הפרק של היום היה די מיוחד......

Tal Kemplis

New member
הפרק של היום היה די מיוחד......

כל הקטע עם רייכל אני לא ציפיתי לזה בכלל כי זה היה קרוב לחצי מהזמן של התכנית למרות שזה היה קורע מצחוק
הם שיחקו אותה בענק היום :)
 

OOOO0

New member
לגמרי...

אהבתי שהם בחרו לעשות משהו מיוחד. במקום סתם להביא את רייכל לשיר החליטו לעשות לו "גריל"והוא זרם איתם נורא יפה!
 

black scar1

New member
שוב פיספסתי. לא קוראת אפילו מה שאתם כותבים...

נו שיעלו את זה כבר לרשת!!!
 

OOOO0

New member
חחחח שוב נרדמת?

אם הטלוויזיה הייתה כל הזמן על ערוץ 2, את יכולה פשוט להחזיר אחורה בממיר.
 

black scar1

New member
דווקא לא. פשוט הייתי עסוקה במשהו ולא שמתי

לב לשעה. הטלוויזיה הייתה כבויה. פספסתי גם את המירוץ. אבל זה טוב כי אני גם ככה לא סובלת לראות את זה בריל טיים- כי יש כ"כ הרבה קטעים נמרחים שאני חייבת להעביר.

וחוץ מזה, הממיר שלי דפוק ולא עושה את הקטע הזה של החזרה אחורה. הוא גם לא עושה את הקטע שלפעמים יש את הנקודה אדומה שמחזירה סדרה להתחלה.. (לא בערוץ 2, בערוצים של הכבלים).
זה אמור לעשות, אבל זה לא עושה. כנראה שהממיר דפוק או משהו...
 

OOOO0

New member
די, את רואה את "המירוץ למיליון"?

זו עונה ראשונה שהחלטת לראות כי זה לפני "מצב האומה"?
 

black scar1

New member
לא, ראיתי גם את העונה הקודמת

אני חושבת שזה ריאליטי פחות נורא מבחינת הפרמטרים שלא אהבתי בתכניות מסוג הישרדות והאח הגדול. האמת לא כאילו היה דחוף לי ממש לראות פשוט אבא שלי הקליט את הפרקים הראשונים ואמא שלי לחצה עלי לראות כי היא אמרה שזה מצחיק.
בגדול זה מרגיש לי "פחות נורא" כי הזוגות לא נלחמים אחד בשני, כלומר הם כן, ברור. אבל זה כאילו לא "אישי"- בניגוד להישרדות. בהישרדות זה ממש מלמד אותך כאילו שיש מעמדות בין אנשים כי אנשים פשוט מדיחים לפי מעמדות וזה הכל עומד על אינטאראקציה חברתית ויש בזה דברים שמפריעים לי.

למרות שבמירוץ למיליון הישראלי גם מכניסים את הקטעים האלה קצת בשביל האקשן מה שאני ממש לא אוהבת (נגיד הקטע שיש סיבוב פרסה כל מירוץ, באמריקאית זה פעם ב.. אאל"ט. או כל מיני טוויסטים מפגרים כמו שהייתה בתכנית שעברה שנתנו לזוג הראשון לבחור אם להציל את הזוג האחרון- וכאלה). אבל בקונספט זה פחות נוראי בעיני- כי כן זוגות נלחמים בינהם אבל זה בקטע של משימות, זה כאילו בקטע יותר ספורטיבי ופחות "אינטריגי".

