רכשתי בהזדמנות חד פעמית בקאזחסטן
רכשתי בהזדמנות חד פעמית בקאזחסטןמאיפה יש לך תואר שני?
רכשתי בהזדמנות חד פעמית בקאזחסטןמאיפה יש לך תואר שני?
נראה לי זה קצת מנותק ממציאותבמחשבה שניה
אנרגיה אטומית!!!! קצת דימייון קוביה קטנה של אנרגיה אטומית יפיל לך מנוע של רכב ממש להרבה זמן אני פשוט לא זוכר את הנתון הבעיה עדיין בתחום הזה בטיחות ועו מספר בעיות בין לאומיות הברת חשמל ללא חוטים!!! זה פשות אתה מקבל חשמל ישירות לרכב מה עוד צריכים בשביל מנוע חשמלי? תחשוב רק על תחבורה ציבורית כמו טרמווים וכל מיני טרוליבסים שנעים ללא חוטים
כאן יש וידאו שמדגים העברת חשמל אלחוטיתנראה לי זה קצת מנותק ממציאות
העברת אנרגיה אלחוטית כבר אפשרית, ולמעשה זה נשק בפיתוח של "מלחמת הכוכבים", והדבר לא יכנס לשימוש אזרחי מהבעיה שזה ישמש כל גורם שיחפוץ בכך כנשק.
הלינק לא קיים, רק השורהכאן יש וידאו שמדגים העברת חשמל אלחוטית
בתחתית העמוד [לינק לאתר התמונה הגדולה] http://bit.ly/aaQfN
למעשה יש 2 דרכים עיקריות להעברת אנרגיההלינק לא קיים, רק השורה
בכל מקרה: http://www.youtube.com/watch?v=y1GqNN2Xe7g מה שכן, אני לא מבין למה נראה לאנשים שיש כזה שפע של אנרגיה שבשביל שהטלוויזיה תהיה בלי חוטים, 50% ניחות זה מתקבל על הדעת... אולי רק בשביל גאדגטים אבל בטח שלא בשימוש רחב... חבל על האנרגיה פשוט.
גם כאן אתה שמ לב שלמעשה יש 2 דרכים עיקריות להעברת אנרגיה
האחת - השראה אלקטרומגנטית היא פשוט הדמיית פעולת שנאי, ויגרום לבזבוז אנרגיה עצום. למרות זאת יש דווקא תחומים שזה מאוד שימושי - כמו הטענת קוצב לב ללא חוט. השניה היא העברה בערזת קרן מרוכזת של קרינה אלקטרומגנטית - דרך מאד מסוכנת, וספק אם אפשר להחליף איתה חוטי חשמל מבחינת בטיחות, איבודי אנרגיה וקשיים טכנולוגיים ליישום
למה אתה חושב שאיני מכיר את אותם המדענים ?גם כאן אתה שמ לב ש
בניתוח שלך אתה משתמש בדברים לוגיים קיימים שלא יכולים לתת תשובות ופריצות דרך לכן יש מדענים וזה עיסקם מדענים שפורצים גבולות תמיד מתנתקים מהדברים הקיימים כי הם פשוט מקשים להגיע לתגליות בכללי
TED הורידו את הפלייר משום-מה. שמתי את הטיוב.הלינק לא קיים, רק השורה
בכל מקרה: http://www.youtube.com/watch?v=y1GqNN2Xe7g מה שכן, אני לא מבין למה נראה לאנשים שיש כזה שפע של אנרגיה שבשביל שהטלוויזיה תהיה בלי חוטים, 50% ניחות זה מתקבל על הדעת... אולי רק בשביל גאדגטים אבל בטח שלא בשימוש רחב... חבל על האנרגיה פשוט.
כמה זמן לקח לציביליזציה להכניס אינטרנטנראה לי זה קצת מנותק ממציאות
העברת אנרגיה אלחוטית כבר אפשרית, ולמעשה זה נשק בפיתוח של "מלחמת הכוכבים", והדבר לא יכנס לשימוש אזרחי מהבעיה שזה ישמש כל גורם שיחפוץ בכך כנשק.
עוד דוגמה לרענון -מיאיפו בא המכשיר שיש בכלנראה לי זה קצת מנותק ממציאות
העברת אנרגיה אלחוטית כבר אפשרית, ולמעשה זה נשק בפיתוח של "מלחמת הכוכבים", והדבר לא יכנס לשימוש אזרחי מהבעיה שזה ישמש כל גורם שיחפוץ בכך כנשק.
