השאלה נשאלת על יחימוביץ`,אז בוודאי

השאלה נשאלת על יחימוביץ`,אז בוודאי

היא צריכה להשאל לגבי יאיר לפיד:מה הם הידע,ההכשרה,הניסיון,הכישורים,הפעילות וההשגים שעושים אותו ראוי להיות נציג ציבור בכנסת ישראל???!!! למה בפעם הראשונה שהוא מציג מועמדות לכנסת הוא מציב את עצמו בראש הרשימה??? למה הוא לא לומד תחילה את התחום ביסודיות,מלמטה,כחבר כנסת מן השורה???
 
שלום לך- המזמין לדיון אמיתי

מה שעושה את לפיד ראוי הוא היותו אזרח נקי כפיים ואכפתי, בעל יכולות ביטוי מרשימות וראש על הכתפיים עם הגיון בריא. העובדה שהוא נקי מאינטריגות פוליטיות היא יתרון. באותה הזדמנות ודווקא השבוע נזכיר את עמיר פרץ חסר הנסיון הבטחוני שבזכות החלטתו כנגד המערכת כולה יש היום "כיפת ברזל" מבצעית. לעיתים חוסר הנסיון מביא לחשיבה אחרת ורעננה, לעיתים אי הנסיון הוא לרועץ.
אגב- יחימוביץ' כבר הוכיחה את עצמה כחברת כנסת ראויה (לטעמי - יותר מרבים אחרים) וגם היא נכנסה לביצה ללא נסיון ביצועי.
 
שלום וברכה גם לך איילת עמית

/tapuzforum/images/Emo140.gif אני מסכים עם רוב הדברים שכתבת על יאיר לפיד. אינני מכיר אותו אישית אבל אני מוכן לקבל את דעתך עליו. ומה היא בעצם דעתך עליו? שהוא בחור נחמד,אינטליגנטי והגון (ואולי לא הרגשת נוח לכתוב,אז אני אוסיף:גם נראה טוב /tapuzforum/images/Emo6.gif ). אבל,איילת,כשמי כן אני:מזמין לדיון רציני,כן ואמיתי! האם את באמת היית מוכנה לטוס,את ומשפחתך,במטוס שלטייס שלו יש את הרקע והרקורד המקצועי הזה *בלבד* ?! היית מוכנה שרופא כזה ינתח אותך או מישהו מבני משפחתך (בעזרת-השם שלא תזדקקו לא את ולא בני משפחתך לרופאים עד 120 שנה!) ?! כתבת שחוסר ניסיון יכול להביא "לחשיבה אחרת ורעננה". זה נכון. אבל לא לזה אנחנו זקוקים! אנחנו זקוקים לחשיבה טובה,מעמיקה,אמיצה,שקולה,זהירה,מאוזנת,מרחיקת-ראות! חשיבה שתביא תוצאות טובות! לגבי עמיר פרץ:אני לא זוכר שהוא *לבדו* יזם וקידם את הפיתוח וההצטיידות ב"כיפת ברזל". אבל אולי אני לא זוכר היטב במקרה הזה. אולם אני בהחלט זוכר את תרומתו הלא כל כך חיובית למלחמת שלום הגליל השניה. רק בנס הוא לא הלך בדרכו של הרמטכ"ל דאז דן חלוץ! (או שהוא כן התפטר?). ובאשר לשלי יחימוביץ`:אכן היא ח"כ-ית טובה. אבל היא השקיעה לשם כך 4 שנים! לא קפצה ישר לראש הרשימה!
 
בוקר טוב- התעוררתי מרעש פיצוצי רקטות

יש הבדל בין מקצוע טכני כמו שתארת - רופא מנתח, או טייס לבין תפקוד בתפקיד ציבורי שבו יש חשיבות לשכל ישר, ראיית עולם רחבה, ערכי יסוד לפעולה, יכולת מנהיגות והנעה ועוד. לצערי- אם תבחן את חברי הכנסת הנוכחית והקודמות - תגלה שיש שם אנשים רבים שאין להם שמץ מכל אילו ואולי לא שמעת עליהם ועל פעולתם בכנסת אפילו.
תראה-אין מושלם. בכל בחירה שנבחר נצטרך להתפשר על משהו. תפיסת העולם שלי היא שלפעמים צריך להסתפק ב"מספיק טוב" ולא לצפות למושלם שבמושלמים.
לעומת האלטרנטיבות האחרות - יאיר לפיד ורשימתו מציבים אלטרנטיבה שמתאימה לסולם הערכים שלי, לדרך החשיבה שלי, לסדר העדיפויות שלי. יש שם אנשים שהם מודל לחיקוי והזדהות- וזה - מה שנקרא "דוגמא אישית" - הוא אחד מערכי היסוד למנהידות בעיני.
לגבי המיקום ברשימה-
לו היה משתלב ברשימה אחרת- לא היה מבקש מקום ראשון בה. היות והוא הקים את הרשימה- זכותו להיות המוביל שלה.
מכיון שממילא נלקח בחשבון שהוא לא יהיה ראש הממשלה בסיבוב הבחירות הזה- אין לי בעיה עם כל תפקיד אחר שיעשה.
 

שוהם א

New member
דווקא בגלל שהוא חסר ניסיון פוליטי הוא ראוי

כבר ראינו מה מקבלים מכל הפוליטיקאים הישנים - לרוב קומבינות, שקרים וזויות מאוד צרות של הבבואה שלהם.

אדם מוכשר יוכל להסתגל מהר מאוד למערכת במיוחד עם הצוות הנכון לידו.

אם תשים לב, האג'נדה של לפיד אומרת שאין פוליטיקאים במפלגה. ממשך הפוך על הפוך.

נוסף על הכל, כנראה שלא לפיד ולא יחימוביץ יהיו ראשי ממשלה בממשלה הבאה, ככה שהם ימצאו עצמם כחברי כנסת מן המניין - זה מה שרצית לא?
 
למעלה