,השתלות -תרומת אונות מן החי

לבנון

New member
,השתלות -תרומת אונות מן החי

עבר כבר נצח מאז שצפיתי בסרט התעודה בטלויזיה אבל רק היום מצאתי את הזמן להתייחס אליו. מצד שני, אני לא רוצה לכתוב יותר מידי אם אני לא מרגיש שיש אנשים שקוראים ומגיבים. אז לפני שאכתוב מה שאני מרגיש, רציתי לשאול- יש גולשים שראו את הסרט? האם אתם מעונינים להתייחס אליו? מצפה לתשובה!
 

jasmine38b

New member
ברוכים המצטרפים ../images/Emo24.gif

1. צפיתי בסרט ששודר בלילה לפני כשבוע, ואפשר שאינני היחיד. האם עליו מדובר? 2. כשם שאני מניח, שעד היום היית בחזקת גולש פסיבי, הרי שניתן לשער, שיש גולשים פסיביים רבים. (וזו הזדמנות לקרוא להם להצטרף !!!) 3. אם יש לך מה להגיד, אז קדימה ! 4. בקשה קטנה : מאחר ומדובר בנושא רגיש, אנא, התעכב יותר על הניסוח לפני שתלחץ"שלח\שדר". בצפיה לבאות ; יסמין
 
ללבנון, ליסמין ולכל

גם אני מצטרפת לברכות למצטרפים. בשיחות שנהלתי עם גולשים אני שותפה לתחושה שישנם גולשים פאסיביים, כנראה לא מעטים, ולצפיה שמספר המשתתפים יגדל. אין לי ספק שאנשים מוטרדים בנושאים רבים, או שיכו לים לשתף מנסיונם את האחרים, ואני מקווה שהשימוש בפורום יהיה יותר ויותר פעיל. לעצם הנושא שנרמז, אני מקווה שתהיינה תגובות. לבנון, מנוסח פנייתך אני מתרשמת, שכמו שיסמין כתב, הנושא רגיש גם לך, ואולי זו הסיבה לזהירות. אני מציעה שבכ"ז תנסח מחשבה, או אולי תתאר בקצרה את הנושא - לפחות שתי תגובות (לדעתי, שלוש!) מובטחות לך. אולי תספר לנו כמה מלים כלליות עליך ועל הקשר לcf?! להתראות!
 

לבנון

New member
הסיפור שלי

לפני שנים בן משפחה שלי המתין זמן רב להשתלה. לא ידענו אז, ואני בכלל לא חושב שהייתה אז השתלה מן החי. אחר כך שמענו על אפשרות כזאת והתחלנו לדבר בבית על "אילו". ההרגשה שלי הייתה אז שבגלל שאנחנו לא עומדים בפני החלטה כזאת לכולנו היה ברור שאם היו מציעים לנו לתרום אונה היינו מסכימים - כי מה לא עושים כדי להציל מישהו אהוב - אבל בסתר לבי ידעתי שאני הייתי נורא פוחד, ואפילו קצת שמחתי שלא פנו אלי. מאז אני כל פעם שומע על ניתוחים כאלו ועל הצלחות (אם אני לא טועה, כל מי שיצא מישראל ללוס אנג´לס עבר את הניתוח בשלום) וכשאני חושב על זה דעתי משתנה. אם לאמר את האמת כבר מזמן לא חשבתי על הנושא, אבל כשראיתי את הסרט הכל חזר אלי, ומעניין אותי מה מרגישים היום אחים או בני דודים של מועמדים להשתלה, ומה מרגישים המועמדים בעצמם. ואולי גם אלו שכבר עברו את התהליך. וכל מי שחושב על הנושא - כמובן.
 
ללבנון

אני חוזרת בי משאלתי. רק אחרי שכתבתי ראיתי את הסיפור האמיתי.
 
למעלה