השיר שפשוט עושה לי את זה

שנץ

New member
השיר שפשוט עושה לי את זה../images/Emo79.gif

אז נכון שזה די בנאלי, ואפילו התסריטאים של friends חשבו על זה, אבל כל פעם שאני שומע את Chris Isaak - Wicked Game אני לא יכול שלא לדמיין אותי ואת אהוב ליבי (רק שיגיע כבר...) מתנשקים על האי הטרופי במקום כריס והכוסית האנורקסית שלו, עם כל החול והדקלים והעננים... מה השיר שעושה לכם את זה?
 

.m

New member
הממ...

לכוסית קוראים הלנה כריסטיאנסון, ופעם היא היתה סופר-מודל... אני ארחיב קצת יותר:
שירים שתמיד כדאי להשמיע לי כשמצבהרוח יורד: walking on sunshine ו- wake up it´s a beautifull morning.
שיר ש(עדיין) ממש קשה לי איתו: hello
השיר שלי: my way (בביצוע של סינטרה בלבד!)
שירים רומנטיים: משתנים... כל תקופה והשיר שלה...
בונוס אינפורמטיבי: פעם כתבו עלי שיר
mai
 

בוסון

New member
זה לא השיר שעושה לי את זה אבל...

יש לנורית גלרון שיר שקט וממש יפה שכתבה שירי ארצי הבת של... והוא נקרא " עשה לי את זה חזק " - לא לא בקונוטיציה שאתם חושבים... בקיצור להלן קטע ממנו : " מחפשת אותך בשבילים זרים , מדברת אליך באוזנים של אחרים , אתה אחד , שעשה לי את זה חזק , מתעוררת איתך במיטות סטורות , חלומות לא נותנים לי תשובות ברורוית כי, אתה אחד , שעה לי את זה חזק, והדרך במרחק , לא תיגמר , שמקום אחד בינינו , מוביל למקום אחר , כמו הדרך במרחק, אתה תישאר , ואני הולכת הלאה...כבר יודעת לוותר "
 

בוסון

New member
שיר שכן עושה לי טוב ושמייח הוא

ONE IN A MILION . על כל שאר השירים הכואבים שלאחר הפרידה לא בא לי ממש לדבר...
 

EyeSeeYou

New member
תמיד צריך לבוא מישהו ולגעת בנקודה

רגישה... 1. Viva Forever - Spice Girls (היה לי בן זוג קיטש, מה לעשות-אני אוהב אותו על זה) 2.Interlude- Morrissey (duet with Siouxsie Sioux) אולסו נואן אז מיי פיוטצ´ר וודינג סונג :)
 

xanadu

New member
אויש, איזה שיר....

אויש, איזה סקס היה לי לצלילי השיר הזה....
 

Liroy25

New member
אין לי שיר ספציפי...

והשאלה גם עושה מה? (קפה? מסאג´? מרטיט את נימי לבבי?) אבל בגלובלי: למצב רוח סקסי ואינטימי - "NONA" כל הדיסק. למצב רוח של טוב - שרית חדד! לפני יציאה ל"צכלצ" - הדיסק של "מנהרת הזמן"
 
שירים ומצברוחים...

כשעצוב, משום מה השיר Ready to Go של רפובליקה תמיד יכול לעזור ולעשות שמח. מדכא - "שבתות וחגים" של יודית רביץ, "Spending my Time" של רוקסט, "To The Moon And Back" של Savage Garden ועוד. ובכל מצברוח, תמיד אפשר עברי לידר... וכשעוגי מאוהב... טוב, מי שיצטרך לדעת על זה כבר ידע... צהריים טובים!!!
 

ELP

New member
תמיד עושה לי../images/Emo13.gif

Shine on you crazy diamond של Pink Floyd, שיר שנכתב על סיד באראט שהיה הגיטריסט הראשון של פינק פלויד שהשתגע מהסמים ואושפז במוסד... לא יכול בלי השיר הזה...
 

white star

New member
שירים שעושים לי את זה...

whitney hyuston - whitout you אנישומע כשרע לי וגם את הדיסק שומקום של אביב גפן. למצב רוח טוב אני אוהב דברים בקצב או סתם להאזין לגלגלץ
 
למעלה