הסתרה חלקית של אתרים

shapira meir

New member
התייחסות הכותב לאירוע , לא לדיעה.

1. מכיוון שהאירוע נכון, לצערי. 2. ברור שכל מי שכותב תחת שמו, הרי הוא נושא באחריות לכתוב. 3. לא הבנתי מה פתאום התעורר ענין מחיקת ההודעות? גם לא הבנתי את הבעיה, הרי צ.צוק איננו מכחיש שסרב לספר לי היכן הפסל למרות שהזדהיתי כמורה דרך, כאשר ההסבר להגיע הוא ברור ולא מסובך. אז מה, הוא נעלב?נפגע? מזה שסרב לעזור? היינו בסך הכל שם 8 אנשים, ואף אחד לא הבין למה הוא מסרב להסביר היכן המקום ,רוצים את השמות והטלפונים של מי שהיה שם לברר איתו? הרי הוא היה צריך בסך הכל לאמר לי: "הפסל נמצא ליד מערת אגלילייה, שלושה מטר מימין לפתח", וזה הכל. אז מה מסובך כאן? למה צריך לדבר על מחיקות , צריך אולי להתנצל על האמת? כשמישהו מבקש ממני משהו, אני עושה את המכסימום לעזור , ולא כועס עליו, להיפך, אני מוכן להקדיש לאותו אדם את כל הזמן שצריך גם אם לא הכרתי אותו מקודם וגם אם לא אראה אותו שוב לעולם.
 
הכוונה טלפוונית

מאיר שלום מלקחי העבר אין אנו נותנים עדכונים טלפונים אם לא מדובר בהולכה על כביש מוסדר, אלא רק אחד מול אחד כדי לוודא שהמפה וההסבר ברור. יש אחריות כבעל תפקיד במתן שירות והכוונה. אשמח אם תקבל זאת בהבנה.
 
מאיר צודק ב- 100% להסביר אפשר

תמיד ולא להגיד זה חוסר אחריות. אולי ההפך הוא הנכון. מורה דרך יכול ב ק ל ו ת מאד להבין על פי תיאור טלפוני על הסבר דרך הרי אנו עושים זאת ללא הפסקה כאשר אנו מעבירים מסלולים בין מורי הדרך. רק לתת קרידט ולנסות לעזור. מורי הדרך יעשו זאת בדרך כלל (מנסיוני האישי) תמיד ובסבלנות כל הכבוד לתגובתו של מאיר (שאני אגב לא מכיר אישית)
 

shapira meir

New member
לאיל מטרני

האיש לא רצה בכלל לענות בטענה שמסובך להסביר. אז, אם הייתי אומר לך שאני מורה דרך יחד עם עוד מורי דרך וטיילים ותיקים שבאנו במיוחד למקום בעיקבות הכתבה, היית מאכזב אותנו ואומר לנו ללכת הביתה? הרי מה שאדם סביר היה עושה (וזהו המבחן, הסבירות) היה שואל:"אתה מכיר את מערת אלגלילייה?", או "רואה במפה את מערת אלג'לילייה?" והייתי עונה כמובן בחיוב. תשובתך:"אז, זהו, שלושה מטר מימין לפתח המערה תמצא את הפסל". מסובך ? לא לא אחראי? בחייך. אגב, טיפ למי שמגיע למקום: כדי לראות את הפסל (שאת תצלומו צרפתי) יש להרים את הראש כיוון שהוא חצוב בגובה של כארבעה מטר מעל פני הקרקע, אבל הוא עצמו בגודל אדם . וכנסו לתוך המערה, יש שם נטיפים זורמים כמו מים מברז, זה מדהים ומיוחד למבוגרים ולילדים כאחד (ישנם שם נטיפים בגובה העיניים גם למבוגרים וגם לילדים), ביקרתי מאז 1995 במסלול הזה עשרות פעמים והיא מלהיבה אותי מחדש כל פעם, וכעת אחרי הגשם זו התקופה. ובניגוד לחשש, המקום לא נפגע מאיש והוא נקי כל העת, ומכיוון שאנשים התחילו לבקר באתר, כמות האפר במערה ירד כיוון שהבדואים הדירו רגלייהם מהמערה ועברו למערת הגליל הנמצאת כקילומטר מערבה ושם גם הדירים שלהם. (רק נקמו, יש להניח כנראה, כיוון שהשלט הראשון נגנב והעמוד השני הופל). בקיצור, לכו לבקר כעת, ותתפעלו מהאתר כמוני.
 
למעלה