בעיה נוספת ברכב החשמליהעולם לא מחכה לאגאסי
לפי כתבה היום ב-WSJ, הונדה מתכננת למכור מכונית חשמלית לגמרי בשנים הקרובות. יחד עם זאת, החברה מודה שהטכנולוגיה הקשורה למכונית חשמלית טהורה כמו בטריה ושאר נקודות מפתח עדיין לא בשלה והם לא צופים כרגע עתיד למכונית חשמלית מהסוג הזה. בינתיים גם ניסאן וגם טויוטה ממשיכות עם הרכבים החשמליים שלהם, וביחד עם הונדה, כולם אומרים שלמעשה רכבים שהם היבריד בין חשמל לדלק הם הדבר המבטיח ביותר. אלו רכבים שנעים על בטריה וחשמל רוב הזמן, ונטענים באמצעות שקע חשמלי. מנוע הבנזין מתחיל לפעול כאשר הסוללה חלשה מספיק. רכבים מהסוג הזה כבר קיימים על פסי הייצור היום, וטויוטה מתכוונת לשווק אחד כזה כבר בסוף השנה בארה"ב. כאן יש הוראות כיצד לקרוא את הכתבה מהוול-סטריט ג'ורנל בחינם: http://bit.ly/4fTfvU
מסובב מנואלהבעיה נוספת ברכב החשמלי
אם אתה נתקע בלי דלק אתה קופץ לתחנה ומביא בקבוק דלק. אם אתה נתקע בלי חשמל - מה אתה עושה? ואגב - לדעתי גם 100 ק"מ זה אופטימי ועם מזגן ורגל קצת כבדה זה יהיה פחות.
או רכב חשמל עם מנוע בנזין לטעינה בלבדמסובב מנואלה
וקצת יותר ברצינות - כרגע נראה שהיברידיות זה הפתרון הנכון, כל עוד לא נפתרה בעיית ה"תדלוק" והמחיר של רכבים חשמליים. לדעתי זה רק עניין של זמן, כבר היום לכל היצרנים יש מכוניות חשמליות או היברידיות בקנה. ועדיין זה לא ממש ישנה (עם כל הכבוד לאל גור), כל עוד מטוסים, רכבות ומשאיות לא יעברו למנועים חשמליים... ועוד משהו - עלות הייצור באנרגיה של רכב ירוק חדש שווה ל100000 ק"מ של האמר. כך שיותר אקולוגי לקנות האמר משומש.
זה לא כל כך פשוט הכל קשור במקדםאו רכב חשמל עם מנוע בנזין לטעינה בלבד
שבו ההנעה היא חשמלית לחלוטין, ומנוע הבנזין משמש רק להטענת הסוללה במקרה הצורך. היתרון הוא שמנוע בנזין כזה יכול להיות הרבה יותר פשוט, זול וקל לתחזוקה ממנוע שמטרתו הנעה.
מנוע הבעירה לגיבוי בלבדזה לא כל כך פשוט הכל קשור במקדם
ניצול החיובי של הצעה שלך והוא כמת בטוח ב100% נמוך מאוד זאת אומרת שאתה תבזבז דלק ותייצר פליטת גזים עדיין ברמות גבוהות למדי כמובן אם אתה מתכוון לטעינת מצבר להנעה חשמלית בלבד ברכב אני כמת בתוח המרת הנרגית סריפה לחשמל שתניע את הרכב זה לא הפיטרון
מביא סוללהבעיה נוספת ברכב החשמלי
אם אתה נתקע בלי דלק אתה קופץ לתחנה ומביא בקבוק דלק. אם אתה נתקע בלי חשמל - מה אתה עושה? ואגב - לדעתי גם 100 ק"מ זה אופטימי ועם מזגן ורגל קצת כבדה זה יהיה פחות.
מכונית על גז טבעיהעולם לא מחכה לאגאסי
לפי כתבה היום ב-WSJ, הונדה מתכננת למכור מכונית חשמלית לגמרי בשנים הקרובות. יחד עם זאת, החברה מודה שהטכנולוגיה הקשורה למכונית חשמלית טהורה כמו בטריה ושאר נקודות מפתח עדיין לא בשלה והם לא צופים כרגע עתיד למכונית חשמלית מהסוג הזה. בינתיים גם ניסאן וגם טויוטה ממשיכות עם הרכבים החשמליים שלהם, וביחד עם הונדה, כולם אומרים שלמעשה רכבים שהם היבריד בין חשמל לדלק הם הדבר המבטיח ביותר. אלו רכבים שנעים על בטריה וחשמל רוב הזמן, ונטענים באמצעות שקע חשמלי. מנוע הבנזין מתחיל לפעול כאשר הסוללה חלשה מספיק. רכבים מהסוג הזה כבר קיימים על פסי הייצור היום, וטויוטה מתכוונת לשווק אחד כזה כבר בסוף השנה בארה"ב. כאן יש הוראות כיצד לקרוא את הכתבה מהוול-סטריט ג'ורנל בחינם: http://bit.ly/4fTfvU
יש גם מכונית שמופעלת עם מימן ..מכונית על גז טבעי
מבין יצרני הרכב המפתחים מכוניות היברידיות, יש רעיונות לייצר מכונית שפועלת על גז טבעי ? יש כיוון כזה ?
אבל מה לגבי גז טבעי ?יש גם מכונית שמופעלת עם מימן ..
גז פחממני מעובה ככה זה נקראאבל מה לגבי גז טבעי ?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.