קראתי קצת בויקיפדיה על הקו המתוכנן להפתח ב2028 ויש לי כמה שאלות.
1-אם מדובר ב"רכבת על גלגלים" שלא מצריכה תשתית למסילות ונוסעת על הכביש, מדוע אמור לקחת כל כך הרבה זמן עד שתפעל?
2-כבר היום יש את קו 247 שלפי התוואי אמור להיות חופף ברובו,קיים גם קו 151 מרמלה לראשל"צ. בציר צריפין-לוד וצריפין-רמלה ובאר יעקב גם קיימים לא מעט קווים. מה תהיה התועלת של הקו החום אם במקום כל הנ"ל יפעל קו אחד? הרי התדירות לא תשתפר,עדיין האוטובוסים יעמדו בפקקים וברמזורים והמצב יהיה שיכולים להגיע 3 אוטובוסים יחד לתחנה מסויימת ואחר כך המתנה של יותר מחצי שעה עד האוטובוס הבא.
1-אם מדובר ב"רכבת על גלגלים" שלא מצריכה תשתית למסילות ונוסעת על הכביש, מדוע אמור לקחת כל כך הרבה זמן עד שתפעל?
2-כבר היום יש את קו 247 שלפי התוואי אמור להיות חופף ברובו,קיים גם קו 151 מרמלה לראשל"צ. בציר צריפין-לוד וצריפין-רמלה ובאר יעקב גם קיימים לא מעט קווים. מה תהיה התועלת של הקו החום אם במקום כל הנ"ל יפעל קו אחד? הרי התדירות לא תשתפר,עדיין האוטובוסים יעמדו בפקקים וברמזורים והמצב יהיה שיכולים להגיע 3 אוטובוסים יחד לתחנה מסויימת ואחר כך המתנה של יותר מחצי שעה עד האוטובוס הבא.