העימות הגדול בין לבני לנתניהו חי בערוץ 2....

ולי נדמה שזה עניני מאוד.

אין לו דרך אז על מה יש לעשות עימות עם משהו/י שלא החליט מה הוא חושב .אני חושב שלבני לא עשתה כלום בחייה כדי שנתניהו יתיחס אליה כשווה. חוץ מיזה עוד לא ענית ממי נתניהו למד את זה ומה לבני הייתה עושה אילו היא הייתה מובילה ........... ליכוד גדול מול כל הספינולוגים
 

Fasz

New member
למה שיהיה עימות?

שני ראשי קדימה בעבר לא ערכו עימות ואיש לא פצה פה, היו אלה אולמרט ושרון. זאת הם עשו כי הובילו ולא היה להם שום טעם להיגרר לקרקס תקשורתי מעין זה אשר היה עלול להתפרש באופן שגוי ע"י הציבור. כעת, לבני הלחוצה המתרוצצת מאולפן לאולפן ומדברת בעילגות פה ושם, מבקשת עימות רק בכדי לנסות ולקושש עוד קולות. אין שום סיבה שמישהו ישתף פעולה עם כך. אגב, את מסורת אי ההגעה לעימותים הגה אהוד ברק ב-99'.
 

bvb6

New member
אני רוצה לראות את העימות של רמון עם החוק

אההה.. תזהרו מאנשים שאומרים שיש להם את התשובות. שליבני תתעמת עם ליברמן , אולי הם ישבו ביחד איפשהוא.
 

MIIKLE

New member
הגיע הזמן לנפץ את הספין של ארד ואדלר כנסו!

ציפי ליבני מזכירה לי ילדה קטנה עם קוקיות שבאה לאדם בוגר ומנוסה כנתניהו מקפצת לפניו ואומרת אני יותר טובה ממך ואז מוציאה לשון וקוראת להתעמת איתו .אם נתניהו יענה לדבר הזה הוא ישפיל את עצמו ויוריד את עצמו למדרגת הילדה הקטנה המתלהבת אבל כמו כל אדם בוגר הוא מלטף את ראשה בחיבה ומסביר לה בנימוס שהוא לא מעוניין ואז פשוט מתעלם ממנה כי היא לא ראויה להתיחסות.נתניהו מספיק בוגר ובטוח כדי להמנע מעימות ילדותי כשאין כל צורך בכך הרי מה זה עימות- קרקס תקשורתי של מועמדים שזורקים מסרים שיועצי התקשורת שלהם כתבו להם.נתניהו מתוחכם, הוא הרי יכול להביס את ליבני ביכולות רטוריות בלי בעיה אבל האתגר כל כך מגוחך שחבל על המאמץ.הציבור יודע את עמדות שני הצדדים הכל כתוב במצע ועימות הוא סתם הצגת קרקס שלא תורמת דבר.לליבני אין כבר מה להפסיד אז כמו ילדה קטנה היא מנסה להתגרות בנתניהו ולקרוא לעימות.מעניין שפעם קודמת אולמרט דחה מכל וכל את אפשרות העימות בטענות של קרקס תקשורתי.הציבור מספיק חכם כדי להבין שלנתניהו אין בעיה להתעמת רק שפשוט במקרה של ליבני זה לא שווה את המאמץ.ותמסור לאייל ארד שיפסיק עם הספינים שלו הם ממש גרועים שיחליף עבודה.
 

roy benon

New member
חרטה, רק הוכחתם את מה שאמרתי-הוא מפחד מעימות

שוב אתם מתקיפים בלי לחשוב (כל כך אופיני) הרי יש לכם מלא טענות ומענות אבל העומד בראשכם לא מסוגל להתעמת פעם אחת בשידור חי?! הרי בארה"ב ובעוד מדינות לא יעלה על הדעת כי ראש המפלגה יסרב לעימות על דיעותיו! רק לכם יש תירוצים מכאן ועד סין
 

MIIKLE

New member
כמו שאמרתי היא פשוט לא שווה את המאמץ../images/Emo13.gif

ולמה אתם סרבתם לעימות בבחירות הקודמות?
 

bvb6

New member
מי זה הם ?

קדימה זה סה"כ שני אנשים מאוד ישרים : חיים רמון וצחי הנגבי .
 

bvb6

New member
ההסתה נגד נתניהו מזכירה זמנים לא רחוקים כל כך

אני לא מבין , הציבור מעדיף את נתניהו כראש ממשלה , תכבדו את רצון הבוחרים ( במידה והסקרים צודקים )- אולי ציפי תקבל גם תיק והיא תוכל להמליץ לו להתפטר אח"כ כמו שהיא אמרה את זה על אולמרט - הבוס שלה
 
וברק? ברק לא סירב? ובצדק. מה יש להתעמת עם

אישה ששמה פס על החוק? ע"ע רוחמה אברהם, חיים רמון (!!!) וקצוץ ענקי על דוח וינוגרד. ברצינות, למה שנאמין לאישה שישנה עם שרצים? ואגב, 16 ש"ח לשעה זה לא מתחת לשכר מינימום?
 

roy benon

New member
לא שאלתי לגביו כי הוא פשוט לא רלוונטי

וכן 16 ש"ח זה מתחת לשכר מינימום ולכן הגישו תביעה פלילית(!!) נגד הליכוד עייני קישור
 

bvb6

New member
יכול להיות שליבני וברק הם פושעי מלחמה...

קשה לי להצביע לאנשים כאלה.. אבל תעשה מה שנראה לך נכון.
 
לא רלוונטי?

גם בבחירות הקודמות הוא היה לא רלוונטי? עשה לי טובה, עימות לא מעניין אותי. לא מאמינה לדיקלומים שאדלר וארד יכתבו ללבני. זה מעניין אתכם משום שאכן יש לה כותב טקסטים מצוין, כשארצה להיבחר לכנסת אולי אפנה אליו.
 

Fasz

New member
וחיים רמון הורשע בביצוע מעשה מגונה - עבריין

מין מורשע יושב לכם ברשימה. בל נזכיר את רוחמה אברהם, אלי אפללו, רוני בראון, צחי הנגבי, דליה איציק - כולם עבריינים לכאורה. וכנגד הליכוד יש לך תלונה על ספאם, לכאורה... טוב לדעת שכקדימאי מסור גם אתה נלחם כנגד הפשע!
 

909090

New member
כול המפלגות הציוניות צריכות לעשות יד אחת נגד

המפלגה המסוכנת ביותר למדינה מקום המדינה : קדימה . המפלגה המושחתת ביותר שהייתה , המסוכנת ביותר מבחינת מעשיה (התנתקות , הפסקת לחימה במבצע כדי לתת לאוייב להתארגן מחדש ,כניעה לאירגון טרור בעיניין שיחרור רוצחים (נציל את גילעד אבל יהרגו מאותם רוצחים עשרות אנשים ) וכו . ברוב חוצפתה המפלגה הזו עוד משתמשת במנגינת התקווה .
 
לא שמעת? הוא לא רלוונטי ע"פ קדימה

איך הם מעיזים להגיד את זה בכלל? לא רלוונטי. אז אולי שלבני תדרוש עימות עם ליברמן, עושה רושם שהוא מאוד רלוונטי.
 
למעלה