הפמיניזם - מפלט למכוערות

yagluli

New member
זאת רק בעיה אחת !

התסכול שנגרם להן מדחייה שהן מקבלות מגברים גרם להם לפתח סבך של תיאוריות שיעזרו להן להתמודד עם החיים... ולכן הן מקטינות את עצמן - אבל מהסיבות הלא נכונות - זה רק שהן נשים ,הן גם מכוערות.. :\ ומה לעשות, נשים לא ידעו לתפוס את מקומן כמובילות בחברה עקב הצלחתה המסחררת של האמונה הדתית והחברה הפטריאכלית..אז יצא שהן קצת קופחו במשך האלפי שנים האחרונות.. מה שאני לא מבין זה למה הן לקחו לנו את הפוליגמיה !??!
 
במקום לכוון גבוה הן מכוונות אלינו

אני כבר מתחיל לשאול את עצמי על איזה דיכוי מדובר אם תבוא בחורה שתגיד לי שהיא תעבוד ותפרנס את הבית ואני אדאג לילדים וינקה את הבית אני סוגר איתה על זה בשניה ובשביל הכיף אני זורק לעיסקה הזו את זה שאני גם לא אצביע לעולם נלחמות איתנו לעבוד אלק נו לא אוטיסטיות
 

Matsman

New member
מה שתיארת

זה התיאור של הבאנדם הכי מסכן בעולם. לדאוג לילדים ולנקות את הבית לא אומר שאתה לא צריך לעשות לרווחה של הבית. ולתת לאישה לעשות את זה ? הייתי מעדיף לירות לעצמי כדור בראש.
 
נשמה, אגו לחוד והיגיון לחוד

שתתן לי את הכסף וכל היום אני אבזבז אותו בקניות בילויים ארוחות טובות ואני גם מוכן שתלך לידי כל היום ותקרא לי כוסית, אני בינתיים אזיין לי אחת בכסף הזה
 

Matsman

New member
לא שלא צחקתי(כרגיל) אחינו

אבל אני לא מוכן לזה. זה לא עושה לי טוב. זה מרגיש לי נמושה. ואם זה מקרה שיש לך ילדים, אז זאת כבר באמת בושה וחרפה, ואפשר להגיד שאתה לא גבר.
 
שמע, קח בחשבון שגם אתה אוהב את הילדים

ואת זה שיש דברים שהאמא לעולם לא תוותר עליהם ופלוס הם בבית ספר/גן, ואתה בבתי קפה שורק לכוסיות עם חברים גבר עובד עם מטרה לסגור לעצמו פינה של להגיע למצב שהוא לא יצתרך לעבוד יותר וזה יכניס לו לבד אישה נלחמת לעבוד כל החיים שלה
 

yagluli

New member
נפלאות הפטריארכליזם :)

כמו שהפרסומת הזאת לבירה אומרת.. " תגיד תודה שאתה גבר, ותשתה משהו " =]] החיים טובים.
 

yagluli

New member
התניות התניות התניות..

או כמו שהפנימיסטיות אוהבות לקרוא לזה "הסללה" אגו זה חרטא ידידי.. האושר נמצא הרבה מאחורי.. אבל האגו הרבה יותר גדול ככה שהוא דיי מסתיר אותו לפעמים =] אם לעשות דברים שעושים לך טוב (רק במקרה ואם באמת כאלה) זה להחשב נמושה .. אז אני חתיכת נמושה שמחה :) (ויש הטוענות שאני מאוד מאוד נשי, אבל אני דואג להדגים להם שאני סטרייט גמור=] )
 

yagluli

New member
סקס עדיף על אושר ??

אני מקווה שהבנתי אותך לא נכון... סקס הוא מרכיב חשוב בדרך להשגת שלווה כמובן.. אין לי שום ספק בכך, אבל אם תשאל אותי אני מעדיף להיות יותר מאושר או יותר מזדיין לא תהיה לי שום תהיה בנושא :) אבל אני אשמח אם תתקן אותי אם אני טועה..
 

פנומן 72

New member
הוא יכול להתווכח איתך עד מוות

הבן אדם לא רק שהוא חושב מהזין - הוא כולו זין אחד גדול. לדידו, כל מה שמניע את העולם זה הזיון, ואם הוא לא מזיין (לפחות את השכל למישהו בפורום) אז סימן שהעולם נעצר והוא עצמו מת. הויכוח איתו עקר, ואני אומר לך את זה מנסיון רב חודשים.
 
