העונה השישית

ענת333

New member
העונה השישית../images/Emo58.gif

מישהו יודע מה הכיוון של העונה, מה הנושא המרכזי (אם יש)? ראיתי עכשיו את פרק 17 בעונה, והוא ממש מטריד!
 

sour girl

New member
אז ככה...../images/Emo58.gif

אני אישית לא ראיתי את העונה השישית אבל קוראת ספוילרים וכל זה... ממה שאני הבנתי מישהו מת ומשמועות זאת אמורה להיות טארה ... וילו חוזרת לקסמים והופכת להיות ה big bad של העונה או יותר נכון סוף עונה... עצה שלי תקראי ב cross& sake spoiler board ותראי בעצמך... ****************************************************************** Buffy: "I think I need to find the others." Tara: "Be back before dawn."
 

buffstar

New member
מישהוא יכול לתת לי תקציר של פרק 17

17 בעונה השישית?
 

hospital_food

New member
תגידי....

הניק שלך לקוח מהשיר המקסים של הסטון טמפל פיילוט,ששרה מישל גלר מופיע בקליפ שלו?
 
עוגי עוגי פשוט בשוק ../images/Emo58.gif

פרק 617 פשוט הורס. פרק מעולה, אבל קשה ומטריד. למעשה זה נותן התחמקות מכל הסידרה, והם יכולים פשוט לגמור ככה את הסדרה - "ואז היא התעוררה מהשגעון שלה וחזרה להיות שפויה אחרי 6 שנים". אבל למה לעשות לנו את זה? אם לא היתה הסצינה האחרונה כשהרופא בודק אותה ואומר שאיבדנו אותה ושאין סימנים יותר זה היה עוד בסדר - סבבה - זה היה בגלל השד. אבל למה? למה לעשות לנו את זה? אוווווווווף. עוגי עוגי חרד לשפיותו של עצמו. האם גם אני מאושפז בעצם? ואיך זה מסביר את אנג´ל? אם היא לא שפויה זה אומר שאנג´ל גם היא לא מתרחשת למעשה. מה יהיו ההשלכות של זה? ובמיחד עכשיו כשזה ברשתות שונות? ומה אניה הולכת לעשות? גוועלט! מיום ליום עוגי עוגי נעשה יותר נוירוטי!
עוגי עוגי
 

hospital_food

New member
נכון

הורדתי אותו אתמול מהרשת. פרק 17 בעונה השישית אכן פרק מופלא, לדעתי הוא יותר מבריק מ"האש" ואולי גם יותר מהפרק הסוגר תעונה הרביעית. הסוף של הפרק גורם לך לחשוב את אותו דבר גם כלפי עצמך. לא נראה לי שאחרי הפרק הזה הכל יחזור כשהיה. פשוט מדהים!!!
 

ronit.

New member
נכון, אבל עדיין../images/Emo58.gif

זה משאיר את ההנחה שבעצם היא סכיזופרנית, וכל העלילה בראש שלה. אני מבולבלת!!! איך אפשר להמשיך לראות את הסדרה שההנחה שבעצם כלום לא נכון קיימת??? למרות כל הדיעות השליליות שלי על הנושא של הפרק היה נחמד מאוד לראות את אימא של באפי שוב.
 
אתם חושבים

שימשיכו להתעסק בזה, או שישאירו את זה ככה
כי בסך הכל הנושא נשאר פתוח ולא מטופל...
עוגי עוגי בעולם מקביל
 
למעלה