הרב נעם פרל, מזכ"ל בני עקיבא,עדיין חייב התנצלות

הרב נעם פרל, מזכ"ל בני עקיבא,עדיין חייב התנצלות
[URL]http://www.tapuz.co.il/communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=36985&msgid=55940730[/URL]

http://on-the-left-side.org.il/הרב-נעם-פרל-מזכל-בני-עקיבא-עדיין-חייב-ה/

איתן קלינסקי – מורה לתנ"ך ומשורר

ההסתה הבלתי נסלחת שיצאה ממוחו של מזכ"ל תנועת הנוער היהודית-חינוכית, וקראה "לא להיעצר בקו 300 ערלות פלישתים" – חלחלה למטה.

במשך שנה תמימה אני מצפה מהרב נעם פרל, המזכיר הכללי של תנועת הנוער בני עקיבא – התנועה הגדולה המחנכת לערכי תורה ועבודה – שיביע התנצלות על הטפה לפוגרום ולרצח של פלסטינים.

מעם פרלבקיץ הלוהט של שנת 2014, דאבנו כולנו בשל חטיפת שלושת הנערים היהודים מגוש עציון, עוד בטרם שנודע על רציחתם. בדיוק ברגע הקשה של הכאב החליט רב בישראל, מזכיר כללי של תנועת נוער, לתת לנו שיעור כואב איך לא מחנכים בני נוער. בדיוק ברגעי הרתיחה החליט הרב ומזכ"ל בני עקיבא להעלות את חניכיו הדתיים על שרטון של התבהמות מתלהמת, שרטון הקורע לגזרים אותיות עבריות הספוגות קדושת החיים, אותיות שחברו לכלל המלים "לֹא תִּרְצַח". הרב נעם פרל החליט לשרוף חיים את הַדִּבֵּר "לֹא תִּרְצַח".

בימים הקשים הללו, כאשר הצבא עשה מאמץ עילאי לגלות את שלושת הנערים החטופים, כתב הרב נעם פרל אל כל חניכיו, והורה להם לצאת במחאה שתחייב את הממשלה "להפוך את צבא המחפשים לְחִַיִל יְהוּדִי נוֹקֵם, חַיִל שלא ייעצר בקו 300 ערלות פלישתים". הרב נעם פרל החליט שהוא עַם ישראל, הוא הציבור, וככזה הוא כתב: "רוב הציבור רוצה נקמה. אומה שלמה ואלפי שנות היסטוריה תובעים נקמה".

ההסתה הבלתי נסלחת שיצאה ממוחו של מזכיר כללי של תנועת נוער יהודית חינוכית, וקראה "לא להיעצר בקו 300 ערלות פלישתים" – חלחלה למטה. חבורות של נערים הפנימו בוודאי את המסר, הפנימו את ההיתר, והבינו שייעודם בחיים הוא להיות חֵיל נוקמים, חַיִל של "זקופי קומה", שלא ייעצרו בקו של 300 ערלות פלישתים. מתן ההיתר לחציית הקווים של בני אנוש, ממזכיר כללי של תנועת נוער ערכית, הוא לא רק פגיעה בערכי התורה – הוא מעשה פשע פלילי בלתי נסלח. ומי יודע כמה מהמתנכלים לפלסטינים ומשורפי המשפחה מדומא – צייתו להנחייתו של "הרב".

נעם פרל בייש את תואר הרב שבו הוא מתהדר. מה שהוא עשה כמזכיר הכללי של תנועת הנוער מתאים למנהיג של כנופיית רצח. נעם פרל עורר ימים חשוכים.

כל עוד נעם פרל נושא בתואר רב – הוא ממשיך להיות חייב התנצלות על אמירה אנטי-יהודית!
 
זה הגיוני
אם מישהו מתנהג כמו בהמה, זה מצדיק שגם אחרים יתנהגו כמו חיות.
 
כבר קבעו חכמים ממך לפני עידנים

שברומא כדאי ומומלץ שתתנהג כמו רומאי.......

מומלץ לשמוע לעצת חכמים אלו.
 
למעלה