הספר אהבה אסורה של צבי דמרי

nubhv

New member
הספר אהבה אסורה של צבי דמרי../images/Emo91.gif

משהו כאן קרא את הספר הי ויכוח על הספר בפורום ספרות של נענע
 

דוסטו

New member
כולם מגיעים לכל מקום.

ממש מרענן לראות איך שני כותבי ספרים נשכחים מנהלים מלחמת חורמה זה בזה. בסוף אני אגיע למסקנה שהיה טעם בסדרת הכתבות שהתפרסמה בעיתון "העיר" על נוהלי כתיבת ביקורות ספרותיות והכשרות שלהם. עד כעשיו חשבתי שכל הכתבות האלה היו איזנ תאווה לדרוך על המבקים ולמצוא מתחת לאדמה מה הם לא עושים טוב.
 

lady_anne

New member
אף אחד לא נלחם

ואי אפשר למנוע מאדם להכריז על מרכולתו ולהמליץ עליה. אפשר רק להחליט אם לקבל את ההמלצה או לדחות אותה.
 

nubhv

New member
בשביל בוג´י ,בשבילך דוסוטו

כן בוג´י עד לכאן הגעתי תודה לך דוסוטו על הפרגון . ובוג´י ממליץ לך בחום לקרוא את אהבה אסורה של צבי דמרי אם תרצי אשלח לך עותק מי יודע אולי בסןף תשרור חברות בננו. שלך מכל הלב צבי
 

Boojie

New member
פחחחח... נדמה לך שדוסטו מפרגן לך?

Grow up. הוא כולה מחפש עוד תירוץ להכנס בי. וזה שאתה מדבר על עצמך בגוף שלישי, זה הרגל שנשאר לך מכל ההודעות שפרסמת כאילו אתה מישהו אחר?
 

גרומיט

New member
שיעור ראשון בשיווק

צבי ידידנו מקווה כנראה שאם הוא יחזור מספיק פעמים על המנטרה שכוללת את שם הספר והמחבר, אנשים יזכרו את זה כשיראו במקרה עותק בחנות הספרים. גם אם הם לא ידעו איפה בדיוק נתקלו בשם או באיזה הקשר, לפחות זה יביא אותם להרים את הספר מהמדף.
 

nubhv

New member
בול גרומיט

וואלה לקח להם זמן ולא הבינו ,בא גרומיט ומפצח בפעפ הראשונה . סחתיין גרומיט ועוד מילה לא רק להרים ולהציץ אלה גם לגשת לקופה לקנות להנות ולהמליץ לחברים. כך יהיה לי חשק להוציא ספר נוסף. בנתיים אל תתאכזבו אם אין בחנויות המלאי יחודש בימים אלה. תודה
 

Boojie

New member
תאמין לי שהבנו, חומד.

שיטת השיווק שלך נראית לנו מכוערת, ומתאימה יותר לבאסטונר בשוק מאשר לסופר, אבל הבנו יפה מאד.
 

דוסטו

New member
בוגי ודאמרי

לא ברור לי איך דאמרי הסיק שפירגנתי לו. ואת בוג´י -אני לא נכנס לאף אחת בלי לדעת למי אני נכנס. ואם להיות רציני- אין לי שום דבר אישי נגדך. לא אהבתי את הקטילות החריפות שלך של קולגות שלך. הרי דאמרי זה לא הראשון. נדמה לי שהדיון התחיל עם רם אורן. במיוחד כי לא התרשמתי שאת כותבת טוב מהנקטלים שלך.
 

Boojie

New member
דוסטו יקירי:

