ש פ י ר י ת
New member
העצמה " עשה זאת בעצמך" ובעזרת שירית
בחיוך וברצון אני שמחה להצטרף לפורום הזה, הוא מתאים לי, כמו כפפה ליד. אני בתהליך העצמה, שהתחיל מסוכות שעבר בעזרת שירית. היא נתנה לי ל"מלא טפסים", לאחר כניסה עכשיו האם יש קשר בין הטפסים לקלפים? כי אני מבינה ע"י תהליך של קשיים/מצוקה או תקיעות אתה מתחיל לחשוב, איך אתה יוצא ממנה. שואל חוקר מבקש עזרה .... מקבל טפסים עונה עליהם.... רואה היכן הקושי מנסה להתגבר עליו ועל עוד מאה... מקבל עזרה / הארה קבלת משפט מנסה בעזרתו לקבל חיזוק , מתאמץ עונה על עוד " טופס" " מחשבה" "קושי" " מחפש" "כותב" " "מתעצם", ועולה עוד שלב.... רואה עוד אור בקצה מנהרה " וכו' כן זו דרכי המעשית, בבניה האישית לחיפוש. אציין ששירית היתה הראשונה " שניקתה לי את האבק ", תודה. זה לא נגמר אני מבקשת " טפסים" " כרטיסיות " , ראשית קצה חוט לעבודה במסגרת " עשה זאת בעצמך" ל" חלומות" ו" מקצוע" ו" זוגיות" ומה עוד חסר לי? אה " הורות", אציין שיש לי בנות תאומות זהות, בנות 6.8 שעולות לכיתה א' כן תאומות זהות, כל הזמן אני עסוקה/מתעסקת לייחד אחת את משניה .... כשאני עצמי איבדתי את אימי בגיל זה... חשבתן איזה פרוייקט זה? להנחיל להן יכולת "העצמה" בגיל 7, זה לא קל. אתן לכן דומגא: שפירית 2 מטפסת על הגדר גן החובה.... כן כן אני מאפרת לה לעלות, אם היא רוצה ולא פוחדת" נשמע לכן מוכר" אני לא מעבירה לה את הפחדים שלי.... שפירית 1 מתה מפחד... אבל רוצה להתחרות בשפירית 2, היא מתאמצת נורא, מטפסת על למעלה, אבל בסוף לא מצליחה לעבור לצד השני, מחזקת אותה בקול (1) אני משבחת את שפירית 2 בקולי קולות ומיחצנת אותה. אבל איך אני מיחצנת גם את שפירית1 שהצליחה גם אבל לא הגיעה למטרה, איזה מטרה, איך אני מסבירה לה שהמטרה של שפירית 2 הוא אולי אחר משל שפירית 1? ואיך אני מייחצנת אותה בזכות עצמה בלבד ומלמדת אותה שתסתכל על עצמה, מבלי / עם להסתכל על אחותה?? נחמד יהיה לקבל מכן עצות... אבל מטרתי להציג לכן פן, להעצמת ילדות לא רק את עצמנו....???? ולהמשיך בדיונים ....
בחיוך וברצון אני שמחה להצטרף לפורום הזה, הוא מתאים לי, כמו כפפה ליד. אני בתהליך העצמה, שהתחיל מסוכות שעבר בעזרת שירית. היא נתנה לי ל"מלא טפסים", לאחר כניסה עכשיו האם יש קשר בין הטפסים לקלפים? כי אני מבינה ע"י תהליך של קשיים/מצוקה או תקיעות אתה מתחיל לחשוב, איך אתה יוצא ממנה. שואל חוקר מבקש עזרה .... מקבל טפסים עונה עליהם.... רואה היכן הקושי מנסה להתגבר עליו ועל עוד מאה... מקבל עזרה / הארה קבלת משפט מנסה בעזרתו לקבל חיזוק , מתאמץ עונה על עוד " טופס" " מחשבה" "קושי" " מחפש" "כותב" " "מתעצם", ועולה עוד שלב.... רואה עוד אור בקצה מנהרה " וכו' כן זו דרכי המעשית, בבניה האישית לחיפוש. אציין ששירית היתה הראשונה " שניקתה לי את האבק ", תודה. זה לא נגמר אני מבקשת " טפסים" " כרטיסיות " , ראשית קצה חוט לעבודה במסגרת " עשה זאת בעצמך" ל" חלומות" ו" מקצוע" ו" זוגיות" ומה עוד חסר לי? אה " הורות", אציין שיש לי בנות תאומות זהות, בנות 6.8 שעולות לכיתה א' כן תאומות זהות, כל הזמן אני עסוקה/מתעסקת לייחד אחת את משניה .... כשאני עצמי איבדתי את אימי בגיל זה... חשבתן איזה פרוייקט זה? להנחיל להן יכולת "העצמה" בגיל 7, זה לא קל. אתן לכן דומגא: שפירית 2 מטפסת על הגדר גן החובה.... כן כן אני מאפרת לה לעלות, אם היא רוצה ולא פוחדת" נשמע לכן מוכר" אני לא מעבירה לה את הפחדים שלי.... שפירית 1 מתה מפחד... אבל רוצה להתחרות בשפירית 2, היא מתאמצת נורא, מטפסת על למעלה, אבל בסוף לא מצליחה לעבור לצד השני, מחזקת אותה בקול (1) אני משבחת את שפירית 2 בקולי קולות ומיחצנת אותה. אבל איך אני מיחצנת גם את שפירית1 שהצליחה גם אבל לא הגיעה למטרה, איזה מטרה, איך אני מסבירה לה שהמטרה של שפירית 2 הוא אולי אחר משל שפירית 1? ואיך אני מייחצנת אותה בזכות עצמה בלבד ומלמדת אותה שתסתכל על עצמה, מבלי / עם להסתכל על אחותה?? נחמד יהיה לקבל מכן עצות... אבל מטרתי להציג לכן פן, להעצמת ילדות לא רק את עצמנו....???? ולהמשיך בדיונים ....