הפאב האירי של גינס

הפאב האירי של גינס

גינס פתחו פאב אירי בירקון פינת מנדלי מו``ס, איפה שהיה פעם הצ`ימני. מה אומר? אחלה מקום. מעוצב אחד לאחד בסגנון אירי, מגישים שני סוגים של גינס, את הרגילה ואת האקסטרא קולד. ומגישים גם קילקני מהחבית. יש שם את רוב סוגי הוויסקי האירי המוכרים, ביניהם כאלו שאינם מיובאים סדיר לארץ. אגב, מומלץ לנסות את ה``פאוור`ס``. הוויסקי האירי הנמכר ביותר באירלנד. טעמים מאוד מודגשים של שעורה וללא עישון בכלל. המקום קצת קטן, שזה דווקא יתרון בעיניי, ויש לו גם חצר שבקיץ בהחלט תהיה נעימה. חוץ מהמיקום נטול החניה ושורץ התיירים, אני חושב שזה מקום מצויין.
 
בחייאת דייקירי,

יש לך זכרונות משם? האמת? הדבר הטוב שאני זוכר משם זה את החצר עם החצץ ואת העובדה שהם היו היחידים שהגישו גרולש בארץ בזמנו. והיו להם גם אחלה שניצלונים בעצם. זוכר?
 
שמע, זה ממש מעניין.

אני לא זוכר שום דבר ממשי חוץ מזה שנהניתי. אני זוכר שהייתי פעם עם רינה ופעמיים עם רווית וחמש-שש פעמים עם גילה ועוד פעם-פעמיים עם החבר`ה. אני לא זוכר מה אכלנו ולא זוכר מה שתינו אבל אני זוכר שהיה ממש ממש כיף כי המשכתי ללכת לשם הרבה.
 

mingusyt

New member
כואב,כואב,

לשמוע על ערים שיש בהן חיים... אני, כפי שמשתמע, כבר לא תל אביבית אלא ירושלמית, והעניין עם מקומות חדשים ועוד שיש בהם בירה אירית מהחבית לא היה כל כך כואב אלמלא הגעתי לירושלים עם תפיסה שעיר גדולה זו עיר גדולה בכל מקום. באמת חשבתי שיש לאן ללכת, איפה לשתות וכאלה... השוק הכי נורא היה אתמול בלילה כשנתקפתי צורך היסטרי בנודלס (למון גראס, אם אתם מתעקשים)וחיפשתי מסעדה תאילנדית שעושה טייק-אווי. פשוט אין! יש כמה מקומות שמוכנים להזמין את הבן של השכנים עם האופניים כדי להביא לי את המנה לשכונה הסמוכה, אבל רק המשלוח עולה 30 ש``ח. רגע, שנייה, אני לא הבנתי בפעם הראשונה, כמה?! 30 ש``ח משלוח. וגם זה עד 18:00 בערב. אפשר למות. ככה שבכלל אין מה לדבר על איזה סינגל מאלט טוב. או אפילו רע. או משהו. אז הבאתי לי את ה-Lagavulin שלי והוא יושב בארון (פשוט פשע, אבל החלטתי שחיי אינם חיים כשאין לידי לפחות קצת וויסקי טוב והחלטתי להקריב בקבוק) ואני גונבת ממנו קצת מדי פעם כשהצמא גובר...
 
מינגוסית ? יש קשר לצ`רלס ?

כי אם כן - ביחד עם הלגובלין - שימי את הליצן בדיסק ... וזה ישפר לך את המצברוח. באחריות.
 

myngusyt

New member
ודאי שיש קשר, אבל

הקשר אבד אי שם ביחד עם ההיסטוריה העתיקה של הפורום (מרץ 99?!) ובשלב זה, אפילו ה-Lagavulin והמינגוס לא לגמרי יעודדוני... אבל לפחות מצאתי עוד כמה חשוכי אלכוהול ירושלמים ואנחנו חוגגים חגיגות בירה (גינס בשבילי וטובורג מגעילה לשאר החוגגים) עד השעות הקטנות של 21:00 בערב... כן,כן, ככה זה באקדמיה...
 
למעלה