הקשיבו לי כל חבריי פורום מוזיקה יפנית!!

Omer Kun

New member
הקשיבו לי כל חבריי פורום מוזיקה יפנית!!../images/Emo206.gif

אלה שעדיין פה ואני יודע שיש כאלה, כי גם אני תמיד נכנס ולא ממש מגיב. עומדים לסגור לנו את הפורום בשל חוסר פעילות. אנחנו צריכים להתחיל להיות פעילים אם אנחנו רוצים שהפורום היחידי בארץ שהנושא שלו הוא מוזיקה יפנית ישאר בחיים. אני לא יודע מה אתכם, אבל לי זה ממש חשוב, אז בבקשה, מי שעדיין כאן שיסמן
או
אם יש לכם רעיונות לשרשורים, פינות, סיקורים, אל תשמרו את זה לעצמכם! אני אנסה לפרסם את הפורום המת הזה כמה שיותר בפורומים אחרים, אבל בבקשה, אם הפורום הזה באמת חשוב לכם אז תפעלו גם אתם למענו, כי באמת באמת חבל שיסגרו לנו אותו אחרי כל הזמן הזה שהוא היה פתוח. אני אישית מבטיח לנסות להיות יותר פעיל. אנחנו צריכים להגיע למצב שיש לנו בערך 300 הודעות בחודש הקרוב, אם המצב באמת יהיה ככה, אז הפורום ישאר בחיים. אני יודע, גם אני לא פעיל במיוחד... אבל באמת שחבל על הפורום הזה, ואני באמת חושב שלמי שאוהב מוזיקה יפנית אז הנושא הזה צריך להיות חשוב לו. בבקשה מכם, שתפו פעולה, בשביל המוזיקה.. המשך יום נעים חברים!
 

nadav1232

New member
../images/Emo45.gif!!!

זה ממש ממש ממש יהיה חבל אם יסגרו לנו את הפורום אחרי 3 וחצי שנים. אז בבקשה לכל למי שנמצא פה, כל מה שעולה לכם בראש בקשור למוזיקה, אתם מוזמנים תמיד לפתוח הודעה! ^_^ נקווה שהפורום שלנו יצליח בזה ולא יסגר~~
 

Daybreaks Bell

New member
משהו שאני חייבת לומר

לפי מה ששמתי לב רוב חברי הפורום שומעים בעיקר פופ ויש כאן מעט מאוד אנשים, אם בכלל ששומעים גיי' רוק וויזואל קיי. זה נובע מכך שכל מי שמצטרף לכאן ואוהב רוק בד"כ עוזב כי אין לו מה לעשות כאן (זה כולל גם אותי, נכנסתי לכאן במקרה...). אז לדעתי צריך להוסיף כאן דברים שקשורים גם לרוק כדי שמלא לא יעזבו והפורום יהיה פעיל יותר... חשבתי אולי לעשות מן שרשור של "אמן השבוע"...להוסיף קישורים של שירים, ראיונות איתו...לחלוק תמונות.. משהו כזה.
 

GREEN Days

New member
אבל...

אף אחד לא מנע כמובן מאלה שאוהבים יותר רוק יפני (או אוהבים רק רוק יפני) להשתתף בפורום ולפתוח הודעות. פשוט בגלל שיש כאן כרגע יותר אנשים שאוהבים יותר פופ יפני אז יש את האפשרות לשוחח על זה ולפתוח הודעות ונושאים הקשורים לכך. אם היו מספיק אנשים שאוהבים רוק יפני הם גם היו יכולים לעשות את זה אבל במקום הם פשוט עזבו כפי שציינת... לפורום אין בעיה לקבל אנשים שאוהבים רוק יפני פשוט צריך שיהיו כמה או הרבה אנשים שמתעניינים בזה אבל לנו שאוהבים יותר פופ יפני אין בעיה עם הודעות ונושאים הקשורים לזה פשוט אולי אין לנו ממה מה לשוחח או לדבר על זה מפני שאנחנו פחות מתעניינים אבל כן בשורה התחתונה הפורום זה בשביל כל סוגי המסיקה היפנית (אולי בעיקר המודרניים ופחות המסורתיים כי 99%|\100% שומעים מוסיקה יפנית מודרנית ולא מסורתית/אנקה וכדומה).
 

nadav1232

New member
לגמרי נכון.

זה הם שהחליטו לעזוב, זה לא בגלל שהם ראו ששומעים פה ג'ייפופ. אם הם רצו, אז יאללה שהיו מפוצצים בכיף הודעות בנושאי ג'יי רוק, ממש אין לי בעיה עם זה, פשוט אני פחות מתחבר לזה. וזה נשמע לי רעיון טוב לעשות "אמן השבוע" :)
 

somegirl123

New member
לגמריי זה יכול להיות ממש מגניב אבל חייבים

להחיות פה קצת למה שקט פה כמו בית קברות O_O
 

Omer Kun

New member
אני לא יודע מה אתכם..

אבל אני קיבלתי את הרושם שקהילת האנשים ששומעת ג'יי-רוק בישראל די אוהבת להבדיל את עצמה משאר האנשים ששומעים מוזיקה יפנית. לא יודע למה, ככה זה נראה לי, וככה זה היה כאן הרבה זמן בפורום, (ואני לא מדבר על אנשי הפורום הותיקים שעזבו, אני מדבר על כאלה שמגיעים ועוזבים אחרי ההודעה הראשונה שהם שולחים.) הפורום הזה הוא לרשותכם, והוא נוגע לכל סוגי המוזיקה היפנית, לא משנה אם זה רוק, פופ, אנקה וכולי וכולי. גם הטעם שלי במוזיקה הוא לא ממש סטנדרטי. אבל אני בכל זאת מוצא את עצמי כאן.. אז גם אוהבים הג'יירוק הכבד והויזואל קיי יצליחו. הכל תלוי בכם. תביאו את חברים שלכם, תחיו את הפורום. זה לא שאוהבי הג'ייפופ כאן מונעים מכם לעשות את זה. ואני לא מדבר עלייך ספציפית, ואני לא מכליל אף אחד חלילה. אלה רק דברים שאני רואה.
 

somegirl123

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

לדעתי צריך לעשות תחרויות כמו שיר החודש אמן החודש וכו' :p
 

Hao Asakura

New member


באמת לאן כולם הלכו? היו פה פעם המון אנשים שהכרתי. בתכלס זה דיי מה שמונע ממני לעשות פוסטים - אנשים שאני מכירה עזוב, אין פעילות, אין דנמיות. זה צריך להשתנות או שהפורום ימות. אין לי בעיה לעזור.
 

nadav1232

New member
אז אל תמנעי מזה~ ס.ס

את מוזמנת להפציץ בקומי או מה שאת רוצה XDD
 
למעלה