הצילו

הצטרפו למאבק נגד תופעת סימון אזרחים במדינה!
צפה בקובץ המצורף 85997 לא מן הנמנע ששמעתם על אדם סביבכם שטען ש"סיבכו אותו" הן על בסיס תחרות עסקית בלתי הוגנת והן במסגרת משחקי גירושין מכוערים.

תהיתם פעם איך זה נראה סיכול ממוקד?
כנסו לקישור הבא: חיסול עסקי - תחרות עסקית בלתי הוגנת - דוגמה חיה לתהליך סיכול ממוקדת לטובת חיסול חברה בתחום האנרגיה החליפית. תמצאו שם שלל ראיות בתצורת כתבי תביעה , כתבי הגנה, פרוטוקולים מדיונים , החלטות בית משפט, הקלטות ועוד. לאנשים הללו אין כתובת לפנות אליה - בתי המשפט ורשויות אכיפת החוק לא "מבזבזים" את זמנם על מקרים אלו. ובכך המסומנים הופכים לשק חבטות של תביעות השתקה עד אשר הם מושתקים לחלוטין במסגרת הליך חדלות פירעון (הליך בו לא ניתן להתגונן משפטית על תביעות שכל מטרתן הייתה פגיעה בשמם הטוב).
אלו מסיימים את התהליך עם תדמית פגועה לחלוטין, כל נכסיהם מוחזקים והם הופכים בעצם לאנשים שקופים ומושתקים עד להתיישנות. הצטרפו אלינו למאבק בתופעת סימון וסיבוך מתחרים עסקיים ובני זוג! התופעה מובילה לסיבוך אזרחים בחובות ולפגיעה חמורה בשמם הטוב .
אם לאנשים אלו לא יתאפשר לעשות צדק התופעה תמשיך להתרחב בשקט! ולבסוף תגיע אליכם או לקרובים לכם.
זה יכול לפגוש כל אדם בכל מעמד! אסור לנו לשבת על הגדר.
לתמיכה במאבק - יחד נקדם את מגן ל-מסומן
 

ai27

Well-known member
צריך לעשות הפגנות בכניסה לטבעון,
עד שנצליח לעצור אותו!
 

ניצן_54

New member
לעצור אותו בכל דרך אפשרית, לא הגיוני שזה בן אדם שאמור להיות מקצועי ולתמוך באנשים שזקוקים למצוקה בפורומים כאלה ושונים, אני איתכם! בכל מקרה, לנפגעים שנפגעו מאותו בן אדם ממליץ בחום על טיפול DBT כנגד חרדות ודיכאון ובעיקר כנגד הפרעת אישיות גבולית תקראו על זה ! לי זה מאוד עזר <3
 
למעלה