הצילו
אני צריכה עזרה...

Black Star

New member
הצילו ../images/Emo70.gif אני צריכה עזרה... ../images/Emo13.gif

שלום לכולם, קוראים לי יעל, סיימתי טירונות ביום ה´, ועכשו אני בבית עד יום ב´... ביום ב´ אני צריכה להגיע לגלילות, ליח´ המעבר של חמ"ן- אבל קודם לכן אני צריכה להגיע לתור שקבעו לי אצל אורתופד מומחה. על ההפניה שלי כתובים רק היום והשעה, אבל הרופא שקבע לי את התור אמר שהוא יקבע לי למרפאה בצריפין, כי זה הכי קרוב לבית שלי. אז קודם כל, אני אשמח אם מישהו יאשר לי שאכן מרפ"א 8282 זה צריפין (או לפחות- איך אני יכולה לברר את העניין?) דבר שני- כבר קיבלתי הסבר איזה אוטובוס אני לוקחת לצריפין וכל זה, אבל לפי מה שהבנתי זה מקום פשוט ענק- איך אני אמורה לדעת להתמצא בתוכו, ולהגיע למרפאה שאני צריכה להגיע אליה?... דבר שלישי ואחרון- איך אני מגיעה מצריפין לגלילות? בתודה מראש על כל תשובה
יעלי.
 

idanyd

New member
חר"פ צריפין

שלום יעל. קודם כל, מזל"ט על מעבר מה שהיה כנראה החלק הקשה ביותר בשירות שלך :). כידוע לי, מרפ"א 8282 נמצא בצריפין, אבל אם מישהו יודע שהוא נמצא במקום אחר, אנא תקנו אותי. בכל מקרה, המתקן עצמו נמצא מחוץ למחנה, אז לא תהיה לך כל בעיה להגיע אליו. את פשוט צריכה לדרת מהאוטבוס בשער ירושלים של המחנה. חשוב מאוד - שער ירושלים , לא שער יפו. אם את מגיעה מהצפון, זה השער השני של צריפין. אם מדרום, זה השער הראשון. אם את מגיעה מראשל"צ, את צריכה לעלות על הקו הפנימי, ולרדת בשער ירושלים. בכל מקרה, לאחר שירדת בשער, את צריכה ללכת מכיוון הכביש הראשי למחנה עצמו, ובדרך תראי מימינך את החר"פ. תכנסי פנימה, ושם זה כמו קופ"ח רגילה - גשי לפקידות בשביל לפתוח תיק, והן כבר יסבירו לך מה לעשות הלאה. בקשר להגעה לגלילות - מצטער, לא יודע :) מקווה שעזרתי.
 

Black Star

New member
תודה רבה!!! :*) יש לי עוד שאלה...

המוני תודות על ההסברים, הם ממש ממש עוזרים לי
אני מגיעה מכיוון ירושלים (כן כן, עיר הקודש), ככה שלפי מה שהבנתי שער ירושלים זה השער הראשון אליו מגיע האוטובוס. עכשו, יש לי עוד שאלה- איך מגיעים מצריפין לת"א? ניסיתי לבדוק באתר של אגד ולא מצאתי כלום. מת"א אני כבר יודעת איך להגיע לגלילות, אבל נראה לי שאני הכי אלך לאיבוד בעולם, ואין לי מושג איך להגיע לת"א... אז אני אשמח על כל תשובה גם בעניין זה
שוב, המון המון תודה!!! אה, ובקשר לטירונות שלי- ממש נהניתי בה, אז אם זה החלק הכי קשה- שיהיה! יעלי.
 
קשה להגיע לת"א

תלוי לאן, בכל אופן. מצומת ניר צבי (הצומת שמעל 8282) יש הרבה אוטובוסים שרובם יגעו בסוף לתחנה המרכזית (אחרי הרבה זמן) אבל אם את רוצה להגיע לרכבת את צריכה 247 מבית דגן.
 

Black Star

New member
תודה רבה! (שוב ../images/Emo13.gif )

ניסיתי לשוטט עוד קצת באתר של אגד, ולא הבנתי כלום... תודה רבה על כל התשובות, הן עוזרות לי המון. ומקסימום- אני מניחה שכבר יהיה לי את מי לשאול שם
בכל מקרה המון המון המון תודה, מצאתי מספיק פרטים בקשר לאוטובוסים שאני צריכה ואני בטוחה שבזכותכם (ורק בזכותכם) אני לא אלך לאיבוד... שנה טובה ומתוקה לכולם! יעלי.
 

Saba9

New member
לא כל כך קשה

מהחר"פ תחזרי לכביש הראשי (ענין של 10 דקות הליכה), בתחנת האוטובוס בצידו השני עוברים הרבה אוטובוסים שמגיעים לתחנה מרכזית ת"א - 461, 451, 455 ועוד.
 

Saba9

New member
תיקון קטן

רק תיקון קטן: המרפאה האוטופדית נמצאת בבניין החדש שבחר"פ (פשוט פונים ימינה אחרי הש"ג, ממשיכים קצת ברגל ורואים בניין חדש בצד ימין)
 

ArsaWhat

New member
הממ... אולי תוכלי לספר לנו

איזה תפקיד בחמ"ן תאיישי? אגב הניק הוא על שם השיר של רדיוהד? אם כן, אחלה!
 

Black Star

New member
טוב, אז ככה ../images/Emo13.gif

קודם כל- כן, הכינוי הוא אכן על שם השיר. שיר מקסים של הלהקה הכי טובה בעולם...
איזה תפקיד בחמ"ן? ככל שאני יודעת (וזה לא הרבה), אני הולכת לקש"ח (קשרי חוץ). איתי בטירונות היו עוד כמה בנות שהולכות לזה. זה נשמע טוב, אבל אני לא יודעת יותר מדי... טוב, זהו בערך. אני מקווה לדעת יותר בשבוע הבא.. שנה טובה, מתוקה ומהממת!!! יעלי.
 

נגה84

New member
יעל...

גם אני סיימתי טירונות ביום ה´ ואני חוזרת מחר להתחלת הקורס שלי בבה"ד 10, זה בידיוק לאן שאת צריכה, לחר"פ. אז אם את רוצה אני אוכל להדריך אותך איך להגיע...
 

idanyd

New member
לא ממש

למען האמת, החר"פ ובה"ד 10 נמצאים בקצוות מנוגדים של מחנה צריפין. בה"ד 10 ממש צמוד לשער ראשון, כלומר נמצא ליד שיכון המזרח של ראשל"צ, בועד החר"פ נמצא קצת מעבר לשער י-ם, כלומר על כביש מס´ 40 (רמלה-תל-אביב).
 

Shirari

New member
הגעה לגלילות

כולם כבר ענו לך בקשר לצריפין אז אני אענה לך בקשר לאוטובוס לגלילות. האוטובוס היחידי שעוצר בכניסה לבסיס הוא 149, דרך אחרת להגיע היא לרב מכר, כמעט כל אוטובוס עובר שם, ומשם יש הסעות עד לבסיס, כולל ליחידת המעבר.
 
למעלה