התחייבו לזיכוי טלפונית ע"פ נציג שירות - סלקום

einat162

New member
התחייבו לזיכוי טלפונית ע"פ נציג שירות - סלקום

כשהחלפתי מכשיר (מסמארטפון אחד לשני) הייתי צריכה להחליף גם כרטיס סים (בגלל הגודל) במרכז השירות הנציג הציע לי לשנות חבילה כי שנים הייתי (ועודני) עם שיחות ומסרונים בלבד (פר שימוש).
ציינתי בפניו שאני לא רוצה חבילת גלישה כי אני לא משתמשת- אלא באינטרנט אלחוטי פתוח כשנגיש לי. שנים הייתי הסמארטפון הקודם- ולא היה בעיות.
החלפתי מכשיר, וסלקום הכניסה לי חיוב של 300 ומשהו ש"ח על גלישה אינטרנטית.

בשיחה עם נציג שירות (לא מוקלטת על ידי) הנציגה "שוחחה עם המנהל" והם הסכימו להחזיר לי סכום חלקי (אני חושבת שדובר על 200 ש"ח) בצורת זיכוי חלקי כל חודש. אין זיכוי (השיחה הייתה לפני יותר מהחשבונית האחרונה).

סלקום טוענים שהם התריעו בצורת מסרון על גלישה (אולי, לא זכור, לי- מכיוון שהצהרתי שוב ושוב שאני לא רוצה את השירות הזה, והתחברתי לרשתות פתוחות הנחתי שלא מדובר על שירות שלא ביקשתי).
לכן אני מתייחסת רק לעניין הזיכוי שהובטח לי- ולא מבוצע בפועל. התייעצות לגבי מה סכום התביעה או מה ניתן לעשות לפני הגשת התביעה?
 
למעלה