השרשור של אדם

orguy

New member
אוקיי....

תראה, זה ממש נחמד הטקסט טוב ! אתה שר טוב! אבל משהו שם מתפספס אני מרגיש, אני לא יודע מה להגדיר את זה אבל משהו חסר לי..... אולי זאת ההגשה שמאוד מאוד מזכירה את אביתר בנאי.... ופחות אותך..... זו רק דעתי, עשה בה כרצונך...... בהצלחה! אני מאמין בך!
 

orguy

New member
נ.ב.

ואני לא בא להגיד פה שאני כזה טוב או להתיימר להיות יותר ממה שאני כי אני זה אני וזהו לא פחות ולא יותר וגם לי יש המון המון מה להשתפר אז זו רק דעתי, שוב אני אומר.......
 

mmmbam

New member
אור!!!! ../images/Emo2.gif

נחמד לפגוש אותך גם פה :) [מעיין, פורום גלעד שגב P:]
 

orguy

New member
מכיר אותך מעיין!!!!

אההה זה כנראה היה בשביל אלה שמופתעים לקרוא ולחטט כדיי להבין איך את מכירה אותי...... כיף לראות אותך גם פה!!!!
 
ממממ

אממ כן, בד"כ, הודעות פחות חשובות עולות למעלה ומורידות הודעות קצת יותר חשובות למטה, לא ראיתם? יש דיון מקיף ושלם על חוסר היכולת של 'תפוז' לאכסן את כל ההודעות :)
 
שלי כן, שלהם לא, יש מטרה לפורום הזה

וזה לא לפתח שיחות אישיות בין אנשים, בעצם, זה בד"כ לא המטרה של כל פורום
 

mmmbam

New member
אם לא יהיו שיחות בין הגולשים-

הפורום הזה, ובעצם כל פורום, יהיה ריק ומשעמם. כמו שאמרת, יש מטרה לפורום, ואני שאלתי את אור מה הקשר שלו לנושא הפורום. זה כן קשור לפורום.
 

sok777

New member
הוא צודק..

לפורום הזה יש מטרה מסויימת, אני שמח שנפגשתם מחדש אבל מספיקה הודעה אחת.. אפשר מסרים.. מישהו פתח שרשור של תגובות ליצירה [שוב בנפרד..] ואתם מדברים בה, זה לא לעניין. האמת, הוא צודק. בכל אופן, ליוצר השרשור, תפסיק להמציא שאנחנו אומרים שלתפוז אין מקום, זה אתה המצאת, כולה אמרנו לך לא לפתוח יותר מדי אשכולות ואתה עושה פיל מנמלה.. חבל, לא? בנוסף, פתאום כשיש הודעה שלך אז הודעות אחרות לא חשובות? הכל חשוב באותה מידה, לא צריך ללכלך עליהם שהם לא חשובים.. ובאמת, תפסיק לחשוב שההודעות שלך הן הכי חשובות כאן, זה לא לעניין.. אם אתה עצבני, אל תרד לרמה שלהם. סופשבוע נעים, סער.
 
למעלה