הפקרת נשק- דחוף

Shlosi

New member
הפקרת נשק- דחוף

שלום לכולם, אח שלי לצערי שכח את הנשק שלו באוטובוס בירושלים, ומהר מאוד זה הגיע לקב"ט בתחנה המרכזית ומשם למשטרה צבאית. עכשיו הוא בדרך לשם לקחת אותו ואחרי זה הוא מגיע לבסיס כדי להישפט. מספר שאלות לי: מה מקסימום העונש שהוא יכול לקבל בידי אל"מ או סא"ל? בהנחה ויש לאחותנו חתונה בעוד שבוע וחצי, וההזמנה אצלו והוא יראה אותה לקצין שישפוט אותו, האם חייבים לשחרר אותו לחתונה או שיכולים להשאיר אותו בעונש (יהיה ריתוק או כלא)? תודה לכולם, ובאמת שאשמח לתגובה המהירה ביותר בהתחשב ברגעים מורטי העצבים האלה.
 

kdani

New member
זה מאוד מאוד תלוי...

אם הוא חייל טוב, עד היום בלי בעיות, וזה פאק ראשון שלו, למרות שזה מאוד מאוד חמור, אני מניח שלא ילך לכלא, מקסימום ריתוק. מותר לדחות ביצוע ריתוק (יש לזה נוהל) ואני חושב שחתונה של אחות זה סיבה מספיק טובה בשביל לקבל דחיה של הריתוק (כלומר הוא יהיה מרותק עד לחתונה, יצא לחתונה, ויאריכו לו את הריתוק ביום) מזל טוב לאחותך, ותעדכן איך נגמר.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
נשק..

אפשר להבחין בדאגה הגדולה שלך לאחיך בתוצאה למעשה , למערכת המשפחתית וכך הלאה... אנחנו נרגשים לגלות את הקשר שיש בינכם לצערנו מאחר ואנחנו לא אנשי צבא, אין לנו תשובה לשאלה שלך.. אולי לחברים אחרים בפורום יכולה להיות תשובה.. אבל רק למערכת הצבאית פתרונות.. אנחנו מאמינים שבתום לב ובכנות אפשר להתמודד עם דברים קשים. אפשר גם לעודד אותו להגיע לשוחח איתנו אם הוא רוצה. לטעמנו המזל אולי היה שהנשק התגלגל בדרך קצרה לצבא.. הכול היה מסתבך יותר במקרה ולא.. בנתיים חשוב שתמשיכי להיות נגישה ותומכת לאחיך.. הצבא הוא המשמעותי ביותר בחייו עכשיו והוא זה שיקבע את לוח הזמנים בעתיד הקרוב והענישה. ממתינים כאן כדי לשמוע עוד.
 
למעלה