ראשית, גם אם זה לא מוצא חן בעיניך, כמשתתפת בפורום שעניינו ספרות, יש לי זכות מלאה להעביר ביקורת על כל סופר שיעלה על דעתי להעביר עליו ביקורת. כולל רם אורן. והביקורות שלי על רם אורן, אגב, הרבה יותר חריפות מאלה שכבר שמעת. לגבי מר דמרי, הביקורת שלי עליו לא נגעה כלל לספר שלו, שאותו לא קראתי וגם אין לי כוונות לקרוא, אלא לצורת ההתבטאות שלו בפורום (ההתחזות החוזרת ונשנית והעילגות שבכתיבתו). אני מקווה שאתה לא חושב לשלול ממני את הזכות לבקר את צורת ההתבטאות של משתתפים בפורום, כי אז אני ממש עלולה לבכות. ולגבי הכתיבה שלי - למה שלא תודה על האמת? לא קראת את הספר שלי. אם קראת סיפור אחד שלי, זה הרבה - קשה לי להאמין שקראת אפילו סיפור אחד שלי במלואו. אין לך מושג ולו גם הירוק ביותר איך אני כותבת, חוץ מהכתיבה שלי בפורום - שהיא טובה, צר לי לאכזב אותך. מילא אילו רק אני הייתי מעידה על עיסתי, אבל די הרבה אנשים אחרים כבר העידו על יכולת הביטוי שלי בפורום, ואין לי אלא לקבל את שיפוטם. כך שאל תיקח את זה אישית, אבל אני לא הולכת לבכות יותר מדי על זה שהתרשמת שאני לא כותבת טוב. הרושם שלך, בשלב זה, שווה בעיניי כקליפת שום, כי הוא לא מבוסס על רקע מספיק, ולעומת זאת, יש לי מספיק ביקורות חיוביות מאנשים שכן טרחו לקרוא את הדברים שאני כותבת (חלקם בעילום שם, אגב, בלי לדעת שזה שלי) והעריכו אותם. ואגב, קיבלתי גם ביקורות שליליות, אבל משום מה, הן היו מבוססות על מציאות ולא על נסיונות עקרים לעקוץ, כמו שלך, ולפיכך התייחסתי אליהן ברצינות ולמדתי מהן, להבדיל מהביקורות שלך שאני מתייחסת אליהן כאל נפיחה שנמוגה לה בחלל האוויר. אז לא נותר לי אלא להעריך את השיפוט שלך ביחס לכתיבה שלי כמה שהוא באמת - נסיון חוזר ונשנה לעקוץ אותי, בהעדר כלים של ממש לעשות את זה כמו שצריך. אם זה מה שעושה לך טוב בחיים, שיהיה לך לבריאות.
 

דוסטו

New member
עושה רושם שזו לא הבעיה שלי

זו כנראה בעיה שלך לראות במה שאני אומר נסיון לעקוץ אותך. אבל אני לא מומחה עם תעודות לבעיות תדמית אישית. ותבורכי על הציניות ( "אני הולכת לבכות") ועל הסגנון (נפיחות"). ולענין: 1) מותר לך לבקר את מי שאת רוצה, באיזה סגנון שאת רוצה, מתי שאת רוצה וכמה שאת רוצה. בדיוק כמו שאני יכול להמשיך ולדבוק בדעתי שביקורות של סופר על סופר (במיוחד כשהן מלוות בסגנון ציני ומקושטות "בקומפלימנטים" לגופו של סופר ולא לגופו של הספר)- היא במקרה הטוב חרב פיפיות. 2) אכן לא קראת את ספרך עד תומו. לפני שחיברתי בין בוג´י לבין מחברת כתב היד ההוא זה אפילו לא עלה על דעתי כי מד"ב הוא לא הז´אנר המועדף עלי. אבל כן קראתי משהו ממנו ודעתי האישית כבר הובעה ואין לי חשק לחזור עליה כדי לא לגרום לך להרגיש שאני כותב שוב רק כדי לעקוץ אותך.
 

Rivendell

New member
לא רוצה להכנס לויכוח

אבל ההמלצה שלך לא ממש עוררה בי רצון עז לקרוא את הספר. אם אתה חושב שהוא טוב - ספר למה. על מה הספר, למה כדאי לקרוא אותו, תראה המלצות שאחרים נתנו עליו... חוצמזה, אני מודה שקשה לי לשמוע המלצות של סופר על הספר שלו עצמו. גם אני כשאני כותבת, אני בטוחה שאני השייקספיר הבא. אבל אני מספיק ריאליסטית כדי להבין שאין הנחתום מעיד על עיסתו... אז כפי שאמרתי, אולי כדאי שתביא דוגמאות מעיתונים וכו´ של מבקרים שקראו את הספר, ואז אשקול לחפש אותו בספרייה. ולגבי הויכוח בנענע, קראתי אותו, ואני מסכימה עם חלק נכבד מהדברים שנאמרו שם. אני גם מסכימה ששיטת הפרסום שלך לא נראית לי, שלא לדבר על האינטגריטי המאוד לקוי שלך (לכתוב על עצמך בשם בדוי זה כבר ממש בזיון) אבל אני מוכנה בכל זאת לשמור על ראש פתוח ולשמוע למה הספר שלך שווה קריאה.
 
למעלה