העבודות הראשונות שלי בפורום החדש:

ניצנץ1

New member
העבודות הראשונות שלי בפורום החדש:

המשך של אלבום של התאומות.. כעת זה כבר 20 עמודים, לדעתי ב 25 אני אעצור כי זה מתחיל להיות שמן, כמעט כמו החתול הזקן שלי. כל יתר התמונות- יהי להן אלבום אחר. אז כעת שני עמודים שמוקדשים לתאומה א- זה הי באותו שבוע שהיא ואחותה החליטו להפרד קצת- כל אחת נשארה עם חברות אחרות במקום אחר. הראשונה הגיע למפלי איגואסו שבגבול ברזיל וארגנטינה.. העמוד הראשון מזוג - עדיין ניירות של DAISY D'S מסט GIRLFRIENDS, גם מדבקה מסתלסת מסט מדבקות תואם, האותיות המתגרדות כתובות על מדבקות אפוקסי שקופות של EK.
 

ניצנץ1

New member
הדף השני של המפלים- אני עסקת יותר במה

לכתוב מאשר באיך לעצב- כי אני לא מדפיסה - יותר מידי זמן , אני אוספת אותיות ואימרות מדפים מוכנים.. עדיין ממשיכה ב" חנק" של סט אותיות אחד משלושה של K& CO- הם מרהיבים ביותר ונותנים המון אופציות שונות..
 
מקסים!

אני מתה על הסלסולים - גם מהצ'יפבורד וגם הדף עצמו. אהבתי איך ששילבת תמונות קטנות עגולות עם ריבועים כאלמנט עיצובי בדף השני.
 

עלמה7

New member
הדפים של המפלים מעלפים.

השילוב כחול-ירוק והסלסולים והקישוטים - הכל במקום.
 

ניצנץ1

New member
שני העמודים הנוספים מוקשים לתאומה ב'

איפילו לא יודעת את שם המקום- אבל דף ראשון הוא כללי היותר.. נזכרתי ב" פרפרים הם חופשיים".. השתמשתי בפרפר שעיצבתי אני לאחת מסדנאות מצ'יפבורד ערום חום וזה מה שיצא.. חופשיה כמו פרפר כמו שרק ניתן להיות בגיל 21 ושבועיים. סרטים של AMERICAN CRAFTS מסט FACE PAINTING, כמה עיגולי צ'יפבוארד הולבשו במדבקות מוכנות וזה מה שיצא.
 

ניצנץ1

New member
הדף השני- פה כבר עברתי לדפים מה יש..

זה אומר פותחים ארגז במשקל של 10 קילו ומתחילים לחפש מה מתאים מדפים שאספתי במשך כמה שנים.. מדבקה מסתלסלת והעוגן- מדף מדבקות של הסט הקודם. הכיתוב- על כיס ספריה מוכן של MAGIC SCRAPS- וזו מדבקת וולום שמילים שלה התאימו לי לדף.
 

newKiticat

New member
דף הרקע נראה מוכר... ../images/Emo3.gif

אבל הכי אהבתי את העמוד הראשון. הוא הכי זורם בעיני. את משאירה מקום לכיתובים של הבנות עצמן? מצמידה מכתבים מהם על המקומות בהם הן מבקרות? העיצוב מדהים, אבל "ההערה" היחידה שיש לי- היא מה עם הזכרונות עצמם?
 

ניצנץ1

New member
זה אמא עושה אלבום.. כשהם ירצו

להצמיד פתקאות או כיתובים- שיעשו את זה באלבום משלהם- אחת מהן לפחות מאד אומנותית ומאד יצירתית.. אני לא אוהבת את ריבוי הכיתובים, זה לא הסגנון שלי.. אני אוהבת אפילו רק צילום אחד וזהו, מסביב רק קישוטים, כותרת וזהו..
 

newKiticat

New member
סבבה

אני בדיוק ההפך- יותר צמודה לעיצובים פשוטים וריקניים- ונדבקת לצד הכתיבתי של העניין. (מצד שני, הגישה שלי לכל האלבומים היא בדיוק זו- הכתיבה.)
 

ניצנץ1

New member
כעת שני דפים OFF TOPIC

בעצם כן קשורים- אבל ללא הסבר לא מבינים איך ולמה.. כשקיבלתי את התמונות במייל ראיתי שלוש תמונות של תינוק מגודל דרום אמריקאי.. לא ממש הבנתי מי הוא, ואז בטלפון שאלתי לפשר התמונות.. התינוק הוא בן 14 חודש שנראה כמו בן 3. הוא בנה של מבשלת שמצטרפת לקבוצות לטראק של מדבר המלח בבוליביה. התינוק הולך על הגב של אמא לכל מקום עם כל קבוצה. תוך כדי הוא יונק ולועד עלי קוקה- כאילו תינוק מגודל ומסומם.. אז פה בפעם הראשונה גם כתבתי בכתב יד הסבר קצת על BBBB - שזה BIG BOLIVIAN BABY BOY כעת תראו עד כמה זה חמוד חיתוך " מתוק" מסט של חיתוכי צי'פבורד של היידי סאוופ, כבר השתמשתי באחד עם מילה " לגדול" בדפים קודמים.. עיגולי מתכת הם מסדירת FLAIRS של MAGIC SCRAPS- זה סידרה וינטג'ית של כאילו סיכות דש נדבקות כמו בשנות הששים- יש בצבעים שונים ונושאים שונים.. זה גם החליף לי את האות O החסרה .
 

