העימות הגדול בין לבני לנתניהו חי בערוץ 2....

roy benon

New member
העימות הגדול בין לבני לנתניהו חי בערוץ 2....

הייתי שמח לכתוב כאן על העימות הטלויזיוני שהתקיים/יתקיים בין לבני לנתניהו אבל לצערי ולצער הבוחרים, נתניהו ממשיך לסרב לכל פניה מלבני בנושא. האמת שציפיתי מביבי (שהרי נחשב "מר טלוויזיה", ו"מסבירן לאומי") שיקפוץ על ההזדמנות להציג את עמדותיו בנושאים השונים (כמו: למי הוא מתכוון באמת לתת את תיק החינוך? מה הקואליציה שהוא מעדיף? האם יש או אין הסכם בין הליכוד לש"ס? מה הוא חושב על ליברמן? ועוד ועוד) ולנסות לשכנע את קהל הבוחרים בצדקת עמדותיו אבל הסירוב המתמשך שלו בנושא (גם כשהוא הוביל בגדול בסקרים וגם היום כשקדימה עוד שניה עוקפת את הליכוד) משקף רק דבר אחד... הוא מפחד! מפחד להפסיד, מפחד להלחץ, מפחד להזיע את עצמו לדעת בשידור חי, מפחד להתפס בלי עמדות מגובשות ועקביות. מנגד יש את לבני בראשות קדימה אשר שמחה להציג את עמדותיה בבהירות לכל דורש ומזמינה את נתניהו לעימות שוב ושוב בלי קשר למצבה בסקרים. כי היא יודעת כי יש לה את התשובות, כי היא יודעת שהיא לא לחיצה, כי אין לה מה להסתיר. (מי שלא מאמין יכול להכנס לאתר שלה ולשאול כל שאלה שהיא לגבי עמדותיה בכל נושא רלוונטי) . אני במקום מצביעי הליכוד הייתי דורש מביבי להסכים לעימות כי אני בתור מצביע רוצה תשובות, רוצה מנהיג שיודע לענות, רוצה מנהיג שלא מתחבא, רוצה לענות ולסתור את דעות היריבים . אבל גם כאן ישנה תופעה מוזרה- מצביעי הליכוד מתחילים להמציא כל מיני תירוצים שונים ומשונים למה זה טוב להם, טוב למפלגה טוב למדינה וטוב לכדור הארץ שביבי מסרב לעימות. הרוב פשוט עוצמים את עינייהם בבחינת "לא ראיתי אז זה לא קיים". לשיקולכם ברגע האמת...
 
מוזר, אחותי שלחה מייל לציפי, היא לא ענתה

והאמת, הקישקוש שלכם על כך שאין לה מה להסתיר הוא פאתט להחריד. אין לה מה להסתיר? 1. היא מסתירה היטב את כל חבריה המושחתים במפלגה. בכל הקמפיין הזה רואים רק את ציפי ושוכחים שמצביעים על הדרך גם לאפללו, הנגבי, רמון, רוחמה אברהם ושאר החדלי אישים שלכם. 2. היא מעולם לא אמרה מה הדרך שלה וזה כנראה היתרון היחיד שלה, אנשים לא יודעים כלום. היא לא משדרת כלום, אין דרך - זה המסר. אה שכחתי, יודעים: לבני נגד. נגד ש"ס (והיא יושבת איתם), נגד ביבי (מסע הסתה כזה לא ראיתי זמן רב). נגד ליברמן? לא, הם חברים טובים ולכן לא צייצה כנגדו אפילו רבע מילה. אז היא לא מסתירה? במקום להשמיץ את נתניהו שתתרכז במה היא כן טובה.
 

roy benon

New member
אם כל מה שאמרת כלכך נכון למה ביבי עדיין מסרב?

אם כל מה שאמרת כלכך נכון למה ביבי מסרב לעימות טלוויזיוני? אחותי גם שלחה מייל וקיבלה תשובה טובה. תנסי בעצמך ותראי.
 

MIIKLE

New member
די תגיד לאדלר וארד שהספין נכשל

פוליטיקה רצינית זה לא הצגת קרקס או במקרה של ליבני תיאטרון בובות חוץ מזה אתה בטוח שזה צעד הנכון? אלא אם כן המצאתם אוזנייה נסתרת שתאפשר לארד ואדלר ללחוש לה את התשובות במהלך העימות.אני יודע שאתם נואשים אבל זה לא הצעד שיקדם אתכם להפך.ולמה אתם סרבתם לעימות בבחירות הקודמות אה, נראה אותך עונה לי על זה חכמולוג!!!
 
ניסיתי. לא קיבלתי.

אבל אהיה כנה ואגיד שלא רק היא לא ענתה, שלחנו לעוד מפלגות. וזה לא העניין, וגם העימות המטופש לא העניין. זה מה שמשנה העימות? נו ברצינות. זה הרי מטופש. צא מזה. מה שחשוב זו איזה ממשלה תהיה. ועם כל הכבוד ללבני, יש לה מפלגה רעועה ומלאת נוכלים.
 

roy benon

New member
מוזר אבל באתר יש די הרבה כאלה שכן קיבלו תשובה

מעניין שהיא לא רצתה לענות דווקא לך מכל האנשים האחרים. יש מצב שזה קשור לעובדה שאת עובדת בשביל הליכוד?
 