אבל כמו שאמרתי בארץ גם מכניסים יותר מהדברים הרעים, וגם יש עוד קטע שבוחרים בכוונה זוגות ממש נלעגים (נראה לי שהרבה יותר מהעונה הקודמת). אני חושבת שחוץ מהסוורים, ואולי עוד 2 זוגות, לכל זוג יש קטע מאוד נלעג, אם זה כי הם טיפשים, בנות פרחות, הזוג הזה שהוא כפיל טום ואדל של שנה שעברה. וזה גם קצת מעצבן. זה כ"כ שקוף שהם לקחו טיפוסים "ציבעוניים".
וחו מזה שזה פאקינג נמרחחחחחחחחחחחחחחחחח.... גם כל פעם לפני הפרסמות יש את ה-"אחרי הפרסומות בלה בלה בלה"- כאילו... אנחנו רואים את זה! אנחנו נראה את זה עוד 5 דקות מה הפאקינג קטע??? וגם הקטעים של הטסטות לפעמים נמרחים שזה מעצבן.
בכלל בפרק הראשון הרצתי קדימה כמעט את כל הקטע של ההיכרות- שכל זוג סיפר על עצמו- הרצתי משהו כמו 40 דקות.

אז כן, אני מודה שאני קצת חוטאת בזה שאני רואה את זה, אבל מה לעשות, לפעמים חוטאים
זה עדיין מרגיש לי פחות נורא מהישרדות או האח הגדול
 

OOOO0

New member
ואת רואה גם את הגרסה האמריקאית?

האמת היא שאני מסכימה עם כל מה שאמרת, זה ריאליטי "פחות נורא" מהריאליטיז האחרים כי זה פחות אישי ויותר מבוסס על כושר ועל משימות. והאמת היא שאני לא רואה את זה בדיוק בגלל ההלעגה של האנשים וההימרחויות. זה מרגיש לי לא מתאים מבחינתי, כאילו, זה ריאליטי שאמור להיות יותר מבוסס על המשימות ופחות על דמויות ועל סיפורים אישיים . וקשה לברוח מהעניין הזה בכל ריאליטי היום, זה מעצבן אותי...אפילו "דה ווויס" שאמורה להיות תחרות שירה ו"מאסטר שף" שאמורה להיות תוכנית בישול חוטאות בזה.....
 

black scar1

New member
ראיתי את 2 העונות הראשונות נדמה לי

של המירוץ למליון האמריקאי... ממש מזמן.. יכול להיות יותר מעשור אפילו. דיי חיבבתי את זה, ממה שזכור לי זה היה הרבה פחות "צהוב" כמו ריאליטיז אחרים, אבל יכול להיות שלא בגלל שזה אמריקאי, אלא כי פשוט היו זמנים יותר תמימים


כמו שבפורום הישרדות פעם מישהו שראה את כל העונות של הישרדות אמר איך שבתוכניות הראשונות אנשים היו תמימים, ובכלל הריאליטי מכל סוג הפך להיות הרבה יותר צהוב ומציצני ואישי.
אין לי מושג אם הגרסה האמריקאית עוד קיימת. בזמנו לא הורדתי, ראיתי כי זה שודר אאל"ט בהוט זון.
 

silvia17

New member
אין לי כותרת טובה/משהו על ריאלטי + הסבר

לדעתי האח הגדול (לא מאתים לדוגמא הנ"ל כי אצלו זה ברבה יותר גדול על זה מבוססת התוכנית) , מסטאר שף , המרוץ למיליון, דה וייס , הרווק ,24/7 הם דיי נכנסים לחיים של המתמודד כי זה לא רק הו/יא זה מה סבתא שלו חושבת ומה אמא אומרת באח הגדול אין להם הרבה מה לעשות הם מתחילים לדבר עם החיים האישים שלהם אחרי שעה במסטאר שף יש סיפורים קורעי לב עדות מעוטים שמנסים להפוך למיינסטרים מסטאר שף אני לא מסוגלת לראות מי משדר אוכל, אוכל טעים בפאקינג 21:00 למרות המנות הטובות יותר באות לקראת 21:30-40 ב-מרוץ למיליון יש איזה פרק שבו אחרי איזה חודשים בעולם עושים להם קלוז-אפ על הפנים שהם בוכים וגם הפרק הכירות מיותר לדעתי דה-וייס כמו מאסטר שף מחפשים לעשות מזבוב פיל לזכות כוכב נולד הם פחות חטטנים בקטע הזה קר אחרי שיש להם ממש מתמודדים בולטים ונבחרת הם מתחילים לרחרח לקראת הגמר יש פרק משפחות אבל הם יותר מדברים על כישרון "באיזה גיל מה למה מי גילה " בעונה הקודם של המרוץ למיליון זה הרגע לקטעים אישים ממש האחים הראל השתמשו בילדה של שושה ושושו כדי להפיל אותם ,טום ואדל שיותר התמקדו בריבים שלהם

