הסופש השני ללימודים

RichardSmith

New member
הסופש השני ללימודים

גם לכם ההתחלה נראת כל כך רחוקה? רק לפני יומיים חששנו שהשנה לא תפתח בעקבות השביתה. ובימים האחרונים יש שמועות על שביתה נוספת כי הכסף שאולמרט הבטיח לא עבר... אם אינני טועה. עבורי אלו היו שבועיים די עמוסים. עבדתי די הרבה בחווה כאשר ברביעי האחרון עבדתי 14.5 שעות! נפלתי בבוחן הראשון של מת"פ בצורה גרועה למדי. הרי השאלות הופיעו בדפי התרגול... עברתי עליהם לא בעיון... איך עבר לכם השבוע?
 

Anabol

New member
הרבה יותר טוב מהראשון

אני מתחיל לקבל פרספקטיבה, ולעשות את הסינונים של מה שדרוש לבין מה שאפשר לחפף, איפה אפשר להעגל פינות ובאיזה מטלות בדיוק צריך להשקיע. בקיצור, העומס רק עולה אבל הלחץ יורד. היה שבוע טוב, אפילו הספקתי לצאת פעמיים.
 

Anabol

New member
לא :\

אבל עוד שבועיים אני עובר כניראה לVISTA ULTIMATE ולמחשב אחר, אז אולי הבעיה תפתר. אם לא אני אפנה לבוריס.
 

Anabol

New member
לא לכל הויסטות יש בעיה

ולא לכל הניידים, אז בטוח שזה אחד מהשניים.
 
../images/Emo178.gif

למה חייבים לתת כ"כ הרבה תרגילים? ניגש עכשיו לפתור תרגיל במבנים אלגבריים, לסיים לכתוב יפה את התרגיל באינפי (15 עמודים!), ואת התרגיל בגיאומטריה ליניארית, וכל זה כדי להמתין לקבל את התרגיל החדש בקורס הזה.. אה, וכמובן- ללמוד את החומר בהסתברות 1, שעכשיו הצטרפתי לקורס. ויש בוחן ביום ראשון באינפי . מה שנחמד זה שהשיעורים מעניינים בחלק מהקורסים, ויש צחוקים, והחומר מובן וכיפי :)
 

RichardSmith

New member
בהחלט...

בפרפראזה על שלמה ארצי: שבוע אחרי שבוע הם תרגלוו על פי לוח, פעם אחת באינפי ופעם במד"ר. עלו על הפתרון, שטפו כמו ים, נשבו כמו רוח. ניצוץ אחד מדליק מדורת הצלחה. -- תרגיל שבור לרסיסים
 

Black Star

New member
מעייף, אך סבבה

השבוע התחלתי לעבוד ואני מאוד מרוצה מהעבודה בינתיים. מאוד מעניינת, אנשים טובים, מה רע? השבוע גם עמד בסימן הרבה פעילות לקראת הבחירות המוניציפליות, ויחד עם העבודה, הלימודים, ושאר הפעילויות שלי, אין לי כל כך זמן לנשום. אבל זה תמיד נחמד כשמצליחים לעמוד בזה וכן לעשות הכל, זו הרגשה נפלאה. נקווה שימשיך ככה...
 

Anwanis

New member
עבר בעיקר ממש מהר

פשוט טס לי... היה גם מאוד מהנה. עוד לא ממש עמוס לי (אני קצת מחפפת בכל מה שצריך לקרוא... גם ככה אעשה קריאה מרוכזת לפני מבחנים, וכל זמן שאין בוחן פתע על החומר אני בסדר...
) ואני נהנית מהלימודים, מעניין לי. אני עדיין מוקסמת מירושלים, אתמול הייתי בסיור המאפיות עם השותף שלי לדירה והיה ממש נחמד, והבוקר כבר נסעתי צפונה חזרה לבית ההורים לסופ"ש. בתור אחד שעובד בחווה אתה יכול להסביר למה אצלי בלפטופ החדש והדנדש שלי בדירה ניסיתי במשך שבוע לפתוח מאמר בהיי-לרן, ואילו כאן בבית על המחשב הענתיקה של אבא שלי הצלחתי לפתוח ואף להדפיס שלושה מאמרים בחמש דקות??? בדקתי ויש לי את כל המערכות שצריך להפעלת האתר. האם החווה מנסה בכוח לקחת את כספי הדל על הדפסות מהמחשבים אצלה?
סופ"ש נעים לכולם
 

RichardSmith

New member
../images/Emo6.gif

את יכולה לבוא אלינו וננסה לבדוק מה קורה... חשבתי שאראה אותך השבוע...
 

Anwanis

New member
אם תוכל לעזור בזה אני ממש אשמח

גם אני הייתי בטוחה שאראה אותך, אבל בסוף לא הייתי שם הרבה זמן... הייתי פעם אחת וסיימתי מהר את כל מה שהייתי צריכה ולא ראיתי אותך. מתי אתה שם השבוע? אני אבוא עם הלפטופ... ההיי לרן הזה הוציא אותי מדעתי.
 

RichardSmith

New member
אהיה ביום שני בערב

בחברה וביום רביעי, כל היום במרכזית. אם אני לא טועה...
 

IceCold 3000

New member
עבר סביר למדי..

היה פחות לחץ, אך עדיין מעיק עם כל הנסיעות והחוסר זמן, שבגללם אני צריך לשבת כל השישי שבת ולקרוא+לעשות שיעורים. פספסתי את יום חמישי כי עברתי יום חיול, פספסתי את הבוחן הראשון במת"פ, שיעור במכניקה ושפת סי (אדם אני צריך לקחת ממך את החומר של השיעור הזה!) אבל בכללי היה יותר סביר מהראשון, הבנתי יותר מה צריך כדי ללמוד נורמלי, איך להשקיע וכמה זמן, נקווה שאני אקבל מעונות בקרוב או שיסתדר לי איך שהו לחיות יותר קרוב לי-ם מאשר לנסוע כל יום מחדרה, כי אין לי כוח כבר לכל זה. סופ"ש נעים לכולם! אל תשכחו להכין שיעורים ולהתכונן לבחנים!
 

RichardSmith

New member
לא היה משהו רציני

די חזר על השיעור הראשון. דיברנו על משתנים ואלגוריתמים. יש להכין תרגיל על האלגוריתם של Zeller. חפש עליו. השתדלתי לקרוא כל השיעור אבל הקול של המרצה הפריע לי להתרכז.
 

TwelveEyes

New member
../images/Emo7.gif

רק שבוע שני? זה מרגיש כמו שנה כבר.. ובכן בשבועיים האלה הספקתי לבכות, לסבול מתת-תזונה, כמעט לאבד את המפתחות לדירה ולגלות שאת הפקולטה למדעי רוח עיצב מ.ק. אשר, או לפחות מישהו שמאוד הושפע ממנו (לרעה!
) אבל לפחות הציונים שלי גבוהים ובזכות הבנק האקדמי, נראה שאתחיל להבריז קצת מהרצאות מסויימות.. שייגמר כבר החודש....
 
למעלה