תגידו, זה רק מה שאתם יודעים להגיד?

אני עובדת בשביל הליכוד תמורת 16 ש"ח לשעה אני שקרנית כמו כל הליכוד אני פשיסטית מטונפת. עוד משהו נחמד לומר? אתם אמורים לדבר על מנהיגות אחרת ונקיה, למה ללכלך? - תבדוק את הכרטיס שלי חמוד, אני פה עוד לפני שציפי חלמה שאולמרט ייתפס ויאלץ להתפטר -
 

roy benon

New member
כרגיל כשאין תשובה מנסים להסית את הדיון

בינתיים לא ראיתי תגובה אחת שאמרה משהו בסגנון "למרות שאני מצביע ליכוד, בנושא הזה באמת יש לנו מה לבדוק את עצמנו" רק לתקוף בלי לחשוב... הרי אתם אף פעם לא טועים!
 

bvb6

New member
גם ליבני הצביעה כבר כמה פעמים לליכוד

אני לא רואה מה מוזר בזה ?
 
ועוד משהו קטן

בניגוד לזוהמה שאתם מפיצים פה, אם בטעות לבני תיבחר והיא תדע להשכיל ולהרכיב ממשלה נורמלית עם פחות חלאות (ע"ע רמון) אני אאחל לה בהצלחה ואקווה לטוב. בניגוד גמור אליך, כמובן.
 

maria001

New member
מה מוזר ? יש להניח שהיא קיבלה אלפי מיילים...

ויש לה עוד כמה דברים לעשות...בכל זאת היא ערב בחירות... אפללו...קבלן קולות מוכר וידוע במרכז הליכוד.... הנגבי...יו"ר המזכירות של הליכוד שר מטעמה וחבר מכובד שהגיע למקומות הראשונים בפריימירז של הליכוד.. רוחמה אברהם...הובאה לליכוד על ידי ליברמן שימשה מזכירה בכירה של נתניהו... חיים רמון....חבר מכובד ב"עבודה" שר מטעמה שנוי במחלוקת דמגוג שלא יכול לבצביע על הצלחה כל שהיא ..עבריין מין מורשע . 2}לדעתי היא אמרה ..ועוד איך אמרה..והרי דבריה שמשו תירוץ לאלי ישי לא לחבור איליה למרות שהיא הציעה סכומי כסף משמעותיים למצביע ש"ס ...אלי ישי העדיף את טובתו האישית ..קרי חסימתו של דרעי..והקדמת הבחירות. 3}היא אינה משמיצה את נתניהו ...כל ההשמצות הם פרי ההברקות של מי שנקרא ."הנבחרת הטובה ביותר" דן מרידור...בני בגין...בוגי יעלון..יצחק שמיר". מאידך כאשר אומרים שהיא לא מתאימה...זו השמצה. כי הרי לא ניסינו אותה.
 
אוי, הבנת הנקרא והנשמע, אין לכם שם בקדימה?

כל הקמפיין שלה מבוסס על השמצה והסתה, אין לה ולו תשדיר אחד שאומר תצביעו לי כי אני טובה. אה יש, הקריאה הנואשת והעלובה בשל נשיותה הנלעגת.
 

maria001

New member
הצהרות כלליות ודמגוגיות...אין מאחוריהם כלום..

למה לא להתיחס לכתוב.?
 
כבודו תמים ? קשה הבנה? או

או קרוב של אדלר ? אתה רוצה לדעת האם יש הסכם בין הליכוד לשס ? אתה רוצה לדעת למי נתניהו ייתן את תיק החוץ? ובשביל זה אתה צריך עימות? נתניהו אמר שוב ושוב ושוב שאין שום הסכם, שתיק החינוך יישאר בליכוד. אז אולי אתה מתקשה בהבנת השפה. שנית. עליך לחפש איזה דרך אצל הלבני שלך. לא דואגת לערבים תראה מה היא עשתה בעזה לא דואגת לנשים תראה איך היא הצביע נגד החוקים הנשיים. יום אחד בעד הפסקת אש יום אחד מגנה את זה בכל תוקף. יום אחד היא בעד הסכם כולל יום אחר בעד מלחמה. דבר נוסף שכדאי לך לבדוק מי המציא את הדבר הזה להתחמק מעימות כשאתה מוביל, רמז, הוא היה היועץ בפעם הראשונה שלא היה עימות ברק, גם בפעם השניה שרון, גם בפעם השלישית אולמרט. אכן כן מר ארד את אדלר שודדי המחשבות . אני לא מדבר על חבר המושחתים שיש שם רמון המנשק, בראון הכפול, הירשזון המליונר..... בלילה ואפללו הנגבי הממנה. אהה, והתומך החדש אולמרט בעל המעטפות והגניבות. אז עזוב , אפילו כספית אומר שיש קונספירציה בסקרים ושהם רחוקים מהאמת. זמן שינוי תם עכשיו גם זמן קדימה הולך ונעלם.
 

roy benon

New member
כבודו מצפה לתשובה עניינית ולא לתעמולה בשקל

או 16 לשעה
 

bvb6

New member
נתניהו לוקח ..במה נרויח מעימות כזה?

עדיף להלחם בחמאס במקום בנתניהו .. חבל שאדלר לא מבין את זה
 
למעלה