התגלה גן למיגרנה אצל נשים

peach20

New member
התחיל לכאוב לי הראש...../images/Emo13.gif,אבל בעצם כתוב

שרק 10 עד 15 אחוזים מוסברים בעקבות הגנים שזה ממש כלום. יכול להיות שימצאו עוד גנים שיסבירו את שאר האחוזים? אני יודעת שיש אנשים שאין להם בכלל מגרנות או אאורה (ראיית ניצנוצים- האמת שזה היה לי פעם). גם מענין שמצאו את זה רק לנשים- זה גן בתאחיזה לכרומוזום X?
 
מיגרנה ואחריות אישית

כל מקום שכואב ופגוע - איננו נושם כראוי = רמת החמצן בו ירודה. חסימה באזור ובדרך אליו - העורף ועוד - מונעים זרימת חיים תקינה ויוצרים לחץ עודף. טיפול בבעיה ובסיבות שגורמות לכך - עצירות מעיים, תזונה לקויה, מצבים דחק ולחץ נפשיים, דאגות ועוד ...... - יביאו לשיפור ולשחרור אף מוחלט מהמיגרנה. לחפש את הגן ולהאשים את התורשה, כלומר את אבותינו היקרים - זהו פשע וטמטום - איננו מביא לשום מזור והאדם הפרטי ממשיך לסבול. ועד, שתימצא תרופת פלא, איזה הוקוס פוקוס , ממילא, הסבל יימשך בינתיים. גם תרופות קסם לאותו מקום בלבד - לא תפתורנה את בריאות האדם. הסיבה השורשית תחריף ו/או תחפש פרצה אחרת. ואז מה ???? תשתמשו בעוד תרופת פלא עם תופעות לוואי שליליות גם בדרך כלל. קחו אחריות ושנו את אורח-החיים שלכם/שלכן - כן, גם לגברים יש מיגרנות - למדו לחיות בנחת-רוח ובשלווה, לנשום נכון, לתקן את יציבת הגוף ולשחרר את העורף התפוס והמכווץ, לאכול בריא יותר - כלומר, להימנע ממאכלים הרעים ולהרבות בבריאים, פעילות גופנית מתאימה ועוד... בהצלחה לבריאות איתנה ורעננה, שבוע טוב וחודש טוב ומבורך,
שלומית נצח
 

deathcaster

New member
עוד רופאת אליל?

פורום זה עוסק בחדשות המדע "טיפול בבעיה ובסיבות שגורמות לכך - עצירות מעיים, תזונה לקויה, מצבים דחק ולחץ נפשיים, דאגות ועוד ...... - יביאו לשיפור ולשחרור אף מוחלט מהמיגרנה." - רפואת הרמב"ם כבודה במקומה מונח, היא פותרת את כל הבעיות. "כל מקום שכואב ופגוע - איננו נושם כראוי = רמת החמצן בו ירודה"- מוזר.... בגידולים סרטניים יש אנגיוגנזה הגורמת לאספקה נהדרת של דם עשיר בחמצן, ובכל זאת זה גורם לכאבים. כיום ברפואה האמיתית הפתופיזיולוגיה של מיגרנה היא תחילה התרחבות כלי דם ואספקה מוגברת של דם באזור הכואב. "לחפש את הגן ולהאשים את התורשה, כלומר את אבותינו היקרים - זהו פשע וטמטום - איננו מביא לשום מזור והאדם הפרטי ממשיך לסבול. ועד, שתימצא תרופת פלא, איזה הוקוס פוקוס , ממילא, הסבל יימשך בינתיים."- מיגרנה נחשבת למחלה תורשתית הנקבעת ע"פ מס' גנים ולע בגלל גן יחיד. תרופת פלא זה אצל רופאי אליל, ברפואה הקונבנציונאלית אין תרופות פלא. "גם תרופות קסם לאותו מקום בלבד - לא תפתורנה את בריאות האדם. הסיבה השורשית תחריף ו/או תחפש פרצה אחרת. ואז מה ???? תשתמשו בעוד תרופת פלא עם תופעות לוואי שליליות גם בדרך כלל."- רוב הסובלים ממיגרנות מפסיקים לסבול מהן בגיל 50-60, אז כנראה שלא צריך למצוא את "שורש הבעיה" שהוא סיסמה של רופאי אליל, כאשר אין להם מושג על מה הם מדברים. "קחו אחריות ושנו את אורח-החיים שלכם/שלכן - כן, גם לגברים יש מיגרנות - למדו לחיות בנחת-רוח ובשלווה, לנשום נכון, לתקן את יציבת הגוף ולשחרר את העורף התפוס והמכווץ, לאכול בריא יותר - כלומר, להימנע ממאכלים הרעים ולהרבות בבריאים, פעילות גופנית מתאימה ועוד..."- מיגרנה מתרחשת גם אצל אנשים בריאים ששומרים על תזונה נכונה ופעילות גופנית. שוב, פורום זה עוסק בחדשות המדע, אם יש לך משהו מדעי לחדש לנו, בבקשה, אם את רוצה לכתוב עוד על רפואות אליל, יש פורום "מבוכים ודרקונים" שישמח לקרוא את כתבייך.
 
