השלושה של שארפ - לא קשור לפאלם

liat sa

New member
השלושה של שארפ - לא קשור לפאלם

הגיע במייל מחבר לפורום פאלם והחלטתי לעלות את זה כי זה הצליח להצחיק אותי . מדובר בקטע שנקרא השלושה של שארפ שם המחבר : הסופר חברתי הגרמנייה הגיעה בטיסה ממינכן בדיוק כשהמשחק התחיל. אני ופצצת המין האהובה שלי לא התראינו חודש, היא קרועה עלי, אני הרוס עליה, אבל כבר בנמל אני מזרז אותה. באוטו לתל אביב אני לא מרוכז בתיאורי הטיסה והנשיקות באוזן מציקות לי, אני מת שתסתום כי אני מקשיב לרמי וייץ (המעצבן והפרנואיד שבשדרי ישראל) ברדיו ונוסע בספיד מטורף הביתה, מסביר לה בנימוס לבנטיני שיש משהו נורא חשוב בדיוק עכשיו בישראל, בטלוויזיה, משחק כדורסל, מכבי, פיינל פור, זיקפה לאומית, לך תסביר לה שהם גרשו אותנו מאירופה ולכן זה תחליף הנקמה היחיד שנשאר לי ולשמעון מזרחי (אפילו שהוא מזרחי). רק מה, לך תסביר לבווארית לוהטת בת 24 עם משיכה מגנטית ליהודי שלה ומצפון שלם שיש לה לנקות (עם הלשון בלי שיניים), אז לך תסביר לה מי זה שמעון מזרחי. איך שמתחילה המחצית אנחנו נכנסים הביתה. כמו עבד סחבתי לה את המזוודה במדרגות, אבל אם להיות עבד אז שלה. בלונדה מסחררת, מטר שמונים ושתיים עם קיבולת בירה שעושה לי בית ספר לכדורסל בהנהלת אריה מליניאק. כנסי להתקלח אני מציע ומתפלל אבל אהובתי האירופית מדליקה כפתור בחולצה ואני טלוויזיה. אני מנשק אותה ועין אחת על המסך. זה הזמן להתוודות, היא כוסית שחבל על הבונקר של היטלר ולכן באמצע הרבע השלישי אני נשבר, מה לעשות, ככל שהמשחק מדרדר אני רואה את סדר העדיפויות המזוכיסטי והעלוב שלי: הגוף המסעיר בעולם יושב לידי על ספה ואני מעדיף את הזיעה של סבוניס אחרי שהוא קובר עוד שלשה? יש גבול. אני לוחץ על מיוט. היא יורדת לי. אני שם עליכם זין מכבי, איפה אתה באסטון, איפה אתה באסטון? הדבר הכי גרוע כשמפנקים לך צינור זה שוט של מוני פאנן. אני מנסה להתרכז מחדש. "וואטס רונג ויט יו" היא שואלת ומכבה את הטלוויזיה כליל. אני מפייס אותה ויורד להגנה בזמן. אוי, המנוש המגולח של אהובתי. אנחנו דוהרים, רבע אחרון התחיל אבל למי אכפת עכשיו, בגדים פזורים על הריצפה, גופות נצמדים, תנוחות משתנות, ספה חורקת, זזה, רועדת, ואז, שנייה לפני שאני רואה את האור כל השכונה שלי צורחת יש!!! שמרעיד את הבנין. היא לא הבינה למה ברחתי לה החוצה, למה צרחתי "סורי בייבי. וור איז דה רמונט קונטרול?". היא הלכה להתרחץ ממלמלת בגרמנית משהו. כשחזרה לסלון, עברו חמש דקות ההארכה, היא מצאה אותי שרוע על הספה, בוהה בשלג של ערוץ 1 עם חיוך ענק וזיקפה שמחכה לה כמו תותח.
 