ניצנץ1

New member
הדף השני של BBBB

פה עבדתי נט על ניצול שאיריות.. הכפתורים הירוקים- מסט כפתורים נדבקיםשל EK שכבר עבדתי איתם בדפים אחרים. האותיות- מסט מוכר מכמה עבודות אחרות של Q & CO, וכשאות O נגמרת- עוברים לתחליפים עגולים, פה זו סיכת ענק מתפצלת עם ניקודות בצבע מתאים. כפתורים האחרים - כפתורים ב" קילו", אני רק קושרת להם חוטים.. הכיתובים בצד שמאל- הם מראב און של אימרות שכבר עבדתי איתו ויש עוד לכמה וכמה דפים.. התגית הפלאסטית- מסט של תגיות קניות לפי נושאים..
 

ניצנץ1

New member
וזה עמוד שגם נראה OFF TOPIC

רק בנות שלי וחברות לשהן יכולות להיות בבוליביה כמו בשינקין.. מה שדרש כיתוב של SPICY GIRLS בצירוף של מדבקות מרהיבות של תבלינים של EK מסידרת JOOLEES- אני קונה את אלה כשאני בחו"ל כי אני מאוהבת מהן, לא תמיד יודעת מתי ואיך אשתמש והנה זה בא- גם תבלינים וגם בקבוקי יין וכוסות בצד מסט אחר- המתאימו לנושא. סוף סוף גם השתמשתי באותיות של ביג דיל- הצלחה גדולה דווקא, אבל חייבים ברדים קטנים- קטנים, אני מצאתי כאלה במלאי שלי , אפילו בצבע תואם. ראב און עגול- מסט של BE YOU שכבר השתמתשי בחלקו לקופסת ATC שלי האותיות- נו, אתן כבר יודעות, יש לי 3 סטים.. זה עדיין משם.. עד שייגמר. הצילום לצערי מטושטש סופני.. מדבקת בד בצד משלימה את הדף.. וככה אני גם אוהבת אותו- חצי ריק.
 

עלמה7

New member
דף נהדר -

האסוציאציות מהכיתוב, מהאוכל, משילוב הצבעים - הכל מוביל לתבלינים...
 

ניצנץ1

New member
דף נוסף הוא דף חורפי.. היה קר מאד בסולר דסרט

הצבעים התבקשו מצבעים של כובעים וכיסויי מיטה וצעיפים.. צירוף חג מולדי כזה.. פתיתי שלג וכיתוב של " חורף" מספר גזירה של הדפסות שקופות של HOTP שחוברו בברדים של פתית שלג. המדבקות הגדולות- מדבקות אפוקסי מבריקות ומקסימות של WE R MEMORY MAKERS. ותחושה כללית היא דווקא לא קור- אלא חום וחיבוק וחברות..
 

ניצנץ1

New member
דף נוסף- כעת זה מדבר באמת

מדבקה עליונה- מאותו בט של מדבקות בד של נסיעות כמו באחד מדפיםפ הקודמים. כל יתר הכיתובים- אותו דף ראב און שכבר היה.. פה השתמתשי בדף דו צדדי- זה שבאמצע- חולק לשני חלקים שהודבקו בהפוך ובתיפורי ראב און
 

ניצנץ1

New member
ודף המשך- עדיין באותם גוונים

כל המסגרות- מדף תלישה מוכן , זה מהארגז של קילוגרמים.. אפילו לא זכרתי מתי קניתי אותו ופתאום התאים ממש.. הכיתובים- אותם ראב אונים- תראו כמה ניתן להוציא מדף אחד, יש לעוד אלבום או שניים.. המדבקה הגדולה- ממדבקות אפוקסי של WRMM.. בקיצור- אלבום זה נשען על איזה 4-5 סטים של מדבקות ושם גם יסתיים בסופו של דבר. כי הוא הפך לשמן וזה אומר עוד 5 עמודים ודי.
 

Shoval27

New member
מדהימים מדהימים!!

אבל לצערי לא מצליחה לראות את התמונות בהגדלה.... מחשב מעצבן=\
 

הגריטה

New member
../images/Emo99.gif הכל כל כך יפה!! איזה כיף להן הן יחזרו

לאלבום משגע!! אהבתי מאוד את הצבעוניות ואת הפרטים הקטנים שהוספת- מאוד מוסיפים לדעתי!
 
איזה קצב יש לך!

אני חייבת להוריד בפנייך את הכובע - לי לוקח כמה שעות טובות על כל זוג עמודים ולך זה כנראה פשוט יוצא מהשרוול! אני נורא אוהבת את העליזות של האלבום - וזה שאת מצליחה לנצל את אותם סטים של אותיות בקונוטציה אחרת ובצבעים אחרים זה פשוט כשרון...
 
למעלה