התאוששות קשה מניתוח מעקפים

eyalsr1

New member
התאוששות קשה מניתוח מעקפים

ד"ר שלום רב, אבי עבר לפני 5 ימים ניתוח מעקפים מס' 3 בחייו. תהליך ההתאוששות קשה - אין התייצבות מדדים. מדי פעם ישנן הפרעות בקצב הלב וירידת לחץ דם המצריכים שימוש בשוק חשמלי (קרה 4 פעמים עד כה). כרגע ישנו מיעוט שתן. כמובן שהכל תחת הרדמה מלאה והנשמה. ב-30 שעות האחרונות לא חל אירוע של הפרעת קצב לב, אך עלתה בעית מיעוט השתן. עד כמה התופעות האלו סטנדרטיות/חריגות אחרי ניתוח כזה? האם ניתן לצאת מהתהליך הלא נעים הזה בשלום? האם כל יום שעובר רק מרחיק אותנו מהסיכוי שנראה אותו מתעורר או שניתן להיות אופטימיים גם לאור התופעות המוזכרות?
 
תשובה

אייל היקר. מכיוון שאיני מכיר את אביך ואיני מטפל בו - לא אוכל לתת הערכות לגביי העתיד. התמונה שתיארת היא אכן רצינית ומניסיוני אוכל רק לומר שהכרתי חולים רבים שהיו במצב קשה ושבו לאיתנם. לצערי ישנם גם כאלו שלא. אני בטוח שהצוות המטפל יוכל לתת לך תמונה מדוייקת יותר באשר למצבו של אביך. חזק ואמץ.
 

eyalsr1

New member
תודה ד"ר. אבא מתאושש!!!

לאחר 8 ימי הרדמה - אבא לאט לאט מתעורר ומגיב לנו. יש יציבות בלב ובשאר המדדים. אמן שימשיך כך. לכל המשפחות הדואגות - תקראו את הפנייה הראשונה שלי לאתר ותבינו עד כמה חמור היה המצב - ובינתיים (טפו-טפו-טפו) השיפור נמשך ויש אור בקצה המנהרה. חזקו ואמצו!!
 
למעלה