הפרש בין קדימה לליכוד פחות ממנדט!הצביעו עכשיו

roy benon

New member
הפרש בין קדימה לליכוד פחות ממנדט!הצביעו עכשיו

עוד פחות מ-5 שעות לסיום הבחירות וסקר אחרון מראה הפרש קטן מאוד בין קדימה לליכוד (26 לליכוד, 25 לקדימה) פחות ממנדט אחד לעשות את המהפך. דברו עם בני משפחה חברים ומכרים. שכנעו אותם להצביע בטרם יהיה מאוחר!!! הצבעה ללבני בראשות קדימה בלבד יכולה להבטיח ניצחון על ביבירמן וש"ס. לביבי לא מגיע עוד 4 שנים להרוס ולייאש אותנו. הפעם מגיע לנו ראש ממשלה רצינית ואחראית. אחת שעומדת מאחורי המילה שלה! שלא מבטיחה הבטחות סרק! אל תבזבזו זמן יקר. צאו להצביע עכשיו ואל תוותרו על עתיד טוב יותר בשביל כמה טיפות של גשם!
 

the new L

New member
זאת לא בחירה ישירה, אלא הצבעה למפלגה

ומפלגת קדימה מלאה באנשים עם תיקים פליליים. מדוע אתה רוצה שהמחוקקים שלך יהיו עבריינים?
 

MIIKLE

New member
די לספינים מבית ארד ואדלר שקרן נוכל

גם אני יכול ליצור גרף שקרי באקסל ולהפיץ אותו .אבל לא נורא יש לך עוד כמה שעות של אשליה עד שהאמת תכה בך בפנים ואתם אומרים שנתניהו לא אמין?! אתם השקרנים והספינולוגים הגדולים ביותר מאז קום המדינה וליבני היא השקרנית הגדולה מכולם היא ואולמרט זה היינו הך והיא שותפה לכל השחיתויות שלו.
 
מצביעי קדימה - אפי איתם קורא להצביע ללבני!

ככה זה, כשלא רוצים את הליכוד מקבלים את אפי איתם וליברמן, זה עדיף לכם? אפי איתם הפיץ הודעה בה קורא לכל תומכיו להצביע ללבני כדי להפיל את הליכוד, כנראה טוב לו ברשימה ההזויה הזאת חסרת האידיאולוגיה. מי שרוצה להתעורר עם איתם וליברמן מוזמן להצביע ללבני. כל השפויים מתבקשים להצביע למפלגה עם אידיאולוגיה, אני הצבעתי - מחל!
 
והכוונה: ערביי ישראל מצביעים ללבני

מי שלא רוצה את הליכוד יקבל בהפוכה את ליברמן והערבים ביחד הכל כדי להפיל את הליכוד.
 
הסברתי: איתם אומר שערביי ישראל יצביעו ללבני

ואתם לא רציתם ליכוד אבל תשבו עם קיצוניים מהמפלגות הערביות ועם ליברמן, ממשלה שעתידה להתפרק תוך שנה.
 
לא הבנתי. אז למה כתבת ש-"אפי איתם קורא להצביע

ללבני" ? הוא אומר או קורא ? זה לא מובן מה שכתבת.
 
בניגוד אליך הסברתי את עצמי וגם את הטעות שלי

כתבתי מהר וזה יצא ברור ולא מובן ולכן חזרתי על ההודעה פעם נוספת ושם הכל מובן, אבל אני אשמח להסביר שוב: איתם הודיע שערביי ישראל קיבלו הוראה להצביע ללבני בשביל להפיל את הליכוד. ובוחרי קדימה השפויים שהגיעו מהליכוד ולא יודעים את האמת, צריכים לדעת שהם יתעוררו לממשלה קיצונית משני הצדדים, הכל כדי שהליכוד ייפול. עכשיו ברור? http://cafe.themarker.com/view.php?t=879025
 
הבנתי. חוץ מדבר אחד

כתבת "בוחרי קדימה השפויים שהגיעו מהליכוד". מה זאת אומרת הם הגיעו מהליכוד ? הם בכלל מצביעים למפלגה עם מצע שונה לגמרי מהליכוד והם נגד ביבי כל הזמן. אז איך את יכולה להגיד שהם הגיעו מהליכוד ?
 
אתה רציני?

יש לי תחושה שאתה רוצה להתנגח איתי, אבל לא משנה. זה חדש לך שקדימה מורכבת מרוב גדול שעזב בבחירות הקודמות את הליכוד? זה חדש לך שיש מתנדנדים? כאלה שעדיין לא החליטו אם לחזור להצביע לליכוד או לקדימה? אם זה חדש לך רענן את זיכרונך. ההודעה הזו היא תזכורת לאנשים האלה. וכן, הם נגד ביבי כל הזמן אבל אף אחד לא יודע מה המצע שלהם, אפילו הם עצמם.
 
אני בכלל לא רוצה להתנגח איתך, אלא רק להבין

אותך. אני לא מכיר אנשים שמתנדנדים להצביע לקדימה או לליכוד. אבל אני מאמין לך שיש אנשים כאלה. אולי הם לפחות לא נגד ביבי.
 
שימו לב - זהו שקר!!!!

התגנב לאוזני סקר אחר לגמרי שמנבא דווקא נפילה חזקה לקדימה, ובו העבודה מתחזקת. אני לא יכולה לומר לכם במאת האחוזים שזה המצב כי לא ראיתי במו עיני את הסקר, אבל היות ואני כותבת פה הרבה זמן ואני מקווה שאני מספיק אמינה בעיניכם אתם יכולים להבין שיש סיכוי טוב שהבחור למעלה סתם משקר ומצייר עמודות שלא היו ולא נבראו.
 
הליכוד מוביל, זו האמת וזה עוד לא נגמר

כי יש עוד רבים שלא הצביעו והם יצביעו מחל או עבודה העיקר לא קדימה!
 

roy benon

New member
לכל המלעיזים

אתם תראו את החדשות ב10 עם הסקר הפורמאלי. הגרף נראה כמו טבלת אקסל כי הוא טבלת אקסל! אסור לפרסם היום סקרים עד 10 בתקשורת הפורמאלית וזה מה שיוכולתי להשיג...
 
לא השגת, ערכת בעצמך.

קדימה כבר מתחת ל20 מנדטים. אתם לא רלוונטיים, לא רלוונטיים.
 

roy benon

New member
נחיה ונראה../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif

 

roy benon

New member
אגב,זה בסה"כ הבדלים קטנים מסקרים שכבר פורסמו

בדיוק לפני 48 שעות. אבל אני כנראה מבזבז את זמני. היום ב10 כולם יראו את האמת!
 
למעלה