התגעגעתי-אז חזרתי

slomit308

New member
התגעגעתי-אז חזרתי

בדיוק ביום נישואי ה1 התגרשתי-לא יאמן בן האדם התחתן על מנת לעבור תיקון מנישואיו הראשונים שהיו זועתיים, התחתן איתי על מנת להתגרש" כהלכה" את התיקון לא יכל לעשות עם הראשונה -כי היא כבר נשואה,למאהב שלה מימי נישואיה.......... ידעתי שתחכו לי......
 

מיקי*

New member
וואו מקוה שלא הבנתי את מה שאני חושב שהבנתי

בעצם, לא ממש הבנתי כלום... אפשר הסבר?
 
זה נשמע ככה:

פרק א' שלו: הוא בחתונה ראשונה- אישתו בוגדת בו- הם מתגרשים. אישתו לעבר {גרושתו} מתחתנת עם המאהב שלה מימי היותם נשואים. בין פרק א' לפרק ב' הבנאדם מחליט(?!) שהוא צריך תיקון מהנישואים הראשונים ע"י זה שיתחתן שוב ויתגרש בצורה טובה. פרק ב': הוא מתחתן עם שלומית. ובמלאות שנה לנישואים (שנה יהיה נקי לביתו, לא?!) כדי להשלים את התיקון- הם מתגרשים.
 

מיקי*

New member
וזה בידיעתה של שלומית מלכתחילה?

הוא ידע זאת מלכתחילה? או שזה התברר במהלך השנה???
 

slomit308

New member
מלכתחילה

מראשית נישואינו היא טיפטפה לו,שכדאי לו להתגרש והיא תעשה כן,והם יחזרו לחיות יחד אפילו בלי נישואים, הילדים כמובן שמחו-כי ככה זה ילדים(רוצים את אמא ואבא יחד-והמחיר להם לא משנה), את העניין הזה הילדים היותר צעירים סיפרו לי בפרוטרוט.
 

slomit308

New member
הבנה מצויינת

עכשיו בעידוד 2 מבניו הוא מנסה לשכנע את גרושתו לשנות את הסטטוס שלה כנשואה בשנית,על מנת שתתגרש(למה לה) ותתחתן איתו בשנית אך הוא כאיש חרדי שכח שאי אפשר לשאת את גרושתו אם היא נישאה בינתיים........... את זה הוא יבין בקרוב כי היא לא מעלה בדעתה להתגרש מהאיש החדש שלה ,שהוא ממש זכייה בפיס בפרס הסופר גדול, הלוואי עלי-בקרוב-וגם עליכם.
 

מיקי*

New member
אבל את היית מודעת לרצונו זה?

יתכן ואם זו היתה כוונתו מלכתחילה, הרי שנישואיכם לא תקפים כלל ויש אפשרות לבטל את הקידושין מלכתחילה.
 

slomit308

New member
במחילה

תקראי בהמשך....... ואני מתכוונת לכתוב על זה ספר
|
 

דוני אם

New member
זה לא נשמע טוב...

מה שלא יהיה... אני משתתפת ומחזקת אותך
שיהיה לך שבוע מוצלח
 
../images/Emo2.gif ../images/Emo4.gif

וקצבת נכות נפשית, הוא מקבל? חחחח....הוא בהחלט צריך תיקון נפשי.
בכל אופן, ברוכה השווה
 

דורוני12

New member
אוי

היי שלומית אני חדש פה וממש צר לי בחיים לא חשבתי שיכול לקרות לי דבר כזה ואני מאמין שכל אחד חושב ככה זה נדוש ונמאס לי שאומרים לי תהיה חזק אבל תהיי מי שאת כנראה חזקה.... שיהיה לך רק טוב בחיים וב"ה בשורות טובות ב ק ר ו ב
 

slomit308

New member
בחיים לא הייתי מאמינה

אלה מילים נהדרות שמבטאות קורבנות,אני מתייחסת-כעת,לעניין כאל שיעור או תיקון כי ברור לי שזה הכל מלמעלה . ושהאיש הזה היה אמור להיות האיש שאיתי,(כי אני עדיין אוהבת אותו).
לדעתי היום,נישאנו מוקדם מידי (הוא היה גרוש רק שנה),וטרם עיכל ופינה את העבר. אני גרושה שבועיים,ב"ה ללא כעסים,למרות הפגיעה הכלכלית והנפשית, אני בתהליך מואץ של התאוששות,ומודה להשם על החברים/ות,על החיים,על הפרנסה שמתחילה עכשיו ,ב"ה יש אבא בשמיים שמתכנן הכל בהשגחה פרטית,ואפילו שלא ראים את זה עכשיו עין בעין ברור שהכל לטובה,ועוד אברך על הכל,כי מכאן רק אצמח, תודה על ההשתתפות ברגשותי,ממש הקהילה כאן תומכת ועוזרת,ברוכים תהיו כולכם.
 

slomit308

New member
חזרתי

לא צריך לקחת ללב,לכל אחד יש סיפור,ואם נבקש(יפה-ובאמת נקשיב) נגלה סיפורים מרגשים למכבירץ ב"ה החיים ממשיכים,לפעמים בעלייה לפעמים בירידה ,אבל העליות רבות יותר ,ובמצבים כאלה מתגלים החברים האמיתיים,שלא נותנים לך להיות למטה ולהתבכיין-אלא לקום לעשות מעשים ולקדם את עצמך. וככה עשיתי,ונכנסתי לעסק חדש!!!
 
למעלה