AYELET1

New member
../images/Emo18.gif מעל גיל 18

1. יש לי רושם שאי אילו משתתפים בפורום ינהגו כך בדיוק כאשר ישנה תכנה מעניינת לפאלם
2. צ' צ' צ' מה שהאייקונים הללו (
) יעשו לתדמית זושה הורשאית המהוגנתת שלי
 
מישהו כאן הוציא דברים מהקשרם ../images/Emo6.gif

סתםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!
 

teevee

New member
מה קורה פה ../images/Emo123.gif

מה זה קשור לפאלם ? אפילו אם כן - מה על רמת הפורום ????? אפילו אין הערה על שירשורים !!!! מנסים בכוח להעביר אנשים לפורום החדש של .... ?
 

AYELET1

New member
התקבלה ונרשמה נזיפה על שרשורים../images/Emo8.gif

וברצינות: שם הפורום "פאלם וחברים" הוא כי יש את חלק הפאלם וישנו החלק של החברים, ואין דבר אחד גורע מהשני ...
 

teevee

New member
אז קבלי נזיפה גם על

אי הורדת ההודעה. (וזה כן ברצינות). כנראה שיש לי סוג אחר של חברים שלא רצים ומספרים בפרטים מדוייקים לחבר'ה, ואם הם מעוניינים לקרוא תאורים כאלה הם יודעים איפה למצוא אותם. ואם הם לא מעוניינים - לא רוצים להתקל בהם במפתיע. על אנשים אחרים שבתום לב מעלים יותר משרשור אחד את מאיימת - על מודעה שהוא גם בשרשור שלישי וגם לגמרי לא לעניין וגם פוגע את צוחקת.
 

AYELET1

New member
מה שקשור לפאלם שורשר.

אשמח אם תעלי גם את נושאים מעניינים (בענייני פאלם כוונתי...)
 

liat sa

New member
סליחה - שכחתי , בלהט הרצון לעניין

אותכם בתוכנות חדשות שנתקלתי בהם בבוקר , לא שירשרתי . סליחה שוב לא יקרה עוד פעם אבל אם כל יום אני רוצה להעלות משהו חדש , אז למה אני אשרשר אותו לזה של אתמול , או מותר לי לפתוח שרשור חדש ?
 

teevee

New member
לידיעת חברי הפורום ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo70.gif

מותר (ואפילו רצוי ?) יותר מהודעה אחת בעמוד בראשון: - בתנאי שהוא לא קשור לענייני פאלם - כנראה עדיף שיהיה בענייני סקס (נא לספק מפרט טכני מלא) במקום שתנאים אלה יגרמו להורדה מיידית ואולי חסימה הם יזכו אותך בזכויות יתר (מי אמר שסקס לא מוכר ?). הכל לפי מנהלת היחידה של הפורום.
 

eliram

New member
teevee, קצת הגזמת.

זה לא פייר מה שכתבת כאן. אני מסכים שתוכן ההודעה היה בוטה, אבל הוספה אזהרה שהתוכן לא מיועד לקטינים. אם ההודעה פגעה בך בכל זאת, הרי שהבהרת זאת. אבל מכאן ועד הסארקזם הזה יש מרחק. לפורום כאן יש כללים. וכללים ברורים. ההודעה הנ"ל עומדת בכללים. זה הכל. אם את לא מסכימה לכללים אלו, את יכולה להביע את דעתך. איילת כאן פעלה לפי הכללים, ואני חושב שההודעה ההיא צריכה להשאר. לא בגלל התוכן שלה, אלא בגלל העקרון. כמו שאיילת אמרה, הפורום הוא "פאלם וחברים". מותר לכתוב כאן דברים שאינם קשורים לפאלם. זה היה אופיו של הפורום מיומו הראשון כמעט.
 

liat sa

New member
תודה אלירם , מעריכה מה שכתבת

מבחינתי הפורום ומי כמוך זוכר עוד מהימים הראשונים ומהמפגשים שאדם אירגן בבאר שבע , שבאמת היינו חברים . נתקלתי בקטע מצחיק - אולי קצת בוטה אבל נחמד , שוב תודה על התמיכה אבל עם אני אעלה דברים זה יהיה רק על פאלם .
 
למעלה