השרשור הארוך מכולם.

ליטון

אין לך שום הוכחות חותכות. אז מה עם שכבתי עם גאולה כהן, שולמית אלוני ויעל שטרנהל ? אתה מתכוון להגיד את זה למשטרה ?
 
רק שיהיה ברור!!!!!!!

שוטרים יקרים הולדן מאיים עלי.. זה לא אשמתי.. הוא אמר שאם אני לא אשרשר לו הוא יהרוג את היבחוש שלי!! אין לי ברירה.. זאת לא אשמתי הוא אשם בהכל!!!!!!!!!! ו... אני יודע עליו פרטים מפלילים אני מוכן להיות עד מדינה !
 
ובכלל

בקרוב פסח......מישהו בא אליי לחסל את מלאי הבירות שלי ? נשארו לי כל כך הרבה בירות... הו שיט, אסור לי אלכוהול השבוע....פאק לא נורא......יחכה לאחרי הסדר יעל הרשתה לי להשאיר את החמץ אם אני לא אגע בו :)
 

שווארמה

New member
פחח

הוספת תגובה שליחת הודעה באי מייל הדפסת הודעה עשר הודעות אחרונות של כותב זה
 
אוקיי, הכתיבה עכשיו כבר רובה אנכית

עכשיו אני אספר לכם בדיחה......נראה אם מישהו יצליח להבין אותה פעם אחת היה פיל ובואש......הפיל בא לבואש ואומר לו: תשמע, אני שכחתי מי אני....אולי תזכיר לי הבואש: תשמע, אתה גדול, אתה לבן, יש לך חדק, אתה בטח פיל הפיל נזכר... אז הבואש גם כן שכח מי הוא, וביקש מהפיל להזכיר לו: אתה קטן, אתה שחור, אתה מסריח.....אתה בטח תימני
 
רגעעעעעע שאני אבין!!

רק אני נשארתי לשרשר פה עם עצמי? איפה שווארמה?? איפה הולדן שצריך לשאת בתוצאות?? אני לא אשם!! אני חף מפשע!!
 
ועוד בדיחה

שכמובן יהיה לכם נורא קשה לקרוא אותה....... איש אחד הולך ביער עם ילדה קטנה. הילדה אומרת לו: אווווויי נורא קר כאן, ונורא מפחיד.... האיש: את מפחדת ??? אני עוד צריך לחזור לבד
 
לי עדיין יש 2 ס``מ

שבהם אני יכול לקרוא משהו.....אני רוצה לראות מה קורה כאשר זה מתכווץ לגודל של אות אחת......
 
אני יודע מה קורה

הוא פשוט לא יכניס את זה יותר פנימה וישרשר את הכל אחד מתחת לשני, אבל בחיים הוא לא יגיע למצב שבו נגיע לגודל כתיבה של אות בודדת. מבינים ?
 
למעלה