אז באוטובוס יש לסרוק קוד עם מצלמה ולאשר נסיעה, ולהציג לפקח
הצצה ראשונה: האפליקציה שתהיה בנוסף לרב קו
https://www.mako.co.il/news-channel...cmid=9ea78ad8262ff610VgnVCM200000650a10acRCRD
לא להתייחס לכך שכתוב "תחליף" - הרב-קו לא הולך לשום מקום בפועל
אם הוידאו לא נפתח, יש לנסות דפדפן אחר (IE פותח את הוידאו)
אז באוטובוס יש לסרוק קוד עם מצלמה ולאשר נסיעה, ולהציג לפקח
את אישור הנסיעה על המסך על פי צורך (הלך לך אם נגמרה סוללה - כאשר בפתרונות NFC או NFC SIM הטלפון עדיין יכול לשדר אות תשובת NFC על ידי ההשראה מהמתקף גם אם נגמרה סוללה או לשדר על חשבון רזרבה סוללה)
וברכבת יש לבצע הפוך: לפתוח נסיעה באפליקציה, לקבל את הקוד, ולהציג אותו לסורק בשער כניסה לרציף, ולסרוק ביציאה.
 
הארכת זמן הכניסה לאוטובוס וזמן המעבר לשער הרכבת.
 
ואם צריך כל פעם לבחור תחנת ירידה לקו אוטובוס, הבעיה שיש נוסעים שלא יודעים איך קוראים לתחנת הירידה, אלא מסתפקים בסימני זיהוי מראה האזור ("התחנה ליד הסופרמרקט" למשל, כמו כן יש קווים שבהם הכריזה כמעט קבוע לא פועלת (בעיקר ביו"ש) ).
 
הגדרת פרופיל נוסע להנחה (ראו איזה פרופילים יש: השנייה ה-59) - אוקי, עוור יכול לשמור את הרב-קו בכיס ויודע איפה בערך צריך להצמיד לתיקוף כאשר עולה לאוטובוס (הונחו והתרגלו למיקום מכשיר הנהג), אבל איך יסרוק קוד (איפה דבוק הקוד? כל פעם במיקום קצת שונה לפי דגם האוטובוס) ויבחר תחנת ירידה? אוקי, בטלפון יש אמצעי השמעה לשימוש בממשק הטלפון, אבל האם האמצעי הזה מפותח עד למצב שיודע לזהות ולהגיד בקול, מה בדיוק נסרק במצלמה?