השיר האהוב של ערן צור - שלב הגמר

gellerj

New member
השיר האהוב של ערן צור - שלב הגמר

לאחר המתנה ארוכה ומורטת עצבים (בינתיים בחרנו כנסת חדשה..), להלן המתמודדים בשלב הגמר של תחרות השיר האהוב מאלבומי ערן צור: כשתבוא (מתוך אתה חברה שלי) הג'ינס הנמוכים (מתוך חותך בחתך הזהב) לשטוף (מתוך תכלית בתחתית) פרפרי תעתוע (מתוך פרח שחור) אליסה + קרבות תרנגולים (מתוך עיוור בלב ים) בלילות של ירח מלא (מתוך תכלית בתחתית) גלגל (מתוך חותך בחתך הזהב) כשבאתי לקחת אותה מהעננים (מתוך אתה חברה שלי) המכסה הירוק (מתוך עיוור בלב ים) בגן שלך (מתוך פרח שחור) קסיוס (מתוך אתה חברה שלי) כרגיל, עליכם לבחור ב-3 שירים, כאשר דירוג השירים יקבע לפי מספר הקולות לכל שיר. בהצלחה
 
זה כל כך קשה, לבחור רק שלושה!

ובכל זאת,הבחירה שלי: בלילות של ירח מלא הג'ינס הנמוכים בגן שלך אבל זה היה כמעט בלתי אפשרי לבחור. הייתה התלבטות קשה עם "פרפרי תעתוע" שהוא שיר נפלא, נפלא, נפלא כשתבוא, לשטוף, קרבות תרנגולים, גלגל, איזה שירים!
 

osn

New member
כן

זה ממש לא אפשרי לבחור. הם כולם כל כך יפים, וכולם של ערן... אז אני כנראה צריכה עוד זמן
 

gray star

New member
חדשה פה

1. הג'ינס הנמוכים 2. לשטוף לה ת'רגליים ולשתות את המים 3. גלגל
 
סיבה טובה לצאת לזמן קצר מנוכחותי הפאסיבית כאן

שלום! 1. המכסה הירוק "כמובן שהכל התחיל מן השבר מנסיון התעלמות וחיה שסוחבת רגל" - מחניק את גרוני ומעלה לי לחלוחית בעין... (ויש לציין שהשיר נבחר יותר בשל הביצוע החי בהופעות, ופחות בשל הביצוע האנמי מעט בדיסק, שבעצם אולי נשמע לי אנמי רק מפני שאת "עיוור בלב ים" קניתי בשלב יחסית מאוחר, אחרי שכבר הכרתי את השיר מההופעות). 2. אליסה + קרבות תרנגולים דוגמא לאיך טכסט שבמבט ראשון נראה סתמי, מקבל במבט (ושמיעה) שני ושלישי (ורביעי, וחמישי, ושישי ושביעי וש... נו, טוב, צריך לעצור מתישהו...(-: ) עומק ותחכום אליהם לא שמתי-לב בתחילה. 3. הג'ינס הנמוכים שיר חזק עם מנה נכבדת של אומץ אומנותי, שכל-כך מאפיין את ערן צור. (תגיד, מותר לי כבר לקרוא לך ערן, או שזה מוקדם מדי לפעם הראשונה?? ((-: )
 

michali36

New member
הבחירה שלי:

פרפרי תעתוע כשבאתי לקחת אותה מהעננים בלילות של ירח מלא
 

gellerj

New member
בחירתי

1. המכסה הירוק 2. בגן שלך 3. פרפרי תעתוע קשה, קשה.
 

smaak

New member
בחירתי

קסיוס (זה נחשב אגב? למרות שזה בדיסק שלו הוא מבוצע על ידי רונה קינן) אליסה+קרובת תרנגולים כשבאתי לקחת אותה מהעננים לדעתי בחלק מהתחרות בחרתי שירים אחרים, אבל מה זה משנה :)
 
למעלה