דביל, תן לי להשתעשע איתם קצת לפני שאתה הופך

אותם לאוטיסטים כמוך לך תדע, אולי אחד מהם יצא בנאדם ולא סתם איזה גוש אנרגטי כמוך תן צ'אנס לטראנס דוד (באנגלית)
 
השניים לא שוללים

אבל לפני זה רק אני אודיע לך שזו ממש לא היתה הכוונה שלי, אבל אני זורם בדיון ברור שאושר עדיף על סקס, השאלה היא ממה אושר בנוי, מה הוא סתם שם? איך אושר יכול להגיע אם אתה לא מכיר את עצמך, את מי שאתה, את מה שאתה, או למצא את הכלים הטיבעיים שלך ואחד מהכלים החשובים האלה הוא לקיים יחסי מין, אבל זה רק אחד מכל הדברים שיש עליך להשלים בשביל ליהיות מאושר (וזה לא קשור לכמות היחסי מין או הפרטנר), הרי אם לא תמצא את עצמך ואת מי שאתה, איך תגיע לליהיות מאושר באמת ולא סתם אושר מזה שקנית פלזמה, רק מי שאתה ומה שאתה יביאו אותך אל אושר אמיתי, התנאי היחידי הוא שתשתמש בהם עכשיו נשאר לך רק להכיר את עצמך (שזו העבודה הקשה באמת) סורי על החפירה, אני מסטול פצצות
 

yagluli

New member
אתה אפילו כמעט צודק לגמרי..

ההכרה העצמית מאוד חשובה .. אבל לדעתי חשובה ממנה היא ההתמדה והעשייה המשמעותית.. סקס זה סבבה, אבל זה לא אחד מהגורמיים שמביאים אושר.. זה לא הכרחי... צריך אהבה בחיים.. זה לא חיים להיות לאדם אחר, ומשיכה מינית לא מעצימה אושר - בסך הכל בוסט של דופאמין ועוד שלל חומרים מעולים (בדיוק כמו שהיית מקבל מקוק וכו') .. מעולם לא תשמע נרקומן אומר שהסמים שלו עושים אותו מאושר... אז למה סקס הוא אבן בניין לדעתך ?
 
כי כשאתה אומר בנאדם צריך אהבה

אתה חושב שהוא ריך מישהו אחר לאהוב, אני דווקא חושב שבנאדם צריך לאהוב קודם את עצמו לא זוגיות או שום דבר שקשור או כולל אדם או גוף פיזי אחר ושוב, איך אפשר להגיע למצב שאתה אוהב את עצמך ? קח נמר שים אותו בכלוב גדול, ותן לו כל היום אוכל ונקבות בלי סוף, הוא יהיה מאושר לדעתך? לדעתי לא, הוא פשוט יהיה, לא יותר מזה ולמה, בגלל שהוא כלי, ואם הוא לא ישתמש בכלי שהוא, אז מה נשאר ? אני ואתה זה כלים חכמים חזקים ומיוחדים, ואם נזניח את הדברים הטיבעיים האלו אצלנו, לא נגיע גם למקום הטיבעי שניקרא אושר תשתמש במי שאתה בצורה טובה ותראה לאיזה רמת אושר תגיע תשתמש רק בחצי מעצמך ותראה לאיזה רמת אושר תגיע וסקס זה חלק בלתי ניפרד ממך, ואם תחסיר ממנו....
 

yagluli

New member
נהיית הדובר שלי ?

דבריי הוצאו מהקשרם.. או במילים אחרות - אתה מחרטט אחי... אהבה עצמית היא האהבה הבסיסית הראשונית והחשובה מכולן, משם מתחילים.. אתה משווה אדם לנמר , אז אין לי כח אליך כבר.. שמע , קח את עצמך ותלמד : מדעי החברה, אבולוציה התנהגותית, תקשורת בין מינית, ולבסוף מדעי המח.. האדם הוא לא כלי חכם, הוא מפגר, הוא אורגניזם שמשמיד לעצמו את המצע עליו הוא חי. האדם מתייחס לחומר כמחצב מתחדש רק בגלל שהכליון שלו רחוק ממנו... סקס זאת הדרך של האבולוציה לגרום לך לרצות להזדיין.. זה הכל, צא ולמד ידידי, העולם מלא דברים מעניינים, באמא שלי :)
 
יש לך טעות חמורה מאוד

בנאדם הוא לא אורגניזם שמשמיד לעצמו את המצע עליו הוא חיי בנאדם הוא מושלם לסביבה בדיוק כמו נמר או חתול מי שמשמיד את העולם זה תאגידים, הם אלו שמוצצים מהעולם את המשאבים שלו, ומזהמים ומשמידים אותו בתמורה אבל זה לא בני אדם ואיך אפשר לא להשוות בנאדם לחיה ? בקיצור כתבת רק שטויות ואתה אומר לי צא ולמד ? אם זה מה שלמדת אז תודה אבל לא תודה
 

yagluli

New member
סליחה טעיתי... (ממשיכים להלחם בבורות)

בראש התאגידים עומדים בני אדם, והצרכנים המפגרים הם גם כן בני אדם.. כולם משחקים במשחק הקפיטליסטי הזה שנקרא "צריכה" בן אדם זה חיה, אם אתה לא מסכים עם זה אין לי יותר נושא שיחה משותף איתך ידידי, כי אתה כנראה בכלל לא יצור חי =] זה לא הגיוני ! צ-א ול-מ-ד ותפסיק לזיין ת'מח, החפירות שלך יהיו עם יותר אחיזה במציאות.. זה יכול רק לעזור לך..
 
למעלה