מדע המיגרנות מעניין

זוהר היקר - תודה על הארותיך. סליחה שפגעתי מאוד ברגשותיך המדעיים. אתה נשען על מה שמלמדים אותך - ואולי מבית הוריך - ואני נשענת על מה שלימדו אותי, שמוכיח עצמו מזה אלפי שנים. ומעניין, שבמסגרות רפואה קונבנציונלית פוחדים מהמונח "שורש הבעיה". זאת, מדוע - כי מתעסקים רק עם הסימפטומים. וכל אבר בגוף איננו, חלילה, קשור לזולתו. כי לגוף יש חלקי חילוף, ממילא - אז, מה הבעיה ? ואגב, הכינוי שלך deathcaster - לא נראה לי שתואם ללימודי המדע ואמונותיך המדעיים - שם מוזר ביותר, הייתי אומרת שהוא, אכן, מתאים לעובדי אלילים. בכל אופן, בהצלחה בשמחה ובברכת שבוע טוב וחודש טוב וליל מנוחה לבריאות איתנה ורעננה,
שלומית נצח
 

deathcaster

New member
תגובה

"סליחה שפגעתי מאוד ברגשותיך המדעיים"- לא מקבל את סליחתך, שכן היא אינה בתום לב. "אתה נשען על מה שמלמדים אותך - ואולי מבית הוריך" - אינך מכירה אותי, ולכן אל תסיקי מסקנות שגויות לגביי. "ואני נשענת על מה שלימדו אותי, שמוכיח עצמו מזה אלפי שנים"- שרלטנות מוכיחה את עצמה במשך אלפי שנים, כל עוד ישנם פראיירים, לכך אני מסכים. בגלל זה גם אלוהים מצליח כל כך, זו שרלטנות מבריקה. "ומעניין, שבמסגרות רפואה קונבנציונלית פוחדים מהמונח "שורש הבעיה"."- לא נכון, במסגרות רפואה קונבנציונאלית עוסקים במדע, ומדע חוקר את מה שהוא יכול להגדיר ולכמת, האם את יכולה להגדיר ולכמת את המושג "שורש הבעיה" כפי שאת מגדירה אותו בכדי שהוא יוכל לעמוד בניסוי מדעי? לא נראה לי, אחרת רפואת האליל לא הייתה רפואת אליל. המדע לא פוחד משום דבר, הוא רוצה לחקור, רופאי האליל מפחדים ממחקר בקרביים של השיטות שלהם, מעניין למה? "מדוע - כי מתעסקים רק עם הסימפטומים. וכל אבר בגוף איננו, חלילה, קשור לזולתו. כי לגוף יש חלקי חילוף, ממילא - אז, מה הבעיה?"- כשל לוגי מסוג ARGUMENTUM AD IGNORANTIEM, המדע לא מתעסק עם רק עם הסימפטומים, אחרת ... לא היה לנו צורך באנטיביוטיקה, בין השאר. חבל שאת מנסה לעשות רצח אופי למשהו שאינך מבינה בו. "כי לגוף יש חלקי חילוף, ממילא - אז, מה הבעיה ?"- טיעון ילדותי ביותר. "ואגב, הכינוי שלך deathcaster - לא נראה לי שתואם ללימודי המדע ואמונותיך המדעיים - שם מוזר ביותר, הייתי אומרת שהוא, אכן, מתאים לעובדי אלילים."- ראשית, אני שמח מאוד שאת מכירה בעובדה שאת שייכת לעובדי אלילים. שנית, אין ספק שמהות הכינוי שלי בתפוז קשורה לנושא שאנו דנים בו, כשם ששלומית יכולה לחיות לנצח, אבל משום מה השכלת להציץ בכרטיס שלי ולהבין ששמי הוא זוהר, אז יכולת להימנע הטענת ה-AD PERSONEM על שם המשתמש שלי, אבל גם הסטת נושא והסקת מסקנות שגויות זו טקטיקה להתחמק. בדיוק כמו שאם אכתוב כי אם יש לך רק 10 חברים בפייסבוק זה יעיד עלייך שאת אדם בודד. אבל חשבתי שאנחנו כותבים בפורום מדעי לגופו של עניין ולא לגופו של אדם או להבדיל לגופו של שם המשתמש של אדם. לסיכום: אין לי שום בעיה עקרונית כנגד רפואה אלטרנטיבית (לרבות שיטת בייטס), מלבד העובדה שכל תחומי הרפואה האלה, אינם פתוחים למחקר אובייקטיבי, דבר שמוליד הרבה סימני שאלה באשר למהימנותם, ורופא אליל המגן בקנאותו על מקצועו עד כדי כך שהוא משפיע על הלקוחות שלו להימנע מרפואה קונבנציונאלית ואף מזלזל בה כמוך, משול בעיניי כשרלטן וכפושע. גילוי נאות רק כדי להוכיח שאני לא נגד רפואה אלטרנטיבית: אני עובד במכון הגסטרואנטרולוגי ברמב"ם, שם אני עושה את הדוקטורט שלי, המכון משלב בצורה אינטרדיסציפלינארית רפואה קונבציונאלית, אלטרנטיבית ותזונה קלינית לחולים המטופלים שם. אני גם מעריץ את הרמב"ם ואת ספרי הרפואה שלו, בייחוד את "ספר הקצרת", אבל מכאן ועד לזלזל ברפואה קונבציונאלית? אפילו הרמב"ם היה סוקל אותך על דברי כפירה כאלה. הרמב"ם? למה להרחיק לכת עד אליו? "מלכה ושריה בגויים אין תורה - אם יאמר לך אדם: יש חכמה בגוים - תאמין... (ואם יאמר לך אדם) יש תורה בגוים - אל תאמין " (מדרש איכה רבה פרשה ב סימן יג). לא הכל יכולה לפתור הרפואה הקונבציונאלית, בינתיים, היא פותרת את הרוב,רפואה מסוג אחר לעומת זאת....לא כל כך. וגם אם לא תסכימי לכך...זה לא ישנה זאת.
 
למעלה