הקבצנים בצמתים..

שכחת לציין את הסיליקון בדדיים.

תשמע יאיר, אני פגשתי את ענבל אור בתחנת המשטרה ביפו. היה לי שם איזה עניין עם דו"ח תנועה שחטפתי.. ובדיוק צעדתי שם בפרוסדור ארוך והיא באה לקראתי ככה בצעדים איטיים לצידה היה עורך דינה אני חושב שזה היה "ציון אמיר" אבל לא סגור על זה. ואז כשהיינו אחד מול השניה\ היא עצרה לרגע חייכה אלי את חיוך הבוטוקס המפורסם שלה. (כנראה שאני דומה לאחד הפראיירים שהיא דפקה.
) אני באותה שנייה החסרתי בטוח כמה וכמה פעימות. תשמע, הממזרתה הקטנה הזאת יש לה כריזמה בטונות וזה רק מתוך מעבר של אחד אל מול פני השניה. עכשיו תתאר לעצמך שהייתי מגיע למשרדים המפוארים שלה והיא הייתה עושה עלי את המניפולציות הנשיות הידועות. למשל המחשוף בשמלה והחיוך המזמין...
בטוח שהייתי רוכש ממנה כמה מגרשים וכמה בתים.
 
אתה לא צריך להרגיש רע מאד

אתה רק צריך לצאת מתוך הקופסא המרובעת שבתוכה אתה כנראה חי. והכי גרוע, גם תוקע שם יחד אתך את בנך. תשחרר. העולם זה לא רק שחור/לבן. תפתח את העיניים. תראה את היופי שיש מסביב.
 
אתה מסיק שההתייחסות שלי למין הנשי הוא פגום מיסודו

ולא עולה בקנה אחד עם ההתייחסות שלך אל אותו מין.. רק בשל העובדה ש"נידלקתי" על ענבל אור?
תראה, העולם מתחלק לשני סוגים של אנשים. מיניים כמוני למשל.
וא-מיניים. לכן זה אך טבעי שאדלק על חתיכה חמודה עם חיוך מקסים שחושפת זוג דדיים וגם אם היא נוכלת שעקצה עשרות לקוחות שלה. אין שום קשר בין דבר אחד לשני. סבא שלי עליו השלום אמר לי פעם:
ש "כל אישה שווה לפחות פעם אחת". "ומה אם אין לה שיניים" שאלתי כדי להכשיל אותו. "להפך, אם אין לה שיניים היא רק תעשה לך את זה באופן יותר יסודי".ענה סבי עליו השלום
אני מקוה שתקח משהו מהמוסר השכל הזה, יאיר ידידי.
 
היחס שלי כלפי המין השני הוא ענייני האישי והפרטי בלבד.

אני בטוח לחלוטין שכל נשותי בעבר בהווה ובעתיד מבסוטיות עד הגג מהיחס שלי כלפיהן.
אבל אם בא לך לעשות כאן "רוח" ולשחק את תפקיד "האביר על הסוס הלבן". מצילן האגדי של עלמות החן באשר הן...
שמפזר הצהרות פמיניסטיות מפונפנות שאני בספק רב אם אתה מתכוון לזה בכלל...אז תבושם. אני דוקא אוהב את ה"חוג למשחק" שאתה בונה פה.
בטח עכשיו תיבת המסרים שלך תופצץ בהודעות בנוסח: "קח אותי שרון". או : "עשה לי ילד"... חחחחח
יאיר, אתה חי בסרט, כפרה. תעשה לי טובה, תחסוך ממני את הבולשיט הפמינסטי המטופש הזה מילא נשים הן פמיניסטיות, זה מקובל ובסדר, אפילו סבבה. אבל גברים?
אני באמת לא מבין את הדחף הבלתי נשלט הזה של להסתמרטט ולהתפלש בעפר. ולו רק כדי שלצד שמך יופיע V ברובריקה של הליברל הנאור והמתקדם. ועל מה יצא קצפך? שבא לי על עינבל אור?
אז כן, בא לי עליה.
אני לא מתבייש בזה. היחס לבני המין השני לא צריך להיות מבזה. איפה ראית שאני מבזה? מה אתה הוזה?
 

אספרסו2

New member
גם לי קשה להאמין

שברגע האמת היית מעביר כסף לנוכלת יפה מצודדת מושכת וסקסית ככל שתהיה.
 
הקבצנים בצמתים..


שמתקרבים למכוניתכם.. עזבו עכשיו את הקטע ההומני של לתגמל אותם בכמה מטבעות. בד"כ רוב האנשים סוגרים את החלונות ומתקדמים עם הרכב חצי מטר קדימה כדי לשדר לקבצן, "לא, אני לא מעוניינת".. עכשיו לאחרונה יש דבר חדש בצמתים. אלה להטוטנים העומדים על סולם גבוה כדי שכל הנהגים יוכלו לצפות בשלל תרגילי אקרובטיקה שהם ממש לא רעים. אחרי זה הם יורדים מהסולם ומפזרים בועות סבון לאורך כל מעבר החצייה ותכף רצים אל המכוניות כדי לאסוף את שלל המטבעות מאותם נהגים נדיבים וכל זאת בתזמון קצר בין מחזור למחזור של הרמזורים. עכשיו בניגוד לקבצנים הנרקומנים שלמעשה אין להם מה להציע לנהגים בצמתים חוץ מריח גוף או ריח אלכוהול איום ונורא. האחרונים דווקא זוכים לפופולריות הולכת וגדלה ועל פי שלל המטבעות שהם אוספים מהנהגים השונים נראה שהם רק הולכים ועושים חיל. לכן אני מניח שלא ירחק היום ועל פי אמת המידה המתבקשת.. על אותם סולמות ממש.. תחלנה עלמות צעירות מופע סטריפטיז מטריף שבו הן תחשופנה את מכמניהן השופעות מול עיניהם של הנהגים הנדהמים.
אבל איך שאני מכיר את עצמי ובכלל את כלל הנהגים הישראלים. נוכח מופעים מהסוג הנ"ל כשהרמזור יתחלף לירוק אף אחד לא ימשיך לנסוע כולם יישארו תקועים ברמזור.
אני באופן אישי תמיד אהיה מוכן עם שקית מלאה מטבעות ברכב. על כל מקרה שלא יקרה.
https://www.youtube.com/watch?v=3CCAcz_pO18
 
ברור שלא.


מעניין לי את הת_ת קבוצת הרכישה שלה. כל מה שרציתי מאחת כזאת זה שתשחק לי קצת במוצץ.
איף יו נואוו וואט איי מין .
 
בדיוק, בדיוק כך.

עכשיו לאחרונה הזדעזעתי מכתבה אצל רפי רשף בטלויזיה הובאה הקלטה שבה גבר מודה שהוא אנס את המכרה שלו ובכל זאת המשטרה סגרה את התיק. אני הייתי בשוק. משהו השתנה לרעה אצל רשויות החוק. פעם אם מישהי התלוננה אפילו על הטרדה קלה, אז מיד היו תופסים וחוקרים עד שממצים. והנה תראה, הבנאדם אומר בפה מלא שהוא אנס אותה והיא גם הגישה תלונה נגדו על אונס. ולבסוף סגרו את התיק? אתה יודע ממה אני פוחד? הפחד שלי, שלא ירחק היום ובצמתים יעמדו כנופיות פשע ויגבו "דמי מעבר". כי אם אין משטרע אז למה לא?
 
למעלה