לגבי הישרדות אני לא אובייקטיבית אני חולה על התוכנית הזה אני די רוצה להשתתף בה בשביל האתגר הפיזי לדעתי הישרדות לא עברה את הגבול עדיין גם בעונה הסלבס עם תורג'י ואנה ואושרי ,היחיד שמתח את הגובל שם הוא דן מנו הישרדות די מתמקדת באתגר במשימות ברעב גם הבריתות שיש שם לא נוגעות בחיהם האישים של המתמודדים ירצו יחשפו וגם לא ישדרו את הכול רק יראו שנוצר קשר בין מתמודדים

מה שכן בדה וייס ניצח ערביה במסטאר שף ערביה הגיע לשלישיה מתחילה סובלנות בעידן הריאליטי הנוכחי שפוקד את הארץ
 

silvia17

New member
חחחח איזה קטע עינב הפציצה

מעינב ציפיתי למה פחות למה שהיא עשתה איזה סטנאפ טוב


ואיך רייכל הכניס לגורי יאווו
 

Tal Kemplis

New member
וואלה ידועים בפרגונים שלהם :)

"מצב האומה" שגרתית וצפויה, אבל על הצד החיובי של הסקאלה, לא המאוס והמפוהק. מצד אחד היא לא תנסה לשחק לכם בראש עם ניסויים ושינויי פורמט שריח המאמץ נידף מהם; מצד שני היא מספיק מצחיקה, מהנה ומצדיקה את קיומה כסאטירה (הגדרה חמקמקה שרבים מתעקשים עליה בקנאות אינסופית), כדי שיהיה כיף (וגם חשוב! הרי בכל זאת, סאטירה וכו') לצפות בה פעמיים בשבוע, אבל גם לא להתבאס אם מפספסים מדי פעם - כי ככה זה איתם, רגוע, מדוד בזמן ולא מרוח - בלי פאניקה."
באמת שהם הכי מפרגנים בכתבות ורק שימשיך כך :)
 

silvia17

New member
אני יותר אהבתי את זה

בתור מעמד ביניים, כבר תקופה ארוכה ש"מצב האומה" מסמנת מטרה על ראשו של יאיר לפיד, קודם כשהיה מגיש נפוח, וכיום, כשהנבואה הגשימה את עצמה והוא הפך לפוליטיקאי שמכר לבוחריו אוויר בשקל. הבדיחות על שר האוצר המכהן אמנם הכי קלות, אך באותה מידה הן הכי מתבקשות. אפילו ימי השידור של "מצב האומה" הם מעמד ביניים מובהק: חמישי בערב שנושק לסוף השבוע; ומוצ"ש, רגע הנחת האחרון לפני יום ראשון הארור. זה אמנם הסידור הנוכחי בין רשת לקשת, אבל אי אפשר לברוח מהסימבוליות

במיחוד ת'שני שורות האחרונות "אפילו ימי השידור...."


למרות שאני מעדיפה את לילך וולך זו כתבה יפה מפרגנת אבל די שיטחתי
 

black scar1

New member
לא ראיתי כ"כ שהם הסבירו איפה הסאטירה

הם רק אמרו שיש סאטירה.

דווקא הכתבה של אריאנה מלמד הסבירה הרבה יותר טוב את הסאטירה שבתכנית.
 

OOOO0

New member
הקטע הזה:

(את בטח מרגישה גאווה, הבאת כתבה וכל אחד מצטט ממנה קטע אחר שאהב
)

"בכל הקשור ללפיד, אגב, עוד אפשר להתבלבל ולחשוב ש"מצב האומה" מכוונת בתכנים שלה לעבר קהל הבוחרים של יש עתיד (המרוצים והמאוכזבים) ו-19 המנדטים שהשחיל לכנסת, שכן רוב הבדיחות הן על ראש המפלגה, כפייה דתית והאבסורד שבאמונה, ומצב כלכלי בקאנטים. בתכנית של יום חמישי, הוצג סרטון וידאו שליקט את מיטב הרגעים שבהם לפיד משתמש במילה החדשה האהובה עליו: "אחריות". חברי הפאנל לגלגו על התכיפות שבה הוא שולף את המילה הזו בנאומים ובראיונות, אבל תוך כדי כך שכחו שבסופו של דבר, גם התכנית שלהם סובלת מרפטטיביות דומה וחוזרת על עצמה לעיתים קרובות - זה לא רע, אבל מודעות עצמית היא תכונה חשובה שאין לזלזל בה. באחריות."

כלומר הכתב רואה בבירור שכל אזכור של לפיד הוא לרעתו ולא לטובתו, ושיש כאן לעג כלפי לפיד שלקח מצוקה חילונית של הרבה אנשים וניצל אותה לצרכיו האישיים.
 

black scar1

New member
זה דיי ברור. מישהו חשב

שהן מאזכרים את יאיר לפיד כדי להחמיא לו? מישהו יכול להתבלבל ולחשוב שהם לא יורדים על יאיר?

ממה שהבנתי הם הכתבה קצת ביקרה שלרדת על יאיר זה לא "סאטירה" כי זה "אין" מאוד לרדת על יאיר עכשיו. אבל אז אומרים, נו מיילא, זה לא שאפשר להתחמק מיאיר אז יאללה נחליק.

ולגבי- "שיש כאן לעג כלפי לפיד שלקח מצוקה חילונית של הרבה אנשים וניצל אותה לצרכיו האישיים." אני לא ראיתי איפה הם הם כתבו את זה בפסקה הזאת. ואני לא ממש ראיתי גם איפה הם עשו את זה בתכנית (הם ירדו על יאיר, אבל לא בקטע שהוא ניצל את הכעס של החילונים על החרדים).

חחחח.. מה יש לי להרגיש גאווה? לא כאילו אני כתבתי את זה
 

OOOO0

New member
כן, ההוא מ"עכבר העיר"


הוא זה שטען שהתוכנית מלקקת לממסד וליאיר...

הביקורת כאן הייתה שגם התוכנית סובלת מרפטטיביות דומה וחוזרת על עצמה לעיתים קרובות-כלומר שגם הם לוקים במה שהם מאשימים את לפיד, לא שנמאס כבר מירידות על לפיד.

בכל הקשור ללפיד, אגב, עוד אפשר להתבלבל ולחשוב ש"מצב האומה" מכוונת בתכנים שלה לעבר קהל הבוחרים של יש עתיד (המרוצים והמאוכזבים) ו-19 המנדטים שהשחיל לכנסת, שכן רוב הבדיחות הן על ראש המפלגה, כפייה דתית והאבסורד שבאמונה, ומצב כלכלי בקאנטים. כאן אני רואה בפירוש שהכתב מזהה את הפנייה של שליין אל מצביעי לפיד המאוכזבים. תחשבי על זה, זה גם הגיוני, ההומור של שליין נגד כפייה דתית והמצב הכלכלי למעשה מדבר ישירות אל קהל המצביעים של לפיד, וכשהוא לועג ללפיד הוא בעצם אומר שהוא לא המושיע האמיתי שלהם.

חחחחח ברור, הייתי סרקסטית
 
למעלה