השקת אולם התצוגה השלישי של רשת "הומפיקס" לעיצוב הבית

בחודש שעבר, נערכה השקת אולם התצוגה השלישי במספר של רשת עיצוב הבית הומפיקס בפתח תקווה. לאירוע ההשקה הוזמנו מיטב מעצבות הפנים של ישראל ומגוון אנשי מקצוע מהתחום שנתנו טיפים ומידע לנוכחים.




https://studio.youtube.com/video/v_Q34f86Cu0/edit

צילום: עופר עברי​



הסניף החדש של הומפיקס, הממוקם בלב פתח תקווה, מתהדר באולם תצוגה מרווח ומודרני המציג את קולקציית הריהוט והאביזרים הנרחבים של הרשת.

החנות מציעה מגוון רחב של סגנונות וטעמים המאפשר ללקוחות למצוא בקלות את הפריטים הרצויים ולקבל השראה ממבחר אפשרויות העיצוב הקיימות.



1694546796217.jpeg

צילום: עופר עברי​



במהלך האירוע, הייתה לאורחות הזדמנות לחקור את אולם התצוגה וליצור אינטראקציה עם הצוות המקצועי שהיה במקום כדי לסייע ולספק עצות עיצוביות. מעצבות הפנים שנכחו התרשמו במיוחד ממגוון הסגנונות ומההקפדה על הפרטים הקטנים המוצגים בכל מוצר.

בנוסף לחוויית אולם התצוגה, אירוע ההשקה כלל הרצאות אינפורמטיביות של אנשי מקצוע בעלי שם מתחום עיצוב הבית. מומחים אלה שיתפו את התובנות והמומחיות שלהם, והציעו טיפים ומגמות חשובות כדי לעורר השראה בקהל.



1694546795224.png

צילום: עופר עברי


ההרצאות כיסו מגוון רחב של נושאים, החל מבחירת פלטת הצבעים הנכונה ועד למקסום מקום בדירות קטנות.

לסיכום, פתיחת הסניף השלישי של רשת הומפיקס זכתה להצלחה מסחררת, כשהיא מציגה את מחויבות המותג לחדשנות ולשביעות רצון הלקוחות. עם קולקציית הריהוט והאביזרים המגוונים שלה, רשת הומפיקס ממשיכה להיות יעד מומלץ לחובבי עיצוב ובעלי בתים המעוניינים ליצור חללי מגורים מסוגננים ופונקציונליים. הסניף החדש עומד להפוך למוקד ליצירתיות והשראה בעולם עיצוב הפנים.
 

קבצים מצורפים

  • 1694546749991.png
    1694546749991.png
    5.5 MB · צפיות: 0
נערך לאחרונה ב:
למעלה