השנה אין לנו היכן לחגוג את ליל הסדר

אנאבלית

New member
ניצת-אם זאת הייתה תגובתך אז אנחנו ../images/Emo51.gif

דומות-כי אם זו אני הייתי במקומך-הקוראת...בטח זאת הייתה גם תגובתי, כי אני מאד מאד רגישה!!!! בקיצור-אני שמחה שיש אנשים שמבינים אותי ויכולים להזדהות עם הכאב. אני ממרכז הארץ, וכנראה שיהיה לנו השנה היכן להתארח..... אני שמחה שכתבתי את ההודעה הזאת, כי לא תמיד יש לאנשים את האומץ להודות שאין להם היכן לחגוג, ורציתי שיידעו שזה קורה, ושזה כואב. אני מעריצה את מי שמזמינים ודואגים לאחרים, לכאלו שאין להם עם מי והיכן להיות. הלוואי שכבר יגיע היום ואני אוכל לארח בדרך שאני מדמיינת לעצמי. מאז שנפרדתי מאקס שלי-לא חזרתי לעצמי במובן הזה, וזה מאד חסר לי. תקראי גם את שאר התשובות שלי אם תרצי. תודה לך על הרצון לעזור. כל הכבוד לך!
 
אנאבלית ../images/Emo24.gif

את יודעת,מי שעבר כאב יודע גם להרגיש את האחר,אבל אני מאמינה ששתינו גם יודעות לחוות את האושר. שמחה שמצאתן היכן להתארח ושיהיה לכן החג הכי טוב שיש. ואגב גם אני מטבורה של המדינה.
 

אנאבלית

New member
היי ממתינה -חשבת עליי? באמת?../images/Emo24.gif

אז ככה....ראשית-מה שכתבת לי למעלה היה לקוח כאילו מקטעים שאני כתבתי לאחרים כשהיו במצבי וכשאני הייתי זאת שמעודדת אותם-את בטוחה שלא העתקת אותי מאיזה מקום?
הרבה זמן לא יצא לי לקרוא מישהי שכותבת ומרגישה כמוני....כאילו שמת לי מראה מול הפנים....
בקיצור-את ליל הסדר העברנו בסוף אצל הורי, ללא קריאת ההגדה, חסכנו לעצמינו והאמת?ממש לא הפריע לי-כי באתי אליהם כלכך עייפה בגלל שהקטנה לא נתנה לי לישון אחרהצהריים....אז-את שירי הפסח שרתי לה באמבטיה, ואת מה נשתנה שרנו אצל הורי, וזה הספיק לנו! היום שמתי לה את הקלטות שיש לי על חג הפסח-שירים וסיפורים, וזה באמת מספיק ומספק. היא בסך הכל בת שנתיים וקצת....וחוץ מזה ששמענו על הפיגוע ברדיו-וגם אילו רצינו לשיר-כבר לא היה מצב רוח.....אז פה דווקא הרגשתי שלנו לפחות הם לא הצליחו לקלקל ולהרוס.... קיבלתי חוץ ממך עוד מספר הצעות לחגוג ביחד את החג מאנשים זרים שאינני מכירה, מהפורומים....וזה מאד מוזר בעייני. אני חשדנית מטבעי, כך שלא הייתי לוקחת סיכון לפני שאני מכירה את האנשים, אבל בכל זאת זה די מרגש שאנשים שאינם מכירים אותי בכלל פתחו את ליבם והזמינו אותנו!
 

ממתינה

New member
יופי יופי יופי

ממש שמחתי לשמוע שהסתדר לך ולא לא מעתיקה (סנובית מידי בשביל להעתיק) ממש שמחה בשבילך והמשך חג שמח ונקוה בלי פיגועים אלא עם חיוכים למען הילדים המקסימים שלנו.
 

אנאבלית

New member
היי ניצת-נדמה לי שגם אביגיל מהמרכז

אז אולי נוכל מתישהו לארגן מפגשון? יש לכן משהו כזה בתכנית? אם כן-תודיעו לי בבקשה!
רק קחו בחשבון שיש עוד פורומים שאני משתתפת בהם, וגם שם עורכים מפגשים, אז אתן גם מוזמנות לשם.
 
הכי סבבה לבד

הדבר הכי טוב בלהיות חד הורי זה שלא צריך יותר לראות את ההורים של ה X. בעיקר לא בפסח. אז כשהנוער איתנו בחג ולא נוסעים לחול כבר מאלתרים משהו. כאשר הם עם ה X מעבירים את ערב החג בסבבה לבד בלי שיעשו מסביב פירורים של מצות ישפכו יין או דברים כאלה. תחשבו שזה עוד יום שישי....... נסו ותהנו
 

ממתינה

New member
גם עצוב וגם סבבה

עצוב כי אני חולה עליהם מתגעגעתם אליהם ובחיי רגע אחריי שהם חוזרים הרעש מתחיל הבלאגן והמלחמות ביניהם פשוט רבים כמו "ערבי ויהודי". אבל באמת גם סבבה אין מה לאמר , מי היה נותן לי לשבת פה שעות איתכם כשהילדים בבית? ולישון מתי שבא לי ולקום מתי שבא לי ולא לבשל כי לא בא לי לא רע באמת להסתכל על הכוס המלאה, אבל די די מספיק לי עוד יום יומיים וחייבת לראות את הילדים האלה כבר.
 

אנאבלית

New member
מבינה את כל הצדדים של זה......../images/Emo8.gif

היה לי ויש לי מכל הכיוונים...גם איתם וגם בלעדיהם. אבל אין לי את השקט של ממש לבד בלי ילדים כי הקטנה שלי כל זמן אתי.זה קשה, אבל זה מה יש. מבינה את הגעגועים לילדים כשהם אינם כי חוויתי את זה בעבר וגם היום לצערי.... מחפשת דווקא מישהם עם ילדים להיות ביחד בסופי השבוע. לא משנה לי גיל הילדים, העיקר שיהיו ילדים.נמצא כבר מה לעשות ביחד. ובעצם-מי שרוצה להפגש איתנו כשהם בלי הילדים-גם מוזמנים, בכיף......
מי רוצה את מספר הטלפון שלי? למי יש כאן איסיקיו?
 
למעלה