הסכמ"ש

הסכמ"ש ../images/Emo160.gif

מה שיר השבוע שלכם (של רוני):
מה שיר השבוע שלכם (לא של רוני):
בילוי השבוע שלכם:
סרט-תוכנית-סדרת השבוע שלכם:
סקופ השבוע שלכם:
תמונה שראיתם לאחרונה ברשת ואהבתם (אתם מוזמנים להוסיף אם יש):
משהו אחד שעשה לכם את השבוע, ואתם רוצים להמליץ עליו:
משהו שהרס לכם את השבוע:
משהו שאתם מחכים שיקרה שבוע הבא:
פגשת את רוני השבוע? איך היה:
שבת שלום פורוני!
 

Gilital8

New member
הסכמ"ש

שיר השבוע שלכם (של רוני): חכם בשמש מה שיר השבוע שלכם (לא של רוני): משהו חדש-עמית פרקש בילוי השבוע שלכם: הייתה אתמול לאמא המושלמת שלי יומולדת ואכלנו ב"בויה" שזו מסעדה בנמל תל אביב יקר אבל מומלץ סרט-תוכנית-סדרת השבוע שלכם: בלתי נתפס סקופ השבוע שלכם: מצאתי את הקטע הזה (ראו בקישור) תמונה שראיתם לאחרונה ברשת ואהבתם (אתם מוזמנים להוסיף אם יש):
משהו אחד שעשה לכם את השבוע, ואתם רוצים להמליץ עליו: מצאתי את האוכל המושלם ב"בויה" משהו שהרס לכם את השבוע: המונולוג לא יצא לי כמו שרציתי )-: משהו שאתם מחכים שיקרה שבוע הבא:
פגשת את רוני השבוע? איך היה:
 
הסכמ"ש

מה שיר השבוע שלכם (של רוני):אדוני מה שיר השבוע שלכם (לא של רוני):מרום-מיי פיינגולד בילוי השבוע שלכם: סרט-תוכנית-סדרת השבוע שלכם:tlv-עושים את תל אביב סקופ השבוע שלכם:
תמונה שראיתם לאחרונה ברשת ואהבתם (אתם מוזמנים להוסיף אם יש):
משהו אחד שעשה לכם את השבוע, ואתם רוצים להמליץ עליו:בת דודה שלי אצלי בלי אחותה המעצבנת משהו שהרס לכם את השבוע:דוד שלי המניאק משהו שאתם מחכים שיקרה שבוע הבא:אני ואבא שלי הולכים לסרט ב-vip פגשת את רוני השבוע? איך היה:
 

Safiaa

New member
../images/Emo20.gif../images/Emo105.gif

מה שיר השבוע שלכם (של רוני): סוכריה. מה שיר השבוע שלכם (לא של רוני): - בילוי השבוע שלכם: קולנוע, חברות וזה. סרט-תוכנית-סדרת השבוע שלכם: ארץ בראשית, PLL, עבודה ערבית, מונית הכסף. סקופ השבוע שלכם: - משהו אחד שעשה לכם את השבוע, ואתם רוצים להמליץ עליו: הבילויים? לא יודעת, לא קרה משהו מיוחד השבוע. משהו שהרס לכם את השבוע:
משהו שאתם מחכים שיקרה שבוע הבא: 2 הצגות ומתישהו ערב גיוס. פגשת את רוני השבוע? איך היה: לא. שבוע טוב!
 
למעלה