הסופש השני ללימודים

אני נכנסת לראש האקדמי

1. יכולות הניווט שלי בהר הצופים השתפרו פלאים! הודות להרבה שעות חלון וחבר טוב שכבר מכיר על פינה אפשרית באוניברסיטה. 2. מבוא למדע המדינה (ממ"מ) עדיין משעממם אותי ומשאיר אותי חסרת מעש (טוב בעצם גורם לי לנצח בבאבלס =] מזל שיש לפטופ). אני נורא נהנית משיעורים במבוא לאסלאם ומזהת עם ד"ר עמיתי, הוא פשוט גאון. וחוצמזה אני ממש נכנסתי להילוך גבוה. אני מרגישה הרבה יותר לימודים מאשר בשבוע הראשון. 3. מבחינת מטלות: שבוע שעבר בזכותו של ריצ'ארד המלאך הצלחתי להבין קצת מי נגד מה במיקרו כלכלה. יש לי תרגיל נוסף השבוע, שאני מבינה הרבה יותר מה קורה איתו :O (אף פעם לא האמנתי שאגיד שאני מבינה משהו בכלכלה) . חוצמזה יש הרבה מאמרים לקרוא, סיכום של פרק על אסלאם, הרבה פוליטיקה השוואתית באנגלית ובקיצור הסופ"ש לא ישעממם לי :) איזה כיייייייף 4. שבוע שני שאני לא חוזרת הביתה. כי ככה זה כשגרים בסוף העולם שמאלה (להלן: קריית שמונה). לפחות החברים שלי נשארו הסופ"ש בעיר, נעשה משהו כיפי...
 

Anabol

New member
מיקרו זה מסובך

הקורס הזה גורם לכל שיעור במשפטים להיראות כמו שעת מחנך ביסודי...
למרות שאני נהנה בו הרבה יותר ממשפטים... אבל ניראה שהמפתח להבנה זה תירגול, לא?
 

RichardSmith

New member
לא יותר מדי טראגי

תמיד טוב לתרגל. אם אתה מעוניין, יש לי סיכומים. לפחות את השאלות הראשונות שכתבתי למשהו יותר נורמאלי.
 

RichardSmith

New member
../images/Emo13.gif / ../images/Emo9.gif

מקווה שאת מקשיבה גם... פעם אחת ניסיתי לשחק משחק קצת יותר רציני במאקרו כלכלה ובסוף השיעור התברר לי שלא שמעתי כלום... Tycoon ממכר!
 

Black Star

New member
הבעיה עם מיקרו

זה המבחן בסוף, שיש בו שאלות שהן ממש מכשילות ולא באמת קשורות להבנה per se של החומר. לכן חשוב לתרגל כבר בשלב די מוקדם (נגיד, אחרי בוחן הביניים הראשון) שאלות ממבחנים.
 
שרק שתדע שהשיעור היחיד

שאני מקשיבה בו ב100% מהזמן זה מיקרו כלכלה כי אחרת אני לא אקלוט כלום!!! אני ילדה טובה, באמת
 

Michal Plath

New member
אתה יודע משהו שאני לא יודעת..?

או שאתה מדבר על ה80% של חנינה? אני עם מדינה אז אין לי את ה4 מ7 של שגב.
 

Michal Plath

New member
המצב שלכם עדיף-יותר קל להוציא ציון גבוה

למרות ששמעתי ששגב יותר משעמם ממדינה קשה לי להבין איך תרחיש כזה הגיוני, צריך להיות איזשהו שיא עולם שקשור בזה, אבל ככה שמעתי.
 

עידוdee

New member
זה בדיוק מה שקרה גם לי

ואני בטוח שלעוד רבים מאיתנו. פשוט כי הבנו שהשד לא כל כך נורא, ולא כל עבודה היא באמת קשה (כפי שהיא מתיימרת להיות) ועזבי את זה שלא כל העבודות הן חובה, זה בכלל השוס.
 

Michal Plath

New member
השבוע עמד בסימן של "משפטים זה לא המוות!"

בשבוע שעבר הייתי די שבוזה ומתוסכלת, השיעורים היו תמוהים, המרצים מאכזבים והעומס לא נורמלי. השבוע הכל השתנה פשוט כי התחיל להיות לי מעניין, התחלתי להבין מה הולך ומי נגד מי. אני עדיין מאד עמוסה ולתחת שלי יש צורה של כיסא, אבל השתפר. בהרבה.
 
ערפל ההלם מתחיל להיתפזר...../images/Emo12.gif../images/Emo98.gif

את הימים הראשונים של הלימודים העברתי במן הלם מוחלט כזה. של בקושי מבינה מה אני עושה פה. שהרי כמה ימים קודם לכן היינו בטוחים בשביתה ודאית. וכבר הכנתי עולם ולואו של תוכניות לשבוע הראשון של השביתה.... שכמובן בוטלו ו נדחו באל כורחם... :) גם כשהבנתי שאני בקמפוס, וסטודנטית מן המניין... עדיין הייתי סטודנטית בהלם. כמו זומבי ממקום למקום. מהרצאה להרצאה... בלי יכולת לעצור ולהבין עם עצמי מה בעצם קורה איתי ואיך אני בתוך כל זה... כפי שציינתי- הלם :) השבוע אמנם התחיל לי קצת עקום כי נתקעתי בפקק איום ונורא בראשון בבוקר שלקח לי יותר משעתיים להגיע מהמרכז. והייתי דיי זועפת... אבל מצב הרוח השתפר והשבוע עבר דווקא טוב. קודם כל במבט אחורה על כל המטלות שעשיתי בשבועיים האלה, נראה לי שהתחלנו ממש ממש מזמן ולא רק שבועיים :) שזה טוב... מן פידבק שלי לעצמי שהתאקלמתי בסביבה החדשה :) הייתי השבוע בהרצאה של בוגי יעלון שהרצה אצלנו בקמפוס- שהייתה מצויינת, גיליתי שיש פעילויות בקמפוס (שהן מעבר ללשבת בספריה או בשולחנות של שפרינצק וללמוד :) ), התחלתי להבין מי נגד מי איך למה וכמה... בסך הכל בסדר גמור... לקור הירושלמי עדיין לא הצלחתי להתרגל... מה שמצריך אותי להשתמש בבגדי החורף שאני כל כך אוהבת... :) מקווה רק שימשיך להיות בסדר... אה כן... דבר אחד לא ברור לי.... מה זה כל החתולים האלה בקמפוס???? והאם הם היו סטודנטים שסיימו שבעצם כושפו כדי לא לברוח לחו"ל?
לא ברור בעליל... * ושיהיה לנו סופשבוע של מנוחה וכיף ...*
 

RichardSmith

New member
../images/Emo13.gif ../images/Emo201.gif

החתולים שייכים במקור למעבדות הביולוגיה, ניסויים בקרני רנטגן וכדומה... אחר כך הם עוברים לפיטום מול שפרינצק ובסוף לפיתה במנזה... חשבתי ללכת להרצאה של יעלון. את יכולה, אולי, לחזור היום...
 
כן...אנסה לחזור היום...

תגיד, אתה יודע מה המדיניות של להיכנס עם רכב לקמפוס? (רוצה להביא שמיכה לקור הירושלמי ושאר שטויות שהגב שלי מתקשה לסחוב...)
 

RichardSmith

New member
אפשרי לא בשעות הפעילות...

את יכולה להביא את המכונית בשבת ולהכניס את הדברים למעונות. את לא יכולה להכניס את המכונית בין 8:00 ל-17:30, כמדומני, בימי השבוע. אבל לאחר 16:30 אפשר להתחנן.
השבוע אקבל את המכונית.
ובקרוב... יהיה לי אופנוע.
 

Neptunes Child

New member
../images/Emo54.gif../images/Emo54.gif../images/Emo54.gif החתולים...

חלק ממזכירות החוגים וכל מיני עובדות אוניברסיטה שאינן צעירות כל כך יוצאות להאכיל אותם מדי יום. אם תהיי באוניברסיטה ועל הדשא שצמוד לרוח בין השעות 16:00 ל-18:00 פחות או יותר, תזכי לראות אותן יושבות על הדשא עם קופסאות של שאריות שניצל מהבית, מחכות לחברים שלהן. זה ממש מראה סוריאליסטי - אישה מבוגרת יושבת על הדשא ומסביבה 80 חתולים. כך הם מתרבים, ומתרבים, ומתרבים ומתרבים.... לפעמים יש הרגשה שיש יותר חתולים מסטודנטים. מיאו.
 
../images/Emo54.gif טפו טפו טפו ../images/Emo6.gif

בהתחשב בעובדה שאני שונאת חתולים... ושרוב החתולים ששורצים אצלנו הם שחורים- אז בכלל קונוטציות של מזל רע וכל זה... :) בוא נגיד שהמראה הסוריאליסטי הזה לא עושה חשק לאכול בשר בקמפוס... :)
 
למעלה