלפני-אחרון כתבה על סייד-קיק'ס (לצורך העניין, בכותרת המשנה צוינו ג'ורג' קוסטנזה, קופיפו, דייב גרוהל ודני רופ) ואחת הדוגמאות גרמה לי לחשוב שסקאלי, למרות היותה כוכבת הסדרה יחד עם מאלדר, עונה להגדרה. סנצ'ו פנצ'ו של דון קישוט - דובר עליו אפילו כמייסד הז'אנר. חוק ברזל שהוא קבע - סייד-קיק בשביל הדמות הראשית, הוא המציאות. כולנו יודעים שסקאלי כביכול ייצגה את "קול ההיגיון והשפיות" לעומת מאלדר, היא היתה סוג של חוט מקשר בין מאלדר לקהל. זה לטעמי היה התפקיד העיקרי שלה בסדרה (היו לה עוד הרבה).
 
היא בהחלט הייתה הצד הנורמאלי

בלעדיה רוב הצופים היו אומרים מאלדר הזה משוגע הסדרה קצת מוגזמת ומעבירים הלאה אבל בזכות סקאלי כל צופה גם ה"משוגע" ביותר עבר איתה את התהליך של החשיפה לדברים והכרה בהם. היא זאת שאמרה בקול רם שהכל בולשיט ונתנה לצופים להנות ממאלדר ושגעונותיו. סוג של כולנו יכולים להתפרע כי יש מבוגר אחראי באזור...
 

1Shir

New member
../images/Emo45.gif

המשכתי אתמול לצפות בעוד שני פרקים לא צריך יותר מהמבטים שהיא דפקה לו במכונית
בתחילת "פוסט-מודרן..." כדי להבין הכל
אין על המבטים האלה שלה
 

1Shir

New member
קצת קשה לי להיזכר בניואנאסים של פרקים ../images/Emo4.gif

תשמעי, בפועל כתבתי סיפורי-המשך לשני פרקים, הידועים גם בתור all things ו-Small Potatoes
מצד שני, אני חושבת שלכל דבר שלא הראו, כמו למשל ברקווייאם, היתה מטרה. מטרה מוצהרת שלא נדע איך סקאלי נכנסה להריון. אולי בדרך לא טבעית כלשהי? הסופים הפתוחים שמרו על המתח ועל אלמנט המסתורין/פחד שהיה בסדרה. הסדרה נתנה לנו הרבה מקום לחשוב בעצמנו במה להאמין, להבין לבד, כל אחד לקח את הדברים למקומות אחרים שיותר התחברו לו. יש לא מעט דברים שלא נפתרו במקום, חלקם חזר, אפילו כמה וכמה עונות לאחר מכן. זה היופי בסדרה, אתה אף פעם לא יודע לאיזה קצה פתוח תקבל פיתרון במפתיע.
 
אממ אבל לא זה מה שהתכוונתי

לא שאלתי מה דעתכם לגבי סופים פתוחים או סגורים אלא האם היה פרק/ אפילו נלך על עונה שהייתם כותבים לה סוף אחר. לא השלמה לקטעים חסרים אלא סוף אחר.
 
למעלה