הקרנת בכורה של הפרק הראשון ב-VOD.

וואו. הרגע סיימתי את הפרק השני ....

מדהים, סדרה שגורמת לי להצטער שאין לי HOT
 

קיץ 2007

New member
ואוו אמש פתחתי V.O.D ו..

פרק נחמד מאוד :))) מסכנה אניה.. ואוו אניה משחקת ממש יפה!! יהודה דוב שם!! איזה בבון!!!
 
היי כולם...

אין לי הוט ככה שאני מסתפק בצפייה דרך האתר פליקס, אני אומנם ישיג בדרך זו או אחרת את פרקי הסדרה. אבל יש לי כמה שאלות.. כמה פרקים יש לסדרה? האם יש רק עונה אחת? יש מצב שהסדרה תגיע לערוצים ראשיים כמו ערוץ 1,2, 10??? [בשביל אלה שאין להם הוט?] ******************************************* סתם ככה, זו אחלה סדרה, מאוד נהנתי מהפרק הראשון, ממש נהדר !!!!
 

אושRתי

New member
דיברו כאן על עונה שניה ושלישית

ולגבי שאר השאלות אין לי מושג אך יכולה לנסות לבדוק.
 

linooy

New member
../images/Emo105.gifהיי

גם לי אין הוט.. וכמוך אני גם יוריד בדרכים לא חוקיות
יש לעונה הזאת וכניראה שגם לבאות יהיה 11 פרקים הוט כבר הזמינו עונה שניה ושלישית. יש מצב גדול שערוץ 2 יקנו את הסידרה כמו שקרה עם בטיפול. המשך יום נעים
 

אושRתי

New member
../images/Emo18.gifהורדות בדרכים לא חוקיות

אין לדבר בפורום על הורדות לא חוקיות. הודעות נוספות בנושא זה ימחקו.
 
הם כבר ביקשו לקנות

אבל הוט לא הסכימו אני לא חושבת גם שיסכימו הם משיקעים בסדרה הזאת יותר מדיי 170 אללף דולר לפרק שזה לא כולל את השאר..הם מתלהבים כ"}כ מהסדרה אז אין מצב שהם ילכו וימכרו אותה..
 
עונה

כמה פרקים יש לסדרה?11 האם יש רק עונה אחת?לא..הוט קנו עוד 2 עונות נוספות מראש יש מצב שהסדרה תגיע לערוצים ראשיים כמו ערוץ 1,2, 10???לא ניראלי..למרות שערוץ 2 ביקש להיות חלק מן הבורר הוט התנגדו..הסדרה ניראלי תהיה שייכת להם בלבד הם משקיעים המון מאוד בסדרה הזאת..ולכן אני לא חושבת שהם יביאו אותה לערוצים שלא בהוט(וגם עשו את זה רק שהוט יראו אז כך שלא ניראלי)
 
ממש יפה

ראית משהו כמו איזה חצי מזה,וזה נראה עשוי טוב...עוד לא נכנסתי לתוך הנושא אבל אני רואה שזו עומדת להיות סידרה טובה! ד"א,מישהו יודע כמה פרקים זה יהיה?
 
למעלה