הפרש בין קדימה לליכוד פחות ממנדט!הצביעו עכשיו

בדנתמ

New member
אז בעצם אתה מודה באחד מהשניים:

או שאתה שקרן וזייפת את הסקר הזה, או שאתה עבריין שמפרסם היום סקר לפני 22:00. זה בסדר, המפלגה אליה אתה קורה להצביע מורכבת מתמהיל קטלני גם של שקרנים וגם של עבריינים (אבל בעיקר של כאלה שהם גם וגם). הידעת? 10 מתוך 15 הראשונים ברשימת קדימה נמצאים תחת חקירה של עבירות שחיתות חמורות. הידעת? בחרת בלבני בתור אישה לראשות הממשלה, ותקבל שר (רמון) שהוא עבריין מין מורשע, או במלים אחרות יריקה בפרצוף של זכויות הנשים.
 

roy benon

New member
../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif../images/Emo13.gif

אנחנו בדרך לשם....
 

the new L

New member
למה אתה מתעלם מההודעה שכתבתי לך?

שאלתי מה דעתך על כך של5 מתוך 10 המועמדים בראש רשימת קדימה יש תיק פלילי. זה לא מפריע לך שלמחוקקים שאתה בוחר בהם יש תיק פלילי?
 

roy benon

New member
בעיקר כי אני עסוק בלהציא בוחרים להצביע קדימה!

אבל גם כי אני מאמין שאף אחד לא מקשיב להכפשות המגמתיות שלך היום!
 
הכפשות? זו האמת!!!!

אתה טוען שלא מתנהל משפט נגד צחי הנגבי? שאין חקירה נגד רוני בר און על הצבעות כפולות? שרוחמה אברהם לא הבריחה ליקרים?!
 

בדנתמ

New member
אני חושב שבעצם הוא טוען ש...

חיים רמון בסדר כי בפה זה לא נחשב...
 
הליכוד מוביל, זה מה שראיתי

ועכשיו בערוץ 10 ראיתי גם את צחי הנגבי שלכם רוקד ואת לבני מזייפת
 

roy benon

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gifכנראה שהיא ראתה את אותו הסקר....

שימו לב לשעה וליום לבני: "הקרב ביני לבין נתניהו צמוד מאוד" יום שלישי, 10 בפברואר 2009, 18:06 מאת: נעמה טלמור, מערכת וואלה! חדשות ציפי לבני מצביעה בת"א (צילומים: רויטרס) "קדימה, שמייצגת את מרכז המפה הפוליטית, תוכל להוסיף לממשלה מימין ומשמאל". נתניהו לדברי יו"ר קדימה הבחירות עשויות להיות מוכרעות על קולו של מנדט. "רק אנחנו נוכל להרכיב ממשלת אחדות. השעות הבאות קריטיות" "צריך להבין ומאוד חשוב להעביר את המסר הזה: מדובר בקרב צמוד ביני לבין ביבי, בין קדימה לבין הליכוד. מי שיקבל יותר מנדטים המשמעות היא שהוא קיבל את אמון הציבור, ואף אחד לא יוכל להתווכח עם זה". כך אמרה היום יו"ר קדימה ציפי לבני בביקור במטה הבחירות המרכזי של קדימה בפתח תקוה. לדבריה, "אנחנו בעצם נוכל להרכיב את ממשלת האחדות היחידה. קדימה, שמייצגת את מרכז המפה הפוליטית, תוכל להוסיף לממשלה מימין ומשמאל ולהוסיף אחדות לעם".
 
אם רק היא תוכל להקים ממשלת אחדות

אז איך זה שהיא אומרת שברק ילך עם ביבי? פוליטיקה אחרת, להלן פוליטיקה עם ריכוז שחיתות גדול ביותר אי פעם.
 

בדנתמ

New member
אתה טועה.

קדימה לא מייצגת את מרכז המפה הפוליטית. זגזוגים אינסופיים בין פעולות ימניות חסרות הסבר מוצדק לבין מעשי שמאל רדיקליים והרסניים, פירושם אינו מרכז המפה הפוליטית, כי אם חוסר חוט שדרה ואידאולוגיה ומניעים אופורטוניסטיים ופוליטיים לא כשרים. מפלגת מרכז אמיתית תחזיק באג'נדה חזקה וברורה. היא תפעל נחרצות בסוגיות השונות באופן מתון ולא קיצוני. מפלגה שפועלת באופן קיצוני לשני הצדדים (אם כי בעיקר שמאלה) אינה מפלגת מרכז. אם זה מרכז המפה הפוליטית שלנו, אני מעדיף לנווט על עיוור...
 

roy benon

New member
תקרא קצת יותר גבוה בשירשור. אין לי עניין

להמציא נתונים. אם כבר הייתי ממציא הייתי יותר אופטימי! גם צרפתי כתבה מהתקשורת שהתפרסמה כשעה וחצי אחרי שהעלתי את המידע שלי. תוסיף לזה את העובדה שיותר מצביעים החליטו להצביע היום כאשר הערכות מאתמול ושלשום דיברו על הצורך של קדימה באחוזי הצבעה גבוהים כדי לתפוס את ההובלה ותבין לבד. אם יש לך סקר יותר טוב אתה מוזמן אבל חבל סתם ללכלך.
 
למעלה