השבוע זה מתחיל!

AdAmD1

New member
השבוע זה מתחיל!

המשחק המשודר שכולם מחכים לו, ה100K PLO התחיל היום, וימשך גם שבוע הבא. דוואן, אייבי, אנטוניוס, גלפונד, בריאן הייסטינגס וברנדון אדמס. ועל זה נאמר- IN YOUR FACE HSP!
 

Kgt1

New member
פרק ראשון קצת חלש, חוץ מהקול דאון של דוואן עם

2 פייר לגלפונד, אבל ברור לחלוטין שיש שם כל כך הרבה היסטוריה שדררר נותן לגלפונד בלוף בלוקרס שם בחצי מהזמן... ואהבתי את ההירו קול של אנטוניוס לאייווי, זה היה משעשע, ואופטימי :)
 

Kgt1

New member
כמובן שצריך לחכות כמה פרקים קדימה, שהמשחק

יהפוך לעמוק, כרגע זה ממש צ'אנס
 

2המרפא

New member
טוב הפרק הראשון היה בעיקר פליפים

אבל רואים את הרמה במשחק הזה. הדאבל סטראדל שרץ כל הפרק הפך את המשחק לפרוע לחלוטין אבל כיף לצפייה. לעומת זאת הפרק החדש של HSP היה פשוט עצוב הרמה שם היא קרובה לגיחוך.
 

Shaycus

New member
שאלה על אחת הידיים

גלפונד החזיק 3357 כשה35 הם תלתן הסטינגס החזיק 5789 וה9 הוא תלתן על הפלופ היו 2 תלתלנים, בטרן היו כבר 3 תלתלנים ז"א שלדלפונד היה צבע, אבל מה שמוזר לי זה שהיה רשום מבחינת אחוזים שלסטינגס יש 0% לזכות ביד, אם הקלף החמישי היה גם תלתן הוא היה נותן להסטינגס צבע גבוה יותר אבל למה היה לו 0% בטרן? אני פשוט לא ממש בקיא בחוקים של האומהה אז זה לא ברור לי..
 

2המרפא

New member
באומהה אתה חייב 2 קלפים מהיד שלך ו3 מהלוח

אם יש לך תלתן אחד ביד ויש 4 על הלוח אין לך צבע כי רק 3 קלפים מהלוח משחקים.
 

Shaycus

New member
הבנתי, עוד שאלה

מה הקטע של ה PLO, כאילו מה הקטע של הלימיט, ראיתי נניח שפטריק עשה רייז לדוואן מ21 הקופה נהייתה 37 ואז היה רשום למטה שגובה ההימור המקס' האפשרי של דוואן הוא 71 אלף, איך הגיעו למספר הזה? כאילו מה החישוב בהגבלת ההימורים שם? נניח נעשה את זה פשוט: אני עם 100 אלף, היריב עם 100 אלף, בליינדים 500/1000: אני עושה רייז ל3000, הוא משווה (נניח לרגע שאין את ההימורים של הסמול והביג בליינד) והקופה נהיית 6000 עכשיו אם הוא רוצה להעלות לכמה הוא יכול? ל6000? ונניח והוא מעלה ל4000 (הקופה עכשיו 10,000) לכמה אני יכול עכשיו לעשות לו רי-רייז? ל10,000? תודה מראש..מנסה ללמוד משחק חדש לגוון קצת. למרות שנראה לי שבמשחק הזה יש סווינגים פשוט מטורפים, כאילו אתה יכול לקבל פה צבע ולהפסיד לפולהאוס כל יד שלישית ולא נראה לי כל כך נדיר להיות עם פול ולהפסיד לרביעייה..
 

2המרפא

New member
גובה הקופה+גובה הרייז

בדוגמא שהבאת אם אתה עושה רייז 3K הרי רייז יכול להיות בין 5 ל9 שזה המקסימום. ה4בט יהיה 27
 

shaywh

New member
כשגובה הקופה כולל את ההשוואה שלך לרייז

לכן אם העלית ל3K, אז היריב יוכל להשוות 3K ואז להעלות את מה שבקופה שזה כבר 6K. בסה"כ הוא יוכל להעלות למקס' 9K. המשמעות של זה היא שרי-רייזים מעלים מאוד את הגודל של הקופה שעליה משחקים. נניח שיש 10K ושחקן מהמר על 8K, אתה יכול עכשיו להעלות עד ל34K (ה8 שהשווית ועוד 26 שיש עכשיו בקופה). לכן כשמישהו מעלה בפלופ באומהה זה לא מהלך תמים כמו בהולדם שאתה בודק את המצב שלך, אלא יותר כמו הכרזת מלחמה. לכן אייבי קיפל טופ-פייר לרירייז של גלפונד בלי לחשוב כמעט, אפילו שזה היה עדיין על סכומים קטנים. חוץ מזה היה נחמד. האקשן בסגנון שונה מהולדם, אבל היה תענוג לראות את גלפונד במגרש הביתי שלו וגם ההנאה מהצפייה היא יותר אינטיליגנטית. יותר להבין טווחים והסתברויות וכו'.
 

Shaycus

New member
תודה לשניכם

יש לי הרבה כסף וירטואלי אז את טבילת האש שלי אני עושה על כסף מזויף שם בבליינדים יחסית נמוכים, מנסה ללמוד קצת את המשחק מה הקטע של PLO, אין אפשרות לשחק NL OMAHA? או שזה לא מומלץ כי כמו שציינתי מקודם הסיכוי לקבל יד הוא כ"כ גבוה שלשחק NL במשחק כזה זה כמו לשחק רולטה רוסית?
 

Kgt1

New member
שיחקתי קצת NL OMAHA בבלק... חייב להגיד שזה

פסיכי, אבל זה בעיקר לא הגיוני, כי כמות האוברשאבס פרה היא הזויה... תחשוב שיותר מ-50% מהידיים שהם מולטי וואי, ייכנסו לאול אין בפלופ, כי כמעט תמיד יהיה לפחות שניים עם קומבו דרואוס/סטים.
 

2המרפא

New member
הידיים באומהה רצות כל כך קרוב אחת לשנייה

שדחיפות פרי זה רולטה נטו
 
למעלה