התייעצות בנושא השתנה בלילה

גילור

New member
התייעצות בנושא השתנה בלילה

נועה החליטה לגמות את עצמה גם בלילה. כבר 5 לילות שהיא מתעוררת לבד בין פעם אחת למספר פעמים בלילה ומבקשת פיפי ומיד חוזרת לישון. נפלא!!!!
אבל, מאחר שהקימות שלה מרובות לעיתים, אני מתעוררת שפוכה בבוקר כי כשאני מתעוררת אליה בלילה, לוקח לי המון זמן להרדם אח"כ. ניסיתי לקחת אותה לפני שאני הולכת לישון אבל זה לא מספיק לה. היא בכ"ז מתעוררת עוד פעם אחת לפחות במהלך הלילה. יש למישהו עצות איך מצמצמים את ההתעוררויות האלה? זה גורם גם לנועה וגם לי לקום מאוד עייפות... אשמח לשמוע כל רעיון!
 

ARCH 2

New member
היא שותה לפני השינה?

אולי כדאי לנסות להמנע כמה שאפשר משתיה מרובה לפני השינה. מה שאת עושה, כשאת לוקחת אותה לשרותים לפני שאת הולכת לישון, זה מצויין. ואני כמוך, קשה לי לחזור לישון ברגע שאני מתעוררת. במקרה הזה, סיכמתי עם מס' 2 שזה התפקיד שלו. מה שקשור לאמצע הלילה, זה באחריותו, כי לו זה ממש לא מזיז. אני מהבוקר והלאה.
 

גילור

New member
אנחנו משתדלים להפחית בשתיה לפני

השינה. לא תמיד זה עובד כי היא מבקשת בלילה לשתות לעיתים... הרי לא יכולה לומר לה לא... אבל לפעמים זה מצליח...
 
לנו אמרו שלא מגבילים בשתיה אפילו אם

הילד/ה מרטיב/ה. אנחנו מקפידים לשלוח את סיון לשירותים לפני שהיא הולכת לישון. אגב - יש אצלנו שיפור משמעותי בהרטבות הליליות
.
 

אמאורית

New member
תלמדי אותה איך ללכת לשירותים לבד

תשאירי אור, קון ושתלך ותחזור לבד למיטה. ככה רואי עושה.
 

אמאורית

New member
האמת...

הוא נגמל (כיאה לרוב הבנים) לקראת גיל 3 וכמה חודשים.... והוא ישן נורא חזק בלילה ולא מתעורר גם אם יש לו פיפי.... אז רק כשהוא הגיע לגיל 4 בערך הוא התעורר מדי פעם והלך לבד, אז ככה שהוא היה כבר גדול. אבל את בהחלט יכולה ללמד אותה את הדרך - כמה לילות ולהשאיר אור קטנטן ולקוות שהיא תלמד מהר.... ושמס' 2 יקום גם קצת....
 

גילור

New member
חחחחח למספר שתיים ממש אין

בעיה לקום... הבעיה היחידה היא שהוא פשוט ישן כל כך חזק ולא שומע. ככה שאני ממילא מתעוררת. אמנם אני יכולה להעיר אותו אבל בשביל מה? אם אני ממילא כבר התעוררתי??? כשהיא היתה פיצית והיתה צריכה לאכול בלילה, אז הייתי מעירה אותו...אבל בשביל שניה של פיפי? חבל...בשביל מה ששנינו נתעורר לגמרי???
 

אמאורית

New member
חחחח מכירה את זה... גם אני מתעוררת

וחבל להעיר את החצי.... לא נורא נשמע שאתם בדרך הנכונה.
 
תמוז הולך לבד

והוא רק נגמל לפני חודש וקצת. תשאירו אור במקלחת. ואם יש צורך אז גם בדרך מהחדר שלה אל השרותים. אפשר בלילות הראשונים להדריך אותה במילים, כשאת במיטתך. זה יקח קצת זמן והיא תלמד. ד"ש לכולכם!
 
../images/Emo45.gif כל הכבוד לנועה!

נדמה לי שהעצה של אורית בנוגע להשארת אור היא הכי טובה, כי במילא מס' 2 אף פעם לא מתעורר (גם אם יש התקפת טילים משולבת עם תזמורת פילים שמנגנת על חצוצורות מחוץ לחלון..) המזל שלנו? שעמית ועדי פשוט ישנות כל הלילה (רועי עדיין עם טיטול בלילה כי הוא ישן כמו אבא שלו).
 

גילור

New member
בלילה האחרון השארתי אור קטן בהמלצתכ

וגם הסברתי לפני שנרדמה שבלילה היא תקום לבד ותיגש לעשות פיפי... כמובן שלא ממש עזר
אבל לפחות הלילה היא התעוררה רק בחצות ורבע ואז החזיקה עד 07:00. אז ניחא... אני מניחה שהנושא של הקימה לבד הוא עניין של תרגול... אני אמשיך להשאיר אור ולהסביר אבל נראה לי שיקח זמן עד שהיא תקום לבד... בסה"כ היא עוד פיצית. נו מילא... לפחות גמולה!!! המון תודה לכולכם!!! כמו תמיד, הייתם לעזר רב!
 
למעלה