התבגרתי מהר מדי...ולא מיציתי את גיל ההתבגרות

MARIANUSH

New member
התבגרתי מהר מדי...ולא מיציתי את גיל ההתבגרות

שלום אני לא יודעת אם הגעתי לפורום המתאים להביע את בעייתי המוזרה אבל אני מקווה שבכל זאת יהיה פה מישהו שידע איך לעזור לי או אולי להציע רעיונות ... אממ...אני לפני כמה ימים הפכתי לחוקית...בת 18...ועכשיו וגם קצת לפני היה לי נורא קשה עם זה...זה נשמע לכם מוזר? טבעי ביותר כי זה נשמע מוזר לכולם!!! הרי זה הגיל שכוולםם מתים כבר להגיע אליו... אני אישית עדין מרגישה כמו בת 15 ...אני מרגישה שאני עוד ילדה...ורוצה לנצח להשאר ילדה...!!! אני מרגישה רק עם זה שאני מסיימת את גיל ההתבגרות....הוא עבר לי מהר מדי ולא הספקתי לנצל אותו ולהנות ממנו! אני מרגישה כאילו לא מיציתי את הילדות ואת גיל ההתבגרות!!! :( בכללי אני לא מוגדרת כילדותית להיפך כבוגרת... אבל בפנים אני פשוט...ילדה! ונורא קשה לי עם זה שאני כבר חוקית...שזה אומר...בגירה...!!! עברתי לצד השניי...של המבוגרים!!! ואני ממש לא רוצה להיות שם עדיןן!!! לא נהניתי מספיק בגיל ההתבגרות...לא יצאתי מספיק לא ביליתי...לא היו לי כמעט מערכות יחסים... אני מאוד מקנא בנערות שעדין בגיל 14-17... פשוט מגיל 18 הכל נהיה רשמי מדי...משעמם מדי...גדול מדי!!! אני כל הזמן יוצאת ביציאות מוזרות כאלו לאימא שלי או לכל מיני אנשים: "18 זה עדין ילדה נכוןן??". ... :( אני משתגעת1!!! פשוט לא מאמינה שהגעתי כבר לגיל הזה...! מרגישה גדולה מדי...למרות שבעצם לא מיציתי שומדבר שיגדיר אותי בתור גדולה!!! מרגישה כמו בת 15!!! אבל בת 18!!! מה עושיםם??? איך יוצאים מזה???
 

DjALIEN

New member
אז תנצלי עכשיו/tapuzforum/images/Emo13.gif

עדיין את יכולה לצאת ולבלות
 

MeWithoutU

New member
שלום לך../images/Emo140.gif

מה לדעתך את חושבת שפיספסת? גיל הוא רק מספר...את טוענת שיש הבדל בין גיל 17 לגיל 18, לדעתי אין. זה שאת בת 18 לא אומר שאת לא יכולה לעשות דברים שהייתי יכולה לעשות לפני חצי שנה, שנה. זה לא שיש איזה חוק שאומר: "אוקיי הגעת לגיל 18, את נחשבת לחוקית ובוגרת ומעכשיו אסור לך לעשות מה שעשית לפני חצי שנה כשהיית בת 17." לכן אני לא מבינה למה את כל כך לחוצה...
את עדין יכולה לצאת לבלות, עכשיו אפילו יש לך יותר מקומות לצאת אליהם שהרי מיועדים לבני 18 פלוס. מערכות יחסית, דווקא עכשיו יהיו לך יותר מערכות יחסים (אם תחליטי) והן יהיו יותר רציניות ומעניינות. בנוסף...המעבר בין התבגרות לבגרות לא קורה בין רגע. יום אחד את בת 17 ועדין מתבגרת ויום אחרי את בת 18 וצריכה להתנהג "בהתאם" לגילך....זה תהליך שקורה עם הזמן בלי קשר לגילך... אל תלחצי...קחי את זה בקלות ותמשיכי להנות מהחיים. ואם יש משהו שרצית לעשות ועדין לא עשית - עכשיו זה דווקא זמן מצויין!
 

MARIANUSH

New member
תודה :)

פשוט זה נורא מלחיץ לחשוב על זה שמעכשיו הכל בידיים שלי ואני אחראית על הכל... ואני כבר לא ילדה..... ואני מרגישה כזאת קטנה...אני רואה נערות בנות 16 15 שעברו יותר ממה שאני עברתי אם זה מבחינת מערכות יחסים ועוד דברים...ועצוב לי... תמיד חשבתי "יש עוד זמן" "יש עוד זמן" ושאני יכולה לדחות דברים... ואז פתאום אני בת 18...ואני קולטת כמה דברים פספסתי...בכמה דברים עוד לא התנסתי...וכמה דברים בחיים עוד לא טעמתי...!!! ואני מתביישת קצת...אפילו חבר עוד לא היה לי!!!
 

MeWithoutU

New member
היי שוב../images/Emo13.gif

קצר סדר בדברים...
את טוענת שעכשיו את לא ילדה ושאת אחראית על הכול. אז תראי, קודם כל את לא אחראית על הכול, אבל כן אחראית למעשים שלך. וזה שלפי החוק את כבר לא נחשבת לילדה, לא אומר שאת לא יכולה להתנהג כפי שהתנהגת לפני חצי שנה. אולי קצת מפחיד לחשוב שפתאום נפלה עלייך אחריות כלשהי, מצד שני תחשבי שאחריות זה דבר טוב. להיות אחראית זה משהו שאת זקוקה לו בחיים כדי להתקדם. אבל תחשבי גם שאף אחד לא מצפה ממך להפסיק להתנהג אחרת רק כי גדלת בשנה... כמו שאמרתי קודם זה תהליך ארוך...זה לא משהו שבא ביום אחד...לכן קחי לך את הזמן...
אני לא מבינה מה את חושבת שפיספסת, כי לא פספסת כלום! מה שעוד לא הספקת לעשות בגיל 16-17 את יכולה לעשות גם בגיל 18-19-20 וכו'...(לפי מה שהבנתי את טוענת שפיספסת הזדמנות לבלות ולהנות) - ולהנות ולבלות את יכולה בכל גיל.
כתבת: "תמיד חשבתי שיש עוד זמן" - ברור שיש לך עוד זמן. יש לך זמן לעשות הכול, זה לא שאת עכשיו בת 50-60 וכרגע הבנת שאת מבוגרת ולא עשית כלום עם החיים שלך - את עדין צעירה, צעירה בת 18 שיכולה להנות מהחיים, את האמת שהכייף בחיים מתחיל רק עכשיו! אומנם הכייף מלווה גם באחריות כלשהי מצידך, אבל זה משהו טוב ולא משהו שאת אמורה לפחד ממנו. את תמיד יכולה להתנסות, את תמיד יכולה לטעום!
בקשר לזה שאת רואה נערות יותר קטנות שכבר עברו יותר ממך, זה היופי - כל אחד מאיתנו הוא שונה ומיוחד (העולם היה נראה ממש משעמם אם כולם היו אותו דבר ועוברים בדיוק את אותם דברים באותו זמן) לכל אחד הזמן שלו, הרגע שלו, והחיים שלו. את לא צריכה להיות עצובה בגלל זה. אולי הן עברו יותר ממך לפי מה שאת טוענת, אבל מי אמר שהן עברו רק דברים טובים? זה שהן עברו יותר ממך לא עושה אותן יותר טובות או משהו וזה לא אמור לתת לך להרגיש רע עם עצמך. אין לך במה להתבייש...
ואז מה אם עוד לא היה לך חבר?אני מכירה הרבה אנשים בגילך שעדין לא היו במערכת יחסים, ואני אפילו מכירה אנשים מבוגרים ממך שעדין לא היו במערכת יחסים. כמו שאמרתי, כל אחד הוא שונה...ולכל אחד הקצב שלו בחיים.
את צעירה! את רק בת 18! זה הזמן להנות מהחיים...לא מאוחר להנות, ההפך!עכשיו הכי כייף להנות
את יכולה לעשות כל מה שרצית לעשות לפני שנה...זה שגדלת בשנה לא משנה כלום! אני כל כך ההפך ממך, תמיד רציתי להגיע לגיל 18, רק חיכיתי לגיל 18... יש לך עוד חיים ארוכים לפנייך, יש לך המוןןןןןן זמן לעשות כל מה שתרצי
 

second place

New member
ממש אין לך ממה לדאוג../images/Emo13.gif

תקשיבי גיל 18 זה מממש אבל ממש לא סוף של שום דבר. בכלל אומרים שבימינו גיל ההתגרות נגמר רק בגיל 30. למען האמת הכיף מתחיל רק עכשיו. בגיל ההתבגרות את תלוייה בהורים שלך, בבית הספר, יש חצ'קונים והורמונים ושינויים. אף אחד לא סגור על עצמו. עכשיו רק מתחיל הכיף האמיתי של הצבא, של הטיול בהודו, או בדרום אמריקה או תאילנד. של לשכור לעצמך דירה עם שיתופים או שותפות לש ללמוד ולעבוד ולעשות המון כיף.זה שהגעת לגיל 18 לא אומר שהכיף נגמר, זה רק אומר שהוא התחיל.... וזה סבבה לגמרי שאת מרגישה בת 15, קחי את החיים שלך לאט, תתבגרי בקצב שמתאים לך, אל תלכי ישר לצבא תעשי מכינה קודם... אף אחד לא מכריח אותך להתבגר ואת לא נמצאת בשום תחרות אז באמת שאין לך שום דבר לדאוג ממנו.
 
למעלה