העידן המודרני מכה שוב...

אשדודיה

New member
העידן המודרני מכה שוב...

והפעם בצורת טלוויזיה לציבור החרדי עם תוכניות בפיקוח ועדת כשרות:) תוכנות מבוקרות וגם תוכנות לילדים. קודם הסלולארי ועכשיו הטלוויזיה. מתקדמים מה? יום טוב לכולם קרן:)
 

שיח סלימאן

Well-known member
מנהל
וכשמנסים לעבור לאחד מערוצי הטומאה ?

המערכת שולחת התרעה בSMS למוקד הקרוב של משמרות הצניעות ? בכל אופן יוכלו מעכשיו לחסוך את עלות המדף המסתובב, גם משהו. ורגע של רצינות. הייתי שמח מאד אם מישהו היה מבקר קצת גם את תוכניות הילדים הרגילות.
 

אשדודיה

New member
זהו שאין ערוצים כאלה:)

זה לוויין בפני עצמו שמשדר תכנים מבוקרים וכך גם נפתרת הבעיה של תוכניות הילדים הרגילות. מדהים שאפילו קליפים של שירים צריך לצנזר. קרן:)
 

אלמרה

New member
התקדמות מבורכת אשדודיה.

בעוד בעבר נהג הממסד הדתי לבטל ולאסור ולמנוע מהצבור שלהם את השימוש בטכנולוגיה ובכך "טבעו" אצלנו החילוניים דפוסי מחשבה ומיתוסים שליליים לגביהם, הנה כעת נפתחה הזדמנות לקהל ולציבור החרדי (מקווה שלציבור ה"רק דתי" זה היה מותר) להנות מקדמת הטכנולוגיה. סיפר לי בחור חרדי שהוא ורבים כמותו מצאו דרך לעקוף את איסור השימוש במחשב והם מצ'וטטים וגולשים ברחבי אתרי ההיכרויות באמצעות הטלפוניה הסלולארית. אז מוטב שכך והאור בקצה המנהרה יהיה כשיופסקו כל האיסורים והגזירות שהציבור אינו יכול לעמוד בפני (הפיתויים של)הם... ואת? הרי משתמשת במחשב לגלישה פה נכון? ובטח גם צופה באחת מסדרות "ויוה" או משהו (צעירים חסרי מנוח?) תגלי לי?
 
למעלה