הרוג ו 7 פצועים בנפילה באתר בנייה באשקלון

שי ז.

New member
הרוג ו 7 פצועים בנפילה באתר בנייה באשקלון

למה הם לא פוגעים בכלא אשקלון באגף של הבטחוניים?
 

שי ז.

New member
כיוצא חיל התותחנים וכבעל ניסיון של כ 20 שנות

טיווח בסדיר ובמילואים אני יכול להגיד באחריות מלאה שאתצ הטילים האלה ובצורת השיגור הנוכחית אי אפשר לטווח.
 
הרגעת אותי בדבריך, שי ../images/Emo24.gif.

חשבתי לתומי שהם סתם מפשלים והייתי חרדה ליום בו ילמדו איך לכוון
.
 

somebodddy

New member
לנסות לכוון קאסם זה כמו

לנסות לכוון בלון מסיבות שמנפחים בלי לקשור.
 

שי ז.

New member
לא בשיטה שהם יורים וגם עם כל הציוד והנתונים

עדיין על מרחק כזה דיוק של פלוס מינוס 2 ק"מ נחשב מעולה לנשק כזה. הטילים האלה מיועדים להישלח בכמויות של 16 עד 64 רקטות במטח ולכסות שטח גדול.
 
אוי לנו אם יקבלו כמויות כאלה של טילים ../images/Emo2.gif!

לדעתך ההפצצות מהאוויר באמת יועילו הרבה? למה טרם נכנסנו כניסה קרקעית? בדקתי הבוקר את תא הדואר, לא קיבלנו צו 8, לא חפצה בו ומפחדת לשלוח את בן זוגי לשם אבל מה לשעות, דיברתי איתו והוא מוכן ללכת אם יקראו לו כי אנו לא רואים פתרון אפקטיבי אחר. כמה כמה כמה זמן והמצב רק מחמיר מיום ליום, למה שר ה"בטחון" ממתין עכשיו, לעוד כמה הרוגי גראדים? או לבואת המשיח? לאור ההפצצות המצב רק מידרדר הרי
... לא, לא רוצה קורבנות בקרב חיילינו, אבל במצב תקין על חיילים להגן על האזרחים ולא להיפך, מה לעשות, מה לעשות?
 

שי ז.

New member
בפעולה כזו יש דברים שלא את ולא אני יודעים

וברור לכולם שהירי לא יגמר תוך יומיים או שבוע. להזכירך, במלחמת המפרץ הראשונה לקח לצבאות ארה"ב, בריטניה ועוד כמה מדינות קטנות יותר מחודש לצוד את כל משגרי הסקאד למרות שהרבה יותר קל לצוד משגר סקאד ממשגר גראד. אף אחד לא רוצה קורבנות מיותרים לא מקרב החיילים ולא מקרב האזרחים ולכן אנו צריכים לסמוך על שיקול הדעת של הרמטכ"ל ושל שר הביטחון ושניהם אנשי מקצוע מעולים בתחומם.
 
אני מקווה שמעולים, ברק לא מוצא חן בעיניי,

לא מאמינה לבן אדם הזה ובבן אדם הזה
... הלוואי ויכולתי לעשות משהו, לפחות משהו, חוסר האונים הזה
...
 
הרקורד של ברק הוא כשלון שנוי במחלוקת

באנאפוליס, בין היתר. הרקורד של ברק הוא תחילת פעולה בעזה רק לאור הבחירות, בין היתר.
 
קצת פחות רביב דרוקר והבריאות תשתפר פלאים.

את סבורה שאילו לא היו בחירות באופק, ברק היה נוהג אחרת אם בתום תקופת הרגיעה החמאס היה עובר לגשם רקטות כפי שעבר? אני לא מתכוונת בכלל להכנס איתך לויכוח פוליטי על ברק. כאן זה לא המקום, ועכשיו בטח לא הזמן לכך. על הרקורד שלו כבטחוניסט, קשה לערער.
 
את נכשלת להבין

כי את לא חשופה לתמונה הכוללת, ולכל השיקולים. ברק התחיל את הפעולה בזמן הנכון ביותר, וזו השורה התחתונה - ההצלחה. אני מאמינה שהוא קיווה להגיע לחידוש הרגיעה ללא פעולה יחד עם עסקת שבויים, וכמו כן שגלעד שליט עצמו מהווה שיקול (לא יחיד, כמובן, אבל שיקול) בשאלה האם והיכן להכניס או לא להכניס כוחות קרקע.
 
תני קצת קרדיט לברק

את לא צריכה לסמפט אותו, או לחשוב שהוא מתאים להנהיג את המדינה, בכדי להבין שהוא הדמות המתאימה ביותר לניהול המערכה הזו. ברק לא הציב, ולא היה מוכן להציב יעד כמו "הפלת משטר החמאס" שהיה גורר אותנו להסתבכות מיותרת ומדממת בעזה, למרות ששרים מקדימה דווקא רצו בכך והתלהמו נגדו בתקשורת הוא נשאר שקול והבהיר שמטרת המבצע היא לתת לחמאס מהלומה קשה וכואבת שתהווה תג מחיר להפרת השקט. בואי נשאיר את ההחלטה האם ומתי להכניס כוחות קרקע לאנשים שגם מכירים את תמונת המצב לאשורה וגם מבינים אותה יותר מאיתנו.
 
יש צדק בדבריך,

מה רק שלא נראה לי אמין לאחר הספין בפינוי בית המריבה, בפינוי בו אפרופו תמכתי אך האם הינך מגדירה את הדרך בה "הפתיע" את יושבי הבית כ"כשרה"? קשה לי לסמוך על אדם כזה אבל מבחינת עדיפותו להוביל את הפעולה הינך צודקת.
 
כשרה בדיוק כמו הדרך בה הפתיע את החמאס

מדובר בחבורת עבריינים אלימים, ללא קשר לדעותיהם הפוליטיות, ואלמנט ההפתעה הוא מה שאפשר פינוי חלק עם מינימום בלאגן בפינוי עצמו. מנהלים משא ומתן עם מי משטיל טרור רק כשאין ברירה. אם אפשר בלי - עוד יותר טוב. ברק הוא אשף הונאות.
 

ה דרומי

New member
צה"ל הכריז על שטח צבאי סגור

צה"ל הכריז על שטח צבאי סגור מצפון זיקים לאורך כביש 3411- כרמיה , יד מרדכי ומיד מרדכי לאורך כביש 34- דרומה עד הכניסה לשדרות. ולאורך כביש 232 דרומה ועד לסופו. על כלי התקשורת נאסרה הכניסה לאזור. ערוץ 7
 
למעלה