הרגלי תזונה

משום מה, מעולם לא התחברתי למאכלי

קטניות ודגנים. או שמה שטעמתי בושל בחוסר ידע ואהבה או שזה פשוט לא טעים לי ולבני המשפחה. מלח אני לא מוסיפה לבישול. איזה תבלינים מעניינים (וחדשים עבורי)את מכירה ולמה הם משמשים? תודה.
 
התבלינים האהובים עלי

ובעצם , הומלצו לי ע"י רופא העובד בשיטת הרפואה ההודית, איור ודה: זרעי שומר, זרעי כוסברה זנגויל, מעט חילתית, כורכום כמון מוסקט וחריפות מקבלים מזנגויל. וגם פלפל אנגלי עלי דפנה קינמון הל חרדל שחור ומעט מאד פלפל שחור או לבן, ופפריקה, המוכרים כל כך. יש עוד?
 

אנילה1

New member
הייתה תקופה של שנה שאכלתי טיבעוני. בלי מלח

ובלי סוכר. הרבה פירות וירקות. וגם בלי מים, את הנוזלים קבלתי מירקות ופירות. לפי שיטת שטראוס. היה נחמד, לא קשה, כמעט שאין צורך לבשל. לא היה שינוי במצב הבריאות שלי. אז למה הפסקתי את הדיאטה? הפסקתי בגלל שלא יכולתי לאכול שום דבר במקום אחר. כל המאכלים הרגילים הרגישו כמו רעל, בגלל המלח והסוכר. החברים שלי נעלבו. לא יכולתי ללכת למסעדות. בקיצור, הייתי צריכה לוותר על החיים החברתיים שלי. אף אחד מהחברים שלי לא רצה לטעום דוחן. הם קראו לדוחן, אוכל של תוכים.
היה ממש לא נוח. אז ויתרתי על האוכל בריאות וחזרתי לצרוך אוכל רגיל כמו רוב האנשים בארץ. אם חיים בסביבה טיבעונית, צמחונית, וכאלה, אז ממש קל לשמור על דיאטה מיוחדת.